m-commerce
Badanie Elavon pokazuje, że Polacy najczęściej nabywają produkty spożywcze i artykuły gospodarstwa domowego w sklepach stacjonarnych. Aż 86 proc. ankietowanych przyznaje, że robi zakupy spożywcze głównie w sklepach, a jedynie 2 proc. korzysta z internetu.
W najnowszej wersji aplikacja zyskała zupełnie nową szatę graficzną. Na klientów czeka także odświeżony system „Rezerwuj i Przymierz”.
CCC udostępniło w swojej aplikacji wirtualną przymierzalnię 3D. Za jej pomocą klient może sprawdzić, jak dany model obuwia prezentuje się na jego stopach.
Już co drugi Polak do e-zakupów używa urządzeń mobilnych. Ponad 40% kupujących w ten sposób najczęściej składa zamówienia za pomocą aplikacji zakupowych.
Od momentu startu pilotażu w Warszawie aplikacja pojawiła się w Gdańsku, Piasecznie, Katowicach i Krakowie. Teraz debiutuje również w Poznaniu.
Aplikacja Jush ruszyła z nową funkcjonalnością dostępną na razie w Warszawie. Chodzi o dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże.
Pinterest szczególnie interesują eksperci z Europy Środkowej i Wschodniej. Firma chce zatrudnić specjalistów od treści wideo na urządzeniach mobilnych.
Analiza danych to klucz dla sprzedawców do poprawy wydajności oraz sprzedaży. Jednakże zaledwie 23% z detalistów stosuje to rozwiązanie w praktyce.
Smartfony stają się nie tylko narzędziem komunikacji, ale też głównym źródłem informacji i rozrywki. Dla producentów klasycznych gier to ostatni dzwonek na transformację mobilną.
Ponad trzy czwarte globalnych konsumentów zrobiło zakupy za pomocą smartfona czy tabletu w ciągu ostatniego półrocza.
Allegro wprowadza nowe, bezpłatne narzędzie dla sprzedawców, czyli panel „Jakość mojej sprzedaży”.
Serwis zakupowy Ceneo.pl otrzymał nagrodę główną w kategorii m-commerce podczas Gali konkursu E-commerce Awards organizowanego przez Polską Izbę Gospodarki Elektronicznej, największą w kraju instytucję branżową. Nagrodę przyznało jury złożone z ekspertów doskonale znających polski rynek handlu elektronicznego.



