Zonifero, spółka działająca w branży PropTech i WorkTech to start-up zajmujący się technologiami wspierającymi pracowników biurowych w codziennej pracy. Zonifero umożliwia m.in zarządzanie przestrzenią biurową i parkingami, rezerwacją biurek, sal konferencyjnych i innych zasobów, wsparcie pracy hybrydowej i procesów z nią związanych – w tym realizacją wymogów prawnych, czy też pozwala na dostęp do biura za pomocą wirtualnych kart w telefonach komórkowych. Start-up jest częścią technologicznej grupy kapitałowej TenderHut, prowadzącej działalność w trzech liniach biznesowych: outsourcingu, wdrażania systemów laboratoryjnych oraz venture building w ramach, której rozwijane jest Zonifero.

Potrzebne narzędzia do pracy hybrydowej

– Praca hybrydowa z dnia na dzień stała się stałym elementem naszego życia, ale i wyzwaniem. Zonifero w prosty sposób rozwiązuje znaczą część tych wyzwań, ułatwiając pracownikom biurowym pracę. Tym bardziej cieszy nas podpisanie kolejnej umowy o partnerskiej współpracy. To dla nas wielki krok na przód w kontekście dalszego rozwoju start-upu Zonifero. Spółka Netia posiada wieloletnie doświadczenie oraz szeroką sieć dystrybucji na polskim rynku, w szczególności wśród najemców biurowców. Wierzę, że dzięki tej współpracy Zonifero będzie w stanie osiągać coraz lepsze wyniki – mówi Prezes i Współzałożyciel Grupy TenderHut Robert Strzelecki

Umowa pomiędzy spółkami została podpisana na czas nieokreślony. Dotyczy ona głównie dystrybucji, promocji, sprzedaży i wdrażania przez Netia w ramach własnej oferty usługowej dla klientów ekosytemu IoT (Internet of Things), zbudowanego na bazie platformy Zonifero.

Internet of Things w biurze

Technologia dostarczona przez Zonifero SA pomaga zarządzać miejscami do pracy (rezerwacja biurek, parkingów, sal konferencyjnych) tak, aby ułatwić firmom powrót do biur i organizację pracy w modelu hybrydowym. System umożliwia dynamiczne zarządzanie zasobami biurowymi, a dzięki wbudowanej analityce, pozwala bardziej efektywnie zarządzać zasobami, a także podejmować świadome decyzje służące ich optymalizacji do nowej rzeczywistości. Funkcjonalności aplikacji pozwalają na dostosowanie procesów w firmach do zmieniających się wymagań regulacyjnych związanych ze stanem pandemii, ale też zmianami w Kodeksie Pracy, dotyczącymi pracy zdalnej.

– Na bazie infrastruktury światłowodowej i nowoczesnych sieci Wi-Fi dostarczamy szereg zaawansowanych usług, które przenikają się i w znakomity sposób współgrają z rozwiązaniami smart building, bazującymi na IoT. Jako część Grupy Polsat Plus, która intensywnie inwestuje w rozwój sieci 5G, staniemy się ważnym graczem w zakresie dostarczania rozwiązań IoT dla wielu sektorów gospodarki, a partnerstwo z Zonifero jest dopiero początkiem naszej ekspansji, jako centrum kompetencyjnego naszej Grupy w tym zakresie – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Netia S.A.

Zonifero SA w ramach umowy wykona dla Netia dedykowaną i brandowaną aplikację oraz zintegrowany portal, a także dostarczy wszelkie konieczne licencje umożliwiające samodzielną sprzedaż, dystrybucję i wdrażanie rozwiązania klientom Netia na terytorium Polski.