Partner serwisu Visa dla biznesu

e-commerce

E-commerce to sektor gospodarki skupiony wokół handlu internetowego. Wartość rynku w Polsce wyceniana jest na 50 mld zł. Sektor e-commerce w Polsce to przede wszystkim sklepy internetowe oraz możliwość dokonywania płatności online. Jednym z kluczowych elementów rynku e-commerce jest infrastuktura logistyczna i kurierska, którą tworzą takie firmy jak Poczta Polska, UPS, DHL czy InPost. Ponadto e-commerce to także narzędzia marketingowe dostarczane m.in. przez Google.

Jesteś na 16 stronie wpisów. Przejdź do najnowszych artykułów >>

Zakupy dostarczą nawet jak nikogo nie będzie w domu. Wprost do lodówki

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Amazon wprowadza nową usługę o nazwie Amazon Key. Dzięki niej kurierzy firmy dostarczą zakupy wprost do naszej lodówki, nawet gdy nas nie będzie w domu. Oczywiście na [...]
#e-commerce

eBay udostępnia polskim sprzedawcom narzędzie do wystawiania ofert na zagranicznych rynkach

3 lata temu Rafał Tomaszewski
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, udostępnia polskim sprzedawcom nowoczesne narzędzie „eBaymag” służące do wystawiania ofert na zagranicznych [...]
#e-commerce

Chcą być konkurencją dla Tesco w Internecie

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Wg. Gemiusa bdsklep.pl jest jedynym e-commercem, który w ostatnim roku zanotował tak spektakularny wzrost. Jaki jest klucz do sukcesu polskiej marki, która zaczyna realnie [...]
#e-commerce

Wystartowała najnowsza kampania eBay w Polsce „Kupuj kolorowo”

3 lata temu Rafał Tomaszewski
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, [...]
#e-commerce

Kartą Diners Club zapłacisz w IKEI i na AliExpress

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Diners Club nawiązał współpracę z jednym z największych sklepów internetowych oraz meblarsko-dekoracyjnych. IKEA i AliExpress także akceptują karty Diners Club! Pierwsi [...]
#e-commerce

Jak przetrwać na polskim rynku zamawiania jedzenia online?

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Serwis Pyszne.pl zanotował w pierwszym półroczu 2017 wzrost przychodu o 133% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ilość zamówień wzrosła dwukrotnie. Od [...]
#e-commerce

Nowa platforma sprzedażowa od Empik.com

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Po wprowadzeniu nowego formatu sklepu stacjonarnego (Future Store) i całkowitej przebudowie sklepu internetowego, Empik uruchomił marketplace – to zupełnie nowa jakość w [...]
#e-commerce

eBay uruchomił nową spersonalizowaną stronę główną

3 lata temu Łukasz Piechowiak
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona [...]
#e-commerce

Morizon.pl stał się największym serwisem nieruchomościowym w Polsce

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Morizon został nowym liderem rynku serwisów ogłoszeń nieruchomości pod względem liczby ogłoszeń. W lipcu na Morizon.pl można było znaleźć 709 tys. ogłoszeń z Polski, [...]
#e-commerce

Polacy mogą już zamawiać produkty z niemieckiego eBaya bez ograniczeń

3 lata temu Rafał Tomaszewski
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników, rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx. [...]
#e-commerce

70 proc. zakupów w e-sklepach opłaciliśmy przez Internet

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Klienci najchętniej płacą za pomocą płatności online, choć wciąż duża część e-sklepów nie umożliwia takiego sposobu płatności. Platforma Shoper zanalizowała, [...]
#e-commerce

Digital Experience – czyli nowy wymiar doświadczenia użytkownika e-sklepu

3 lata temu Rafał Tomaszewski
User Experience, rozumiane jako ogół wrażeń związanych z interakcją ze sklepem internetowym, przechodzi pewnego rodzaju przeobrażenie. Dziś można mówić o Digital [...]
#e-commerce

Frisco.pl stawia na machine learning

3 lata temu Rafał Tomaszewski
Frisco.pl, sklep spożywczy online znajdujący się w portfolio funduszu MCI.TechVentures, zarządzanego przez Private Equity Managers, odnotował pod koniec 2016 roku dynamikę [...]
#e-commerce

Zakupy w Biedronce i Lidlu online – to możliwe dzięki szopi.pl

3 lata temu Łukasz Piechowiak
Zakupy w Biedronce i Lidlu online możliwe są dzięki szopi.pl. Dostawa już od 9,9 zł. Gdzie korporacja nie może, tam fintech pośle. Na razie działa dopiero w Warszawie i [...]
#e-commerce

Kolejny krok w stronę sklepów bez kas. Tesco uruchamia Scan&Shop

4 lata temu Rafał Tomaszewski
Dyskusja ta trwa jeszcze od XVIII wieku, od kiedy wynaleziono maszynę parową. Jednym z najbardziej „zagrożonych” zawodów są kasjerzy.
#e-commerce

Ponad połowa Polaków robi zakupy online

4 lata temu Rafał Tomaszewski
Niezależnie od różnic w podejściu do pożyczania pieniędzy i wybieranych form płatności, Polacy zgodnie deklarują, że kontrolują stan swoich finansów. Mimo to jedynie [...]
#e-commerce