UOKiK
Glovo z zarzutami UOKiK. Chodzi o drip pricing
Opłata serwisowa, za małe zamówienie czy za opakowanie? Zamawiający w Glovo nie wiedzieli, ile wyniesie koszt całości zamówienia.
Jest decyzja UOKiK. Compensa wypłaci rekompensaty klientom
Ubezpieczyciel zawiadomi konsumentów, że mogą anulować zmiany w umowie wprowadzone bez ich zgody i odzyskać pobrane składki za dodatkową ochronę.
UOKiK nałożył na Deutsche Bank Polska karę w wysokości 5,7 mln PLN
Dodatkowo konsumentom przysługuje zwrot poniesionych opłat pobranych przez bank w oparciu o zmieniony cennik.
UOKiK bierze na celownik internetowe serwisy z biletami
UOKiK postawił spółce eBilet zarzut wprowadzania konsumentów w błąd co do rzeczywistej ceny oferowanych biletów. Z kolei spółki Eventim i Ticketmaster otrzymały wezwanie do zmiany praktyk.
Ponad 22 mln kary dla Vectry od UOKiK. Chodzi o bezprawne podwyżki opłat abonamentowych
Prezes Urzędu Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której nałożył na spółkę ponad 22 mln zł kary. Konsumenci mają otrzymać zwrot części opłaconego abonamentu.