Meta poinformowała, że jej systemy AI analizują dane, takie jak treść postów – na przykład te związane z urodzinami – oraz raporty przesyłane przez innych użytkowników, aby wykrywać konta, które mogą należeć do osób niepełnoletnich, mimo że podają się za dorosłych.
Funkcja została po raz pierwszy dostrzeżona przez eksperta mediów społecznościowych Ahmeda Ghanema. Wskazuje ona na próbę rozwiązania problemu przeładowania treściami, które powoduje, że oryginalne posty od bliskich osób mogą umykać wśród reklam i dynamicznych filmów.
Instagram wprowadza nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom dzielenie się swoją lokalizacją na żywo za pośrednictwem wiadomości.
Już wkrótce funkcja resetowania rekomendacji zostanie udostępniona użytkownikom na całym świecie.
Krytycy uważają, że takie podejście sprzyja znanym twórcom, podczas gdy mniej popularni użytkownicy mogą mieć trudność z przebiciem się.
Prezes UOKiK nałożył łącznie ponad 5 mln zł kary za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych.
Dzięki usłudze Meta Verified użytkownicy będą mogli zweryfikować swoje konto w serwisach - podobnie jak wygląda to na Twitterze.
Wszczęte postępowania mogą zakończyć się nałożeniem kar za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów w wysokości do 10% obrotu.
Aby skorzystać z rozwiązania wystarczy wysłać wiadomość na profil firmy. W tym samym wątku można płacić dzięki Meta Pay oraz śledzić swoje zamówienie.
Nowa funkcja ma przede wszystkim pozwolić użytkownikom udostępniać do wglądu swoje tokeny. W dniu premiery dostępne będą m.in. Rainbow, MetaMask czy Trust Wallet.
Model subskrypcyjny ma zapewnić twórcom treści możliwość zarabiania na zamieszczanych przez nich publikacjach.
Phishing, fałszywe konta i oszustwa na romantyczną miłość - wachlarz cyberprzestępców atakujących swoje ofiary w mediach społecznościowych jest szeroki. Ich aktywność skupia się między innymi na Instagramie.
W ostatnim czasie badacze ESET dostrzegli nowe przypadki oszustw, które wykorzystują skradzione konta do wyłudzania pieniędzy.
Najnowsze zmiany na Instagramie pozwolą na wdrożenie chatbotów w komunikacji marek z użytkownikami serwisu przy użyciu Direct Messages.
Fundacja Kobiety e-biznesu przygotowała pierwsze w Polsce opracowanie rozwijającego się trendu w zakupach online, czyli social i live commerce.
Gizmi.io to pierwsza w Polsce platforma chat-commerce, która zmienia popularne komunikatory internetowe w sklepy i umożliwia sprzedaż bezpośrednio z aplikacji.
Adam Mosseri z początkiem października przejął obowiązki dotychczasowego CEO Instagrama Kevina Systroma, który odszedł z firmy.
Kilka dni temu Instagram uruchomił nową aplikację IGTV, w której można nagrywać i udostępniać filmy trwające nawet godzinę.
Przeciętny posiadacz smartfona dotyka swojego urządzenia średnio 2617 razy dziennie. Typowy użytkownik telefonu sprawdza go 85 razy dziennie.
Dziś przedstawiciele aplikacji potwierdzili, że nie testują już funkcji informującej użytkowników o tym, że ktoś zrobił screena ich insta stories.
Film na Instagramie? Teraz będzie to możliwe. Aplikacja wprowadza zmiany i oferuje możliwość wrzucania materiałów, które trwają nawet godzinę.
Instagram wprowadził nowy algorytm sortowania treści w aplikacji. Co zadecyduje o kolejności wyświetlanych postów? Wcześniej aplikacja stosowała odwrócony algorytm sortowania treści w sposób chronologiczny. Jak jest teraz?
Instagram zmniejszył możliwość pobierania danych z API z 5000 do jedynie 200 połączeń na użytkownika w ciągu godziny. Aplikacje, które zostały zablokowane pomagały użytkownikom analizować dane dotyczące ich obserwatorów. Akcja dotknęła głównie influencerów i deweloperów. Skąd ta nagła zmiana?
Z Instagrama korzysta już chyba każdy. Wrzucamy zdjęcia z restauracji, publikujemy filmy z podróży, a także dzielimy się codziennym życiem, dzięki funkcji insta stories. Twórcy Instagrama postanowili wprowadzić w jego funkcjonowaniu drobne zmiany. Czy okażą się one istotne w użytkowaniu aplikacji?



