Bolt Market umożliwia zamawianie produktów spożywczych z szybką dostawą, realizowaną nawet w 15 minut. W połowie grudnia 2021 roku usługa zadebiutowała w Polsce, obecnie mogą z niej korzystać mieszkańcy Warszawy.

Bolt Market wdrożył system Dotykačka

Nowe rozwiązanie jest wykorzystywane do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów, a także do kontroli zasobów w lokalizacjach Bolt Market w Polsce. System Dotykačka pozwala na zautomatyzowanie procesu monitorowania i raportowania stanów magazynowych. Z kolei wbudowana chmura umożliwia w pełni zdalne wykonywanie operacji.

System aktualnie działa w trzech lokalnych centrach logistycznych Bolt Market, a wraz z rozwojem usługi na polskim rynku, mają dołączyć kolejne instalacje. Czeska Dotykačka nad Wisłą obecna jest od ponad dwóch lat. Ma za sobą m.in. udaną integrację swoich rozwiązań z terminalami płatniczymi PayTel.

– Sprawne zarządzanie naszymi lokalizacjami i sprzedażą jest kluczowe, nie tylko w kontekście codziennego zadowolenia klientów, ale również ze względu na nasze ambicje dotyczące ekspansji do większej liczby miast, dlatego doceniamy profesjonalizm i zaangażowanie zespołu Dotykačka, które pozwoli nam osiągnąć te cele – komentuje Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market w Polsce.