Partner serwisuVisa dla biznesu

Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Chatboty rozwiązaniem dla Twojego biznesu w XXI wieku
September 27, 2018, 2:33 PM

Wirtualni asystenci pozwalają zredukować liczbę zgłoszeń i telefonów na infolinię o 40%, a całkowity koszt obsługi klienta może zostać zmniejszony nawet o 25%.

Czy chatboty powinny przestrzegać RODO?
September 11, 2018, 5:45 PM

Już pisałem, że RODO popsuło Internet. Ciekawe kiedy stanie się oficjalną barierą do rozwoju fintechów.

Czy chatboty całkowicie przejmą obsługę klienta?
August 13, 2018, 11:33 AM

W ostatnich kilkunastu miesiącach chatboty na nowo zdefiniowały komunikację marki z odbiorcami. Co przyniesie połączenie optymalizacji i sztucznej inteligencji?

6 mld dolarów. Tyle zaoszczędzą w tym roku banki dzięki chatbotom
August 9, 2018, 2:26 PM

Według najnowszych danych firmy analitycznej Juniper Research, wdrożenie chatbotów pozwoli oszczędzić bankom tylko w tym roku co najmniej 6 mld dolarów.

Rynek chatbotów będzie wart ponad 1,3 bln dolarów
July 12, 2018, 2:15 PM

Zgodnie z ostatnią predykcją firmy Global Market Insights, światowy rynek wirtualnych konsultantów będzie rósł w błyskawicznym tempie.

21% konsumentów korzysta z chatbotów
June 6, 2018, 11:48 AM

Już 21% kosnumentów w Europie skorzystało z usług głosowych lub tekstowych asystentów podczas robienia zakupów online.

GPW wdraża pierwszego chatbota
March 13, 2018, 9:56 AM

Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej.

Chatbot odpowie na pytania klientów ING
March 9, 2018, 10:57 AM

ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.

175 mld $ oszczędności dzięki chatbotom
March 5, 2018, 3:28 PM

Jak wynika z analiz firmy Forrester, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i jak najlepsze doświadczenia z interakcji pomiędzy firmą a odbiorcą, jest priorytetem dla aż 72% globalnych przedsiębiorstw. Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że nieefektywna komunikacja może być powodem utraty klientów.

Ofensywa chatbotów - neutralne genderowo i dowcipne
March 13, 2017, 3:09 PM

Chatoboty takie jak Eno, Eva lub te instalowane na Messengerze prawdopodobnie zrewolucjonizują bankowość konsumencką. Już 20% Europejczyków używa w codziennej komunikacji Messengera. Banki instalują chatboty, bo wiedzą, że to im nie tylko obniży koszty działania działów obsługi klienta, ale pozwoli też na zgromadzenie nowych informacji o swoich klientach.

tpayvisa pay