Opłata za dostawę jest uzależniona od odległości jaka dzieli sklep od naszego miejsca zamieszkania. Na stronie Tesco czytamy, że cena wynosi 6 złotych plus 1,90 zł za każdy przejechany przez kierowcę kilometr. Adresy sklepów realizujących zamówienia dostępne są na stronie https://ezakupy.tesco.pl/, ale sieć zaznacza, że odległości wskazane na stronie są jedynie orientacyjne.

Dokładny koszt dostaw poznamy w momencie dostarczenia zamówienia. Zakupy opłacamy online na stronie Tesco, ale w trakcie dostawy trzeba się jeszcze rozliczyć się z kierowcą. Płatności za transport dokonujemy bezgotówkowo.

Tesco nawiązuje współpracę z Free Now i 99Rent

Jak zamówić zakupy za pośrednictwem taksówki? Podczas składania zamówienia należy wpisać w polu „Instrukcje dla osób wydających zamówienie” – dostawa taxi oraz dokładny adres dostawy. Tesco uczula, że pole jest widoczne tylko podczas składania zamówienia, a to oznacza, że nie można dopisać ani edytować pozostawionych tam informacji.  Skompletowane zamówienie zostaje przekazane kierowcy, który dostarczy je pod nasze drzwi.

– W związku z panującą sytuacją i bardzo dużą liczbą zamówień połączyliśmy siły z firmami Free Now oraz 99Rent, aby wspólnie sprostać wyzwaniu, którym jest zapewnienie wszystkim klientom dostępu do najpotrzebniejszych produktów. Dzięki tej współpracy będziemy mogli dostarczyć jeszcze więcej zamówień i pomóc Wam przejść przez ten trudny okres. Pracownicy Tesco oraz kierowcy Free i 99Rent dołożą wszelkich starań, aby Wasze zakupy dotarły do Was jak najszybciej – czytamy w komunikacie Tesco.

Pandemia koronawirusa zmusza sklepy do działania. Biedronka rozpoczęła sprzedaż online we oparciu o aplikację Glovo. Współpracę z Glovo nawiązał także Carrefour Polska. Z kolei Żabka uruchomiła testy sprzedaży przez Internet za pomocą własnej aplikacji żappka – z opcją dostawy do domu i odbioru osobistego.

Na e-commerce postawił także Grycan, który rozpoczął sprzedaż lodów i ciast na platformie Allegro.