Zatem jeśli szukasz inwestora, a akurat prowadzisz startup technologiczny specjalizujący się w marketingu – to weź udział w konkursie. Czasu jest mało, bo tylko niecałe dwa tygodnie. Do konkursu mogą się zgłosić spółki z całej Europy i Izraela, które działają na rynku nie dłużej niż 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.
Łączenie dwóch światów
– Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu – mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.
Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:
- Omnichannel Marketing Automation
- Content Marketing
- Marketing Intelligence
- Social Media Management
- VR & AR in Marketing
- AdTech
- Conversational Bots & Live Chat
- In-Store Marketing
- Search Engine Marketing.
Wybrani finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje rozwiązania podczas organizowanego przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Na prezentację będą mieli 7 minut. Wśród jury znajdą się przedstawiciele Coca-Cola, Stroeer, PKO Banku Polskiego czy PZU.
Warto wspomnieć o tym, że The Heart będzie jednym z operatorów piaskownicy regulacyjnej tworzonej przez KNF.
/LP