Dodatkowo „bank z żubrem” zapowiedział kolejne nowości w swojej ofercie. Chodzi między innymi o przelewy na telefon BLIK, weryfikację tożsamości z poziomu aplikacji PeoPay i nową wersję językową aplikacji. PeoPay będzie dostępne w języku ukraińskim od początku lipca.

Przelewy na numer telefonu BLIK i weryfikacja tożsamości w PeoPay – nowości w Banku Pekao

Przelewy na numer telefonu za pomocą BLIKA pojawią się w Pekao już w III kwartale bieżącego roku. Dodatkowo bank umożliwi akceptacje płatności BLIKIEM w terminalach POS Banku Pekao, wpłaty we wpłatomatach oraz płatności cykliczne w Internecie.

Nowy PeoPay został zaprezentowany w październiku zeszłego roku i od tego czasu zmienia się bardzo dynamicznie. Tylko w ciągu ostatnich kilku tygodni pojawiło się kilka ciekawych rozwiązań. W kwietniu aplikację (podobnie jak serwis pekao24.pl) wzbogacono o całodobowy kantor, później dodano też zarządzanie kartami. Największe jednak zmiany użytkownicy PeoPay otrzymali w połowie czerwca: najpierw w PeoPay pojawiła się funkcja BLIK, a 19 czerwca Pekao jako jeden z pierwszych banków w Polsce udostępnił długo wyczekiwaną usługę Apple Pay.

Płatności mobilne za pomocą iPhone’ów spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów. W ciągu 7 dni podpiętych zostało 21 tysięcy kart, z czego co czwarta bezpośrednio z aplikacji PeoPay.

Wśród planowanych przez bank innowacji na najbliższe miesiące warto wymienić możliwość weryfikacji tożsamości klienta przez doradcę z poziomu PeoPay za pomocą PIN-u lub biometrii. Dzięki temu podczas rozmowy telefonicznej klienta z osobistym doradcą w oddziale nie będzie musiał podawać danych identyfikacyjnych, takich jak np.  nazwisko panieńskie matki, a swoją tożsamość będzie mógł potwierdzić zdalnie w bankowości mobilnej. Funkcja zostanie uruchomiona w trzecim kwartale i początkowo będzie dostępna dla klientów segmentu Premium.

Bank Pekao/RT