Może w nim wziąć każdy, kto zainstaluje aplikację PayEye, podepnie w niej swoją kartę Visa i dokona płatności za minimum 10 zł w jednym ze sklepów internetowych, który bierze udział w akcji oraz wypełni ankietę po płatności. Za zrobione zakupy i po wypełnieniu krótkiej ankiety uczestnicy otrzymają 50 zł zwrotu na swoją kartę Visa.

PayEye nawiązuje współpracę z Visą

O wdrażania rozwiązania e-payeye pisaliśmy na Fintek.pl już jakiś czas temu. Płatności są dostępne dla kupujących na urządzeniach mobilnych, gdzie po wybraniu produktu kliknięcie, aby przejść do podsumowania płatności, jak również dla osób dokonujących płatności na komputerach stacjonarnych, gdzie wystarczy zeskanować widget dostępny na stronie sklepu internetowego aplikacją PayEye i potwierdzić podsumowanie płatności.

Nie ma już potrzeby wypełniania formularzy czy rejestrowania się na stronach sklepu, bo finalizację płatności autoryzujemy w aplikacji PayEye. Fintech automatycznie podstawia dane użytkownika wraz z preferowaną kartą oraz adresem dostawy. Spółka chce, aby z poziomu jej aplikacji klienci mogli zarządzać swoimi zakupami. PayEye udostępni możliwość śledzenia przesyłek, zarządzania zwrotami czy dokonywania automatycznych zakupów.

– Prace nad systemem PayEye rozpoczęliśmy pięć lat temu. W 2022 roku udało nam się wprowadzić na rynek eyePOS’a 2.0, czyli nasz drugi autorski terminal płatniczy pozwalający na płatności wykorzystujące fuzję biometrii oka i twarzy. Jeszcze w tym roku chcemy wprowadzić nowe terminale eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe – mówi Daniel Jarząb, prezes zarządu PayEye.

– Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem – w ciągu ostatnich pięciu lat Visa wydała 10 mld USD na walkę z oszustwami i cyberbezpieczeństwo. Ta inwestycja przynosi rezultaty – w samym tylko 2022 pomogliśmy w ten sposób powstrzymać oszustwa na kwotę 27 mld USD. Warto zauważyć, że przypadki oszustw zdarzają się w mniej niż 0,1% transakcji – jest to jedna z najniższych wartości wśród wszystkich form płatności. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce.