Poczta Polska
Usługa e-Doręczenia na platformie Poczty Polskiej już po testach
Nowa aplikacja Pocztex Mobile umożliwia śledzenie przesyłek oraz ich obsługę za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
W porównaniu do roku 2022, w I półroczu 2023 r. liczba wykonanych płatności z wykorzystaniem BLIKA wzrosła aż o 90 proc.
Ogółem klienci Poczty Polskiej w placówkach i u kurierów wykonali już blisko 18 mln transakcji bezgotówkowych w 2022 roku.
Zamówienia z zagranicznych sklepów internetowych, które mają podpisaną umowę z Packetą będzie można odebrać w punktach Pocztex PUNKT.
W ramach prowadzonej łączonej kampanii marketingowej, klienci Vinted mogą korzystać z usług kurierskich jak i wysyłki paczek przez Pocztę Polską w specjalnych, promocyjnych cenach.
Użytkownicy zyskują możliwość dostarczenia przesyłki kurierskiej do jednego z ponad 17000 punktów odbioru Pocztex Punkt i doręczenia towaru pod wskazany adres.
W całej sieci Poczty Polskiej ilość płatności mobilnych wzrosła o ponad 97%, a płatności kartami o 8%, w porównaniu do 2020 roku.
Pierwsze automaty Pocztex pojawią się w I kwartale 2022 roku. Poczta planuje także uruchomienie aplikacji mobilnej pozwalającej na nadawanie, śledzenie oraz odbiór paczek.
Poczta Polska wraz z Cainiao usprawnia dostawy przesyłek z Chin. Zapewnia również, że wszystkie opłaty pobierane są na AliExpress w trakcie zakupu.
W ramach nowej umowy z konsorcjum Banku Pocztowego, PKO Banku Polskiego oraz eService, liczba terminali POS użytkowanych przez Pocztę Polską ma zwiększyć się z 12 do 15 tys.
Nowe rozwiązanie umożliwi kompleksową obsługę przesyłek począwszy od ich nadania, przez śledzenie, po odbiór w automatach paczkowych.
Spółka znalazła się w wąskim gronie przewoźników obsługujących usługę Amazon Prime, którą będą realizować kurierzy Pocztexu.