– Uwaga! Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem – czytamy na stronie Santander Bank Polska.
Nie działa bankowość internetowa i mobilna w Santanderze i mBanku
– W mBank możecie mieć teraz problem z zalogowaniem się do apki i serwisu transakcyjnego. Nie działa też BLIK. Korzystajcie z kart – te działają bez problemu. Pracujemy nad szybkim przywróceniem wszystkich funkcji. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość – pisał na Twitterze Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.
Serwis transakcyjny @mBankpl już działa. Teraz walczymy z tematem BLIKa i aplikacji. https://t.co/wDW9OZaruk
— Piotr Rutkowski (@piotrrutkowski) 10 stycznia 2020
Zgodnie z najnowszymi informacjami serwis transakcyjny już działa, a mBank walczy teraz z awarią BLIKA i aplikacji mobilnej.
Serwis Bezprawnik informował także o awarii w ING Banku Śląskim, ale bank miał już się uporać z chwilowymi problemami. Sprawdziliśmy i faktycznie udało nam się zalogować do apki Moje ING mobile.
Średnio w skali roku w polskim sektorze bankowym dochodzi do około 60 awarii. To spory problem, ale klienci muszą być gotowi na tego typu sytuacje. Szczególnie 10 dnia każdego miesiąca – to właśnie wtedy większość Polaków dostaje pensje, płaci rachunki i wykonuje znaczne ilości przelewów. Nie warto czekać na ostatnią chwilę.