Aplikacja TikTok jest dostępna dla nowych użytkowników na całym świecie za pośrednictwem App Store lub Google Play. U aktualnych użytkowników Musical.ly bieżąca aplikacja automatycznie przejdzie na wersję TikTok podczas aktualizacji.

Aplikację pobrało ponad 100 mln ludzi na całym świecie. TikTok umożliwia użytkownikom oglądanie filmów w łatwy, ciekawy i spersonalizowany sposób. Dotychczas istniejące konta użytkowników starej wersji TikTok, treści oraz baza fanów zostaną automatycznie przeniesione do nowej wersji. Równocześnie, użytkownicy zyskują możliwość dotarcia do znacznie większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców na całym świecie.

100 mln użytkowników

Platforma musical.ly niedawno osiągnęła kolejny kamień milowy w postaci 100 milionów aktywnych użytkowników (Instagram 1 mld, Vine – 200 mln). Nazwa TikTok (po polsku tik-tak, jak tykanie zegara) w zasadzie oddaje charakter krótkich filmików zamieszczanych na platformie. Serwis zawiera wszelkiego rodzaju krótkie filmy wideo. Zdaniem właścicieli połączenie musical.ly oraz TikTok to naturalne posunięcie ze względu na wspólną misję obu portali, którą jest tworzenie społeczności, gdzie każdy może być twórcą.

Po dwóch godzinach alert

TikTok zapewnia inspirujące treści, lepsze metody kontaktu pomiędzy fanami a twórcami oraz łatwe w użyciu narzędzia do przechwytywania i edycji filmów. Dostępne narzędzia sprzyjają kreatywności ze względu na szereg możliwości edycji. Nowa aplikacja podpowiada również autorom jak opracować np. strategię wzrostu oglądalności – tak, model monetyzacji jest oczywiście podobny do tego z Instagrama. Zaktualizowana aplikacja oferuje również nową funkcję zapewniającą komfort w sieci dzięki alertowi zarządzania czasem, który aktywuje się na ekranie w sytuacji, gdy użytkownicy spędzają na TikToku więcej niż dwie godziny.

/TikTok