To już prawie rynkowy standard. Kolejny bank wykorzysta chatboty do rekrutacji

Fintek
Fintek
#BankTech#BNP Paribas#Chatbot
Opublikowano: 7 czerwca 2019, 13:00 Aktualizacja: 12 sierpnia 2019, 11:20

BNP Paribas będzie kolejnym bankiem, który posłuży się chatbotami w trakcie rekrutacji pracowników. Kandydaci aplikujący na stanowiska w banku skorzystają z algorytmu stworzonego przez Emplocity.

Tym samym BNP Paribas dołącza do PKO Banku Polskiego, mBanku, Santandera, czy firmy ubezpieczeniowej Aviva, które także wdrożyły u siebie chatboty od Emplocity – nazywane emplobotami.

BNP Paribas wykorzysta emploboty od Emplocity

Emplobot to chatbot rekrutacyjny, który na podstawie rozmów z kandydatem tworzy ich wirtualne CV, a następnie dopasowuje je do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę. Tak zaprojektowany mechanizm sprawia, że rekruter widzi w pierwszej kolejności osoby najlepiej dopasowane do stanowiska, następnie może zaprosić je do bezpośredniego kontaktu i dalszego etapu rozmów. Dopiero wtedy dane personalne kandydatów, którzy zgodzili się na udział w dalszym procesie, zostają ujawnione – co zapewnia zgodność z przepisami RODO.

W trakcie rozmowy z kandydatem bot zapyta o jego umiejętności, doświadczenie zawodowe, czy oczekiwania finansowe, a następnie dokona automatycznej selekcji aplikacji. Wprowadzenie sztucznej inteligencji do procesów rekrutacyjnych w BNP Paribas wpisuje się w strategię „Fast Forward”, której głównym założeniem jest koncentracja na kliencie oraz transformacja cyfrowa produktów, usług i procesów.

Z emplobotów skorzystają kandydaci aplikujący na stanowiska w BNP Paribas oraz BNP Paribas Securities Services. BNP Paribas Securities Services Poland to część Grupy BNP Paribas specjalizująca się w obsłudze operacji na papierach wartościowych oraz funduszach inwestycyjnych dla inwestorów instytucjonalnych oraz instytucji finansowych.

Otwórz teraz sprawdzone przez FINTEK konto w BNP Paribas


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

to-juz-prawie-rynkowy-standard-kolejny-bank-wykorzysta-chatboty-do-rekrutacji