Zrzutka.pl posiada licencję krajowej instytucji płatniczej, wydaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. W ciągu ostatnich miesięcy serwis uruchomił płatności cykliczne, zaprezentował nową aplikację mobilną oraz ułatwił prowadzenie i promowanie zrzutek z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Zrzutka.pl chwali się wynikami. Crowdfunding na fali

Zgromadzenie pierwszych 100 mln zł za pośrednictwem zrzutka.pl zajęło firmie blisko 5 lat i udało się tego dokonać w połowie lipca. Do zgromadzania kolejnych 50 mln zł, potrzebne już były tylko cztery miesiące – czytamy w komunikacie.

Teraz zrzutka.pl rozwija swoją platformę crowdfundingową, wprowadzając ułatwienia z zakresu user experience. Chodzi przede wszystkim o nowy, bardziej przejrzysty wygląd serwisu, dzięki czemu na stronie głównej prezentowanych jest więcej zrzutek, poukładanych w sensowne kategorie. Spółka wdraża także nowe rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa, takie jak silne uwierzytelnianie transakcji czy szyfrowanie 256-bitowym certyfikatem.

Otrzymane niedawno zezwolenie z KNF na działanie w charakterze krajowej instytucji płatniczej nałożyło na platformę nowe obowiązki. Wśród nich jest stosowanie tak zwanego silnego uwierzytelnienia, znanego dotychczas głównie z banków. Jego implementacja podnosi jeszcze bardziej bezpieczeństwo zbieranych środków na zrzutka.pl. Dodatkowo, wprowadzone zabezpieczenia obejmują podwójną weryfikację. W przypadku wykonywania tzw. kluczowej operacji, tj. wypłaty środków, zmiany danych, zmiany sposobu uwierzytelnienia, zrzutka.pl poprosi o wpisanie kodu weryfikacyjnego, który zostanie wysłany na skrzynkę mailową lub smsem – wyjaśnia serwis w komunikacie.