Premiera pakietu usług ZEN zaplanowana jest na II kwartał tego roku. Obecnie fintech i Mastercard wspólnie prowadzą przetarg na agencję kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług ZEN na rynek europejski. Agencje mają zostać wybrane do końca marca.

Fintech ZEN wystartuje w II kwartale 2020 roku

ZEN to stosunkowo młody fintech, który odkrył karty podczas zeszłorocznego wydarzenia Impact Fintech’19 w Katowicach. Spółka działa w strategicznym partnerstwie z Mastercard. Oferta ZEN obejmie m.in. konto bankowe IBAN umożliwiające obsługę przelewów krajowych i zagranicznych po korzystnych kursach walutowych, karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy, a dla przedsiębiorstw z branży e-commerce – obsługę płatności online. Usługi będą oferowane wyłącznie online i za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Do zespołu ZEN dołączył między innymi Michał Bogusławski, który obecnie zajmuje stanowisko commercial director. Wcześniej pracował w PayPal i zarządzał sprzedażą na 23 rynkach oraz odpowiadał za strategicznych klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

– Dzisiejsze rozwiązania fintechowe są skupione na konsumentach indywidualnych, a rynek rozwiązań dla firm jest rozproszony i mimo postępu technologicznego nadal często oparty na tradycyjnych systemach bankowych. ZEN udostępni wszechstronną platformę i umożliwi przedsiębiorcom, startupom czy freelancerom zarządzanie finansami organizacji w jednym miejscu – mówi Michał Bogusławski.