inPost
Umożliwi to zarówno sklepom internetowym, jak i klientom indywidualnym szybką wysyłkę i dostawy za granicę.
Z usługi InPost Pay ma już korzystać 5 mln klientów i ponad 500 sklepów internetowych.
W komunikacie czytamy, że to przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w UK.
InPost poinformował użytkowników InPost Pay o zmianach w regulaminie i zakończeniu etapu beta. W usłudze niebawem pojawią się odroczone płatności.
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh.
Pozyskane punkty będzie można potem wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji InPost Mobile.
250 milionów złotych - tak wysoki podatek CIT zapłaciła grupa InPost, jedna z wiodących platform dostaw dla e-commerce w Europie.
Za zwrot opakowania klienci będą mogli zrealizować kupon z asortymentu sklepu Carrefour do końca dnia, w którym dokonali zwrotu.
W tym kraju InPost działa pod marką Mondial Relay. To drugi największy europejski rynek dla firmy Rafała Brzoski, zaraz po Polsce.
Z odroczonych płatności w ramach InPost Pay ma korzystać kilkuset testerów. Pełne uruchomienie rozwiązania jest planowane jeszcze w tym roku.
Płatność i dostawa ma być realizowana za pomocą jednego przycisku - dostępnego na karcie produktu i w koszyku.
Już teraz 5,5 mln Włochów mieszkających w 10 największych miastach ma średnio 5 minut do punktu InPost.
Większość mieszkańców Londynu, Birmingham i Manchesteru ma średnio tylko siedem minut spacerem do najbliższej maszyny InPost.
Już 1,5 mln klientów korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku.
Opłata za dokonanie zwrotu jest stała, niezależnie od wielkości paczki i wynosi 12,90 zł.
Dwie trzecie konsumentów oczekuje dostawy w ciągu 48 godzin.
Bliscy mogą nadać przesyłki do szpitalnego urządzenia, gdy nie są w stanie odwiedzić chorego osobiście.
Usługa łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku.
To kolejne lotnisko po Warszawie, Wrocławiu i Katowicach, które oferuje wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa.
InPost Pay to usługa, która ma łączyć płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku.
Sieć w Portugalii wzrosła o 100% w ciągu ostatniego roku, a niedawno uruchomiono pierwszy paczkomat w tym kraju.
Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”. Następnie należy przejść do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup.
Obecnie usługa dostępna jest tylko dla sklepów internetowych, ale wkrótce zostanie rozszerzona także o klientów prywatnych.
Usługa oferuje takie metody płatności, jak płatności kartą Visa i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Dzięki temu użytkownicy Allegro zyskali dostęp do ponad 2 tys. nowych punktów odbioru w ramach PaczkoPunktów InPost.
Partnerstwo z AliExpress w Hiszpanii jest kontynuacją sojuszu, który działa już w Polsce i Francji.
To serwis e-commerce rozwijany przez spółkę Comarch. Korzyści mają odczuć m.in. konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę.
W II kwartale 2023 roku zysk netto Grupy InPost wyniósł 128 mln zł wobec 179,2 mln PL konsensusu PAP Biznes.
Urządzenie jest przeznaczone dla rzeczy, których nie można zabrać na pokład samolotu. Dzięki temu cenne przedmioty nie trafią do kosza.
Rząd planuje przekazanie usług paczkowych Poczty Polskiej do Orlenu. Tym samym oba biznesy miałyby zostać połączone - donosi Rzeczpospolita.
InPost Shop daje użytkownikom Vinted możliwość nadawania i odbioru przesyłek nie tylko w paczkomatach, ale również w punktach PUDO InPost.
Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują ponad 200 tys. produktów. Z darmowej dostawy można skorzystać przy zakupach za 50 złotych.
Usługa będzie dostępna od września, a docelowo będzie rozszerzana na kolejne kraje.
Grupa InPost nabyła za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies – firmie logistycznej operującej na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.
InPost ma też ponad 5 tys. paczkomatów w Wielkiej Brytanii i ponad 3000 urządzeń we Francji.
Na wczorajszej konferencji InPost zaprezentował nowe rozwiązanie o nazwie InPost Pay. Jego wdrożenie w 2023 roku miało zadeklarować już 800 sklepów online.
W ten sposób rynek ten stał się drugim po Polsce krajem z największą liczbą automatów paczkowych InPost.
InPost uruchomił sklep internetowy outofthebox.pl w którym klienci mogą nabyć produkty tworzone w większości przy współpracy z polskimi producentami.
Kartę Nest Banku, najwygodniej można zamówić w aplikacji mobilnej lub w bankowości internetowej.
W sklepie internetowym Carrefour ruszyła właśnie możliwość zamówienia dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów.
InPost Fresh poszerza bazę dostępnych produktów. Od początku października klienci z całej Polski mogą wybierać spośród ponad 70 tys. ofert różnych dostawców.
Do grona partnerów InPostu dołączyło Zalando. Klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy w paczkomatach, a także korzystać z dostaw realizowanych przez kurierów.
To o ponad 60 mln zł więcej niż kwota podatku dochodowego wpłacona do polskiego budżetu przez pozostałe firmy kurierskie.
Grupa osiągnęła rekordowy wzrost wolumenów - znacznie powyżej rynku we wszystkich kluczowych krajach, dostarczając w II półroczu niemal 180 mln przesyłek.
W aplikacji InPost Mobile odbiór paczki można już udostępnić na aplikację osoby, która ma odebrać daną przesyłkę z paczkomatu.
Marka DeeZee dołączyła właśnie do CCC i wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w akcji EKOzwroty prowadzonej przez InPost.
„Micro Firma 150 InPost” gwarantuje stałą cenę przez cały okres trwania umowy, zarówno dla przesyłek wysyłanych przez paczkomat InPost, jak i przesyłek kurierskich.
Każdy kto włączy się do akcji EKOzwroty, oddając w niej buty, otrzyma drogą sms kod zniżkowy 10% na zakupy na ccc.eu.
Nowy rodzaj maszyny pozwala na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Nie ma już wbudowanych ekranów, a do obsługi całego urządzenia wystarczy aplikacja InPost Mobile.
Dodatkowo Mondial Relay repozycjonuje swoją markę we Francji, prezentuje nową ofertę produktową i stawia paczkomat nr 1000.