e-commerce
W czasie pandemii wartość e-commerce B2B w Polsce wzrosła o 30%, a szacowania na 2021 rok wskazują na wzrost nawet o 40%.
Więcej wydajemy w księgarniach. Wydatki w sklepach stacjonarnych i online z roku na rok wzrastają – na przełomie lipca i sierpnia 2021 roku Polacy wykonali w nich ponad 30% więcej transakcji kartami niż przed rokiem.
Shoper, właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu Software as a Service (SaaS), przejął Shoplo, trzecią najbardziej popularną tego typu platformę w kraju.
Komisja Europejska pracuje nad pomysłem stworzenia portfela uniwersalnej cyfrowej tożsamości, który umożliwi przechowywanie e-dowodu, prawa jazdy, kart płatniczych i innych dokumentów w ramach aplikacji.
O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla ich klientów są szybkość dostaw (54%) oraz ich terminowość (50%).
![Loando](/assets/partners/loando.png)
![Walutomat](/assets/partners/walutomat.png)