e-commerce
E-commerce to sektor gospodarki skupiony wokół handlu internetowego. Wartość rynku w Polsce wyceniana jest na 50 mld zł. Sektor e-commerce w Polsce to przede wszystkim sklepy internetowe oraz możliwość dokonywania płatności online. Jednym z kluczowych elementów rynku e-commerce jest infrastuktura logistyczna i kurierska, którą tworzą takie firmy jak Poczta Polska, UPS, DHL czy InPost. Ponadto e-commerce to także narzędzia marketingowe dostarczane m.in. przez Google.
Seniorzy będą więcej kupować online i mobile. Nowy raport Fundacji Kobiety e-biznesu
Z raportu wynika, że już ponad połowa seniorów korzysta z mediów społecznościowych (54%) oraz robi zakupy online (51%).
Shoper udostępnia opisy produktów w oparciu o ChatGPT
Shoper wprowadza usługę „OpisyAI – Generator opisów produktów z ChatGPT”. Narzędzie ma wesprzeć polskich sprzedawców w działaniach marketingowych.
Dyskretny urok wydajności: optymalizacja stron internetowych w e-commerce
Jak zadbać o to, by strona ładowała się szybko, a jej wolniejsze elementy sprawiały wrażenie płynności? Wyjaśniamy wspólnie z ekspertami firmy GFT.
Stuart łączy siły z Choice QR. Restauracje i dowozy jeszcze bardziej cyfrowe
Dzięki Choice QR możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą zeskanowania QR kodu.
Cross-border e-commerce. Na co zwrócić uwagę planując ekspansję zagraniczną sklepu online? [ Wywiad]
Zapraszamy na wywiad z Piotrem Szałaśnym, kierownikiem e-commerce w Martes Sport.
Ostatnie podcastyPodcasty