Idea SEPIN, dotycząca inteligentnego transferu danych o zużyciu energii, to rozwiązanie end-to-end dla sprzedawców, z którego korzyści ponoszą jednak nie tylko dostawcy, ale i klienci. W cenie 1$ za licznik miesięcznie sprzedawca nabywa rozwiązanie w chmurze oraz narzędzie analityczne dla siebie, a także beacony i aplikację mobilną dla swojego konsumenta.
Czytaj także: Disney szykuje zamach na Netflixa
Jakie korzyści płyną z zastosowania SEPIN?
- otrzymanie narzędzi do digitalizacji biznesu przez dostawcę energii
- wzrost dochodów ze sprzedaży prądu
- redukcja kosztów po stronie dystrybutora
- zwiększone zaangażowanie klienta i monitoring zużycia
- optymalizacja wydatków konsumenta
- efektywniejsze zarządzanie energią
hub:raum i innogy Polska zdecydowały się kontynuować współpracę z SEPIN po dwudniowych Demo Days, na które zaproszono pięć polskich startupów zgłoszonych do programu WARP Empower Spaces. Ostatecznie to właśnie SEPIN wyszedł z niego zwycięsko. Teraz mentorzy programu przygotują strategię i ścieżkę integracji prowadzące do pilotażu SEPIN i planowanego wejścia na rynek z końcem 2017 roku.