Fintech oferuje klientom m.in. darmowy zakup z Podziel na 3, płatności ratalne czy płatności za granicą. W maju bieżącego roku Twisto wprowadziło nową usługę dla swoich klientów, dzięki której mogą oni opłacać rachunki bezpośrednio ze swojego konta bankowego, poza systemami kartowymi.
Z usług Twisto w Polsce korzysta ponad 2 mln klientów
W 2013 roku Twisto jako pierwsze w Czechach uruchomiło usługę odroczonej płatności, dzięki której klienci mogą zapłacić za swoje towary do 30 dni po zakupie. W 2018 roku spółka weszła również na polski rynek udostępniając aplikację mobilną, fizyczną kartę do zakupów, a także wa rodzaje kart wirtualnych. Zwykłą kartę do zakupów za pomocą Apple Pay lub Google Pay i jednorazową kartę ratalną dla wybranych klientów, która pozwala klientom rozłożyć termin płatności większych zakupów na okres do 12 miesięcy za z góry określoną opłatą.
W 2022 roku Twisto uruchomiło w Czechach usługę Podziel na 3 bez dodatkowych kosztów. Pozwala to klientom rozłożyć większe kwoty na trzy mniejsze płatności bez konieczności rejestracji. Jedną trzecią kwoty zakupu płacą kartą od razu, a pozostałe dwie w kolejnych miesiącach. Obecnie Podziel na 3 dostępne jest także w czterech e-sklepach w Polsce: Selsey, Travelking, Alternative Airlines i GoOut.
Turecki fintech Param kupił 100% udziałów Twisto od wcześniejszego właściciela – australijskiej firmy Zip w sierpniu zeszłego roku roku. Transakcja została zatwierdzona przez Narodowy Bank Czeski. Param to jeden z największych fintechów w Turcji. Z jego usług korzystają między innymi IKEA, Deichmann, Carrefour i Burger King.