Credit Agricole przeprasza za występujące utrudnienia. Bank analizuje ich przyczynę i pracuje nad rozwiązaniem. Zgodnie z danymi na koniec 2018 roku z aplikacji CA24 Mobile korzystało ponad 116 tys. klientów. Teraz ta liczba jest zapewne sporo wyższa.
Awaria w Credit Agricole – informują klienci
Bankowe awarie to coś do czego trzeba przywyknąć. Drobne usterki mogą się zdarzyć każdemu, ale prawdziwy problem pojawia się wtedy, gdy takie awarie dotkną nas podczas pobytu za granicą, w trakcie dokonywania zakupów, czy w momencie zlecania pilnego przelewu. Awarie mogą obejmować logowanie do bankowości elektronicznej, ale także płatności kartami, czy wypłaty z bankomatów.
Ostatnio z awariami musieli mierzyć się klienci Santander Bank Polska, mBanku i ING Banku Śląskiego – bankowe serwery nie wytrzymały obciążenia w związku ze składanymi wnioskami o świadczenia 500+ i 300+. Z kolei mniejsze lub większe awarie dotykają niemal wszystkie banki działające w Polsce.
Z Credit Agricole korzysta około 1,7 mln Polaków. Bank ma jedną z najbogatszych ofert jeżeli chodzi o płatności mobilne, chociaż na Apple Pay i przelewy na numer telefonu BLIK trzeba było poczekać parę dobrych miesięcy. Pod koniec zeszłego roku Credit Agricole przygotował również aktualizację swojej aplikacji mobilnej – wprowadzając logowanie biometryczne, za pomocą odcisku palca i FaceID (dla posiadaczy najnowszych iPhone’ów).