Płatności
W branży gastronomicznej rosną obroty, koszty i napędzane inflacją ceny. Liczba klientów zbliżyła się do poziomu z ostatniego roku przed wybuchem pandemii.
Pasażerowie chętnie korzystają z rozszerzonej w ostatnim czasie sieci sprzedaży biletów PKP Intercity. Spółka planuje pozyskanie kolejnych partnerów.
Ruszyła promocja zachęcająca do przetestowania płatności Visa Mobile. Akcja trwa do 30 września 2022 roku, jednak pula nagród jest ograniczona.
Za zakupy przy pomocą twarzy mogą już płacić klienci sklepów sieci Bravo. W ciągu miesiąca skorzystali z tej opcji przy aż 3 tys. transakcji.
Już ponad 11 mln osób regularnie korzysta z BLIKA. Większość transakcji (57 proc.) przypada na e-commerce, jednak najszybciej rośnie liczba płatności w terminalach.
![Loando](/assets/partners/loando.png)
![Walutomat](/assets/partners/walutomat.png)