Klienci Nest Banku objęci promocją mogą bez znajomości IT stworzyć własną stronę i sklep internetowy korzystając z intuicyjnego kreatora stron. Usługa jest darmowa przez pierwsze 2 miesiące.

Nest Bank i Visa wspierają przedsiębiorców w czasie pandemii

Po tym okresie klient może bez problemów zrezygnować z prowadzenia strony lub korzystać z niej dalej opłacając abonament roczny lub miesięczny z 20% rabatu. Oferta dotyczy obecnie firm związanych z handlem, które posiadają konto w Nest Banku z wydaną do niego kartą płatniczą Visa. Ponad 5oo firm wybranych do pilotażu otrzymało już zaproszenie do skorzystania z promocji.

Stworzenie strony i rozpoczęcie sprzedaży online z Sotebuy nie wymaga skomplikowanego wdrożenia, projektowania grafiki, dostosowywania wersji mobilnej, przygotowania regulaminu czy zakupu hostingu. Ważną zaletą rozwiązania jest prosty i intuicyjny moduł zakupowy, pozwalający na udostępnienie nawet 100 rodzajów produktów lub usług, zarządzanie opcjami dostawy czy wybór metody płatności – czytamy w komunikacie Nest Banku.

– Wielu naszych klientów to mikro i małe firmy, które teraz szczególnie potrzebują wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się w trybie ekspresowym udostępnić rozwiązania, dzięki którym będzie im łatwiej przetrwać chwilowy przestój w biznesie lub szybko dostosować się do funkcjonowania online. Jest to wsparcie szczególnie dla małych sklepów, które są zmuszone szybko przestawić się na sprzedaż w Internecie z powodu koronawirusa. Już wkrótce chcemy także udostępnić klientom inne rozwiązania, które ułatwią im prowadzenie biznesu bez wychodzenia z domu – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku.