Firmy, które zdecydują się poznać usługę i wdrożyć system e-payeye w swoim sklepie internetowym mogą liczyć na wiele korzyści. Poza skróceniem ścieżki zakupowej, potencjalnym wzrostem konwersji, wdrożeniem ekspresowych płatności, licznymi korzyściami wizerunkowymi oraz brakiem stawki wdrożeniowej mogą skorzystać ze specjalnej promocji przygotowanej przez ITCARD – czytamy w komunikacie.

Płatności e-payeye – jak to działa?

Płatności e-payeye są dostępne dla kupujących na urządzeniach mobilnych, gdzie po wybraniu produktu wystarczy jedno kliknięcie, aby przejść do podsumowania płatności, jak również dla osób dokonujących płatności na komputerach stacjonarnych, gdzie wystarczy zeskanować widget dostępny na stronie sklepu internetowego aplikacją PayEye i potwierdzić jednym kliknięciem podsumowanie płatności.

Nie ma już potrzeby wypełniania formularzy czy rejestrowania się na stronach sklepu, bo finalizację płatności autoryzujemy w aplikacji PayEye. Fintech automatycznie podstawia dane użytkownika wraz z preferowaną kartą oraz adresem dostawy. Spółka chce, aby z poziomu jej aplikacji klienci mogli zarządzać swoimi zakupami. PayEye udostępni możliwość śledzenia przesyłek, zarządzania zwrotami czy dokonywania automatycznych zakupów.

Co istotne, e-payeye można zintegrować z najpopularniejszymi platformami zakupowymi – PrestaShop, WooCommerce, Magento, a także customowymi rozwiązaniami po API.

Co planuje fintech PayEye? Nowe terminale i ekspansja do USA

W komunikacie czytamy, że PayEye pracuje nad wdrożeniem w najbliższych miesiącach nowych terminali eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe. Mają one być gotowe jeszcze w tym roku. Obecnie na rynku dostępne są terminale eyePOS 2, obsługujące płatności z wykorzystaniem biometrii oka i twarzy.

Obecnie fintech PayEye przygotowuje się do ekspansji w Stanach Zjednoczonych. W realizacji tego celu spółkę wesprze Gary Burtka, nowy prezes na rynek amerykański. To doświadczony manager, który wcześniej pełnił funkcje kierownicze m.in. w RTB House i Criteo.