Zatem jeśli szukasz inwestora, a akurat prowadzisz startup technologiczny specjalizujący się w marketingu – to weź udział w konkursie. Czasu jest mało, bo tylko niecałe dwa tygodnie. Do konkursu mogą się zgłosić spółki z całej Europy i Izraela, które działają na rynku nie dłużej niż 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.

Łączenie dwóch światów

– Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu – mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.

Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:

  • Omnichannel Marketing Automation
  • Content Marketing
  • Marketing Intelligence
  • Social Media Management
  • VR & AR in Marketing
  • AdTech
  • Conversational Bots & Live Chat
  • In-Store Marketing
  • Search Engine Marketing.

Wybrani finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje rozwiązania podczas organizowanego przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Na prezentację będą mieli 7 minut. Wśród jury znajdą się przedstawiciele Coca-Cola, Stroeer, PKO Banku Polskiego czy PZU.

Warto wspomnieć o tym, że The Heart będzie jednym z operatorów piaskownicy regulacyjnej tworzonej przez KNF.

/LP