W trakcie Office Hours eksperci z Banku BGŻ BNP Paribas uważnie przyjrzą się m.in. technologiom wspierającym nowoczesną wielokanałową komunikację z klientem, projektowanie i optymalizację kampanii wielokanałowych, a także rozwiązaniom wykorzystującym sztuczną inteligencję (AI) i machine learning dla kampanii CRM. Bank interesują także technologie oparte na analizie big data i modelach predykcyjnych.

Jakie startupy są poszukiwane?

– Poszukujemy zespołów, które mogą pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami. Wybrane firmy zostaną zaproszone do współpracy w ramach pilotażu, podczas którego zaproponowane rozwiązania zostaną przetestowane w specjalnie przygotowanym do tego środowisku, a najlepsze z nich mają szansę na wdrożenie – podkreśla Piotr Widacki, dyrektor Zarządzający w Banku BGŻ BNP Paribas.

O scouting firm, wraz z organizatorami konferencji, zadba m.in. Zespół Cyfrowej Transformacji. Każda z wybranych firm będzie miał 45 minut na zaprezentowanie swojej technologii w specjalnie przygotowanej do tego strefie podczas konferencji infoShare (Plat 8). W rozmowach ze startupami wezmą udział managerowie z departamentu Customer Development w Banku BGŻ BNP Paribas.

Office Hours są częścią procesu zakupowego, w ramach którego eksperci Banku wybierają najlepsze startupy z rynku, dysponujące interesującymi nas rozwiązaniami technologicznymi. Podczas dwóch dni konferencji eksperci spotkają się z min. 20 firmami w specjalnie do tego przygotowanej przestrzeni Banku. Do tej pory odbyło się 7 wydarzeń z cyklu Office Hours, podczas których eksperci przyglądali się blisko stu rozwiązaniom z następujących obszarów: PSD2, antyfraudy, e-commerce dla branży moto, technologie dla sektora agro, rozwiązana z zakresu HR.