24 sierpnia 2017, 09:00:Ustawa o Kredycie Hipotecznym - Nowe Wymagania Kwalifikacyjne 2017! - Warszawa

Autenti

Autenti umożliwia wygodne podpisywanie e-dokumentów.

Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez Internet. Zamiast marnowania czasu i papieru, dzięki naszemu rozwiązaniu, podpisywanie dokumentów możliwe jest na dowolnym urządzeniu elektronicznym z dostępem do sieci, również na smartfonie lub tablecie. Z Autenti użytkownik korzysta w dowolnym miejscu i czasie: w biurze, domu, ale także w poczekalni, na plaży lub w czasie podróży.

Autenti to wyjątkowe połączenie podpisu elektronicznego, innowacyjnej technologii oraz środowiska prawnego w oparciu o przepisy europejskie i krajowe. Z usługi korzystać można nie tylko w relacjach z partnerami biznesowymi (B2B), ale również z konsumentami (B2C) i pracownikami (B2E). To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce i jedno z nielicznych w Europie.

Autenti umożliwia bezpieczne zawieranie umów przez Internet.

Autenti to rozwiązanie, dzięki któremu prowadzenie biznesu staje się łatwiejsze. To nowy wymiar podpisu elektronicznego.

Autenti upraszcza i skraca do niezbędnego minimum proces podpisywania dokumentów (minuty, najdalej godziny do zamknięcia transakcji zamiast dni) oraz obniża koszty związane z ich przygotowaniem i przesyłaniem tradycyjnymi metodami – pocztą lub kurierem (gwarantowane oszczędności przekraczają 50%). Poprzez ograniczenie zużycia papieru w działalności biznesowej jest również rozwiązaniem proekologicznym.

e-transakcje dzięki Autenti

 Platforma gwarantuje swoim klientom pełną obsługę w zakresie procesu e-transakcji. Począwszy od nadania dokumentu, przez e-identyfikację, e-doręczenie, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem, aż po wygenerowanie linków prowadzących do płatności. Niewątpliwym atutem jest fakt, że Autenti ewidencjonuje łańcuch zdarzeń pomiędzy stronami  zawierającymi umowę, a dowody umieszcza na trwałym nośniku. Na życzenie, integruje również podpis weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.

Usługa skierowana jest zarówno do korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, a także instytucji oraz organizacji pozarządowych. Idea e-podpisu znalazła uznanie wśród przedsiębiorców i ich klientów. Z Autenti korzystają przedstawiciele wielu branż i sektorów. Użytkownikami są też konsumenci, którzy podpisują dokumenty w prywatnych sprawach.

Z platformy korzystać można po opłaceniu abonamentu. Dostęp do usługi (aplikacji) możliwy jest przez sieć internet (w modelu Software as a Service). Model biznesowy jest bardzo podobny do firm telekomunikacyjnych – głównym założeniem jest ponoszenie kosztów wyłącznie przez nadawcę dokumentów. Adresat (odbiorca) podpisuje je bez opłat. Nie musi nawet zakładać konta w platformie.

Odpłatność (miesięczna lub roczna), zależna jest od wybranego pakietu funkcjonalnego usługi i liczby użytkowników. W przypadku systemów zintegrowanych oferujemy model transakcyjny – płatności uzależnione są od liczby wysyłanych dokumentów.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone