Partner serwisu Visa dla biznesu

Poranne awarie w Santanderze, ING i mBanku

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Awarie bankowe#mBank#Santander
Opublikowano: 10 stycznia 2020, 13:21 Aktualizacja: 10 stycznia 2020, 14:35

Od wczesnych godzin porannych klienci Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego i mBanku mogą mieć problemy z zalogowaniem się na swoje konta. Nie działają zarówno serwisy transakcyjne, jak i aplikacje mobilne. Wydaje się jednak, że Śląski jako pierwszy uporał się z awarią.

Awarie w PKO BP i Banku Pekao. Problemy z płatnościami kartą i bankowością elektroniczną

– Uwaga! Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem – czytamy na stronie Santander Bank Polska.

Nie działa bankowość internetowa i mobilna w Santanderze i mBanku

– W mBank możecie mieć teraz problem z zalogowaniem się do apki i serwisu transakcyjnego. Nie działa też BLIK. Korzystajcie z kart – te działają bez problemu. Pracujemy nad szybkim przywróceniem wszystkich funkcji. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość – pisał na Twitterze Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.

Zgodnie z najnowszymi informacjami serwis transakcyjny już działa, a mBank walczy teraz z awarią BLIKA i aplikacji mobilnej.

Serwis Bezprawnik informował także o awarii w ING Banku Śląskim, ale bank miał już się uporać z chwilowymi problemami. Sprawdziliśmy i faktycznie udało nam się zalogować do apki Moje ING mobile.

Średnio w skali roku w polskim sektorze bankowym dochodzi do około 60 awarii. To spory problem, ale klienci muszą być gotowi na tego typu sytuacje. Szczególnie 10 dnia każdego miesiąca – to właśnie wtedy większość Polaków dostaje pensje, płaci rachunki i wykonuje znaczne ilości przelewów. Nie warto czekać na ostatnią chwilę.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

poranne-awarie-w-santanderze-ing-i-mbanku