Każde ubezpieczenie dostępne jest w 3 wariantach. Klient sam wybiera, z oferty której firmy zamierza skorzystać – nic nie stoi na przeszkodzie, aby OC wykupić w firmie X, a AC w firmie Y. Warto jednak pamiętać, aby dokładnie sprawdzić ceny w dostępnych ofertach, ponieważ w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych otrzymamy zniżkę za wykupienie pełnego pakietu.

PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia z poziomu bankowości elektronicznej

Ubezpieczenia komunikacyjne z poziomu bankowości elektronicznej to nic nowego. Podobne usługi w swojej ofercie posiadają między innymi Santander Bank Polska i Bank Millennium. Ofertę PKO Banku Polskiego wyróżnia jednak możliwość wyboru pakietu u różnych ubezpieczycieli. Co więcej w iPKO pakiet można wykupić nawet z sześciomiesięcznym wyprzedzeniem, dzięki czemu zabezpieczymy się przed ewentualnymi podwyżkami cen.

Ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim można już kupować od września 2018 roku, ale do tej pory taka możliwość była dostępna tylko w placówkach banku. Docelowo ubezpieczenia komunikacyjne mają się pojawić także w aplikacji IKO. Kiedy? Na razie nie wiadomo. Na razie z poziomu bankowości mobilnej można kupować jedynie ubezpieczenia podróżne.

Największy polski bank stopniowo wprowadza kolejne funkcje w bankowości elektronicznej. Kilka tygodni temu użytkownicy aplikacji IKO otrzymali możliwość kupowania biletów komunikacji miejskiej, a już niedługo apką będzie można sterować głosem – w ramach projektu „Talk to IKO„. Z kolei już od 14 sierpnia pojawi się kilka zmian w serwisie transakcyjnym iPKO. Chodzi między innymi o nową stronę logowania i dodatkowe zabezpieczenia, związane z dyrektywą PSD2.