Sztuczna Inteligencja
Sztuczna Inteligencja (w jęz. angielskim "Artiffical Intelligence") to program komputerowy wykorzystujący najnowocześniejsze zdobycze techniki, w tym uczenie maszynowe (machine learning), umożliwiający tworzenie rozwiązań "myślących". Trudno o jednomyślną definicję sztucznej inteligencji, gdyż naukowcy nie są jeszcze zgodni co do możliwości uzyskania przez algorytmy komputerowe świadomości takiej jak u człowieka. Sztuczna Inteligencja jest dla ludzkości szansą do wielkiego rozwoju, ale także wywołuje wiele pytań dotyczących zagrożeń wynikających z jej wykorzystywania lub dominacji. Sztuczna Inteligencja wykorzystywana jest m.in. przez Asystenta Google, Siri, a także w grach komputerowych.
AI w sektorze finansowym. Kolejny webinar SuperVision FinTech Talks
Fundacja FinTech Poland i UKNF zapraszają na kolejny webinar z cyklu SuperVision FinTech Talks. Tym razem tematem przewodnim będzie wykorzystanie sztucznej inteligencji w sektorze finansowym.
InPost udostępnił voicebota na infolinii
Voicebot Mat odpowie na najczęstsze pytania klientów, m.in. udzieli informacji na temat statusu przesyłki oraz przekaże numer telefonu do kuriera.
TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco
Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.
Asystent głosowy IKO przeprowadził 1 milion rozmów i ma ponad 410 tys. użytkowników
W sumie bankowa sztuczna inteligencja (Asystent głosowy IKO oraz voiceboty telefoniczne PKO BP) przeprowadziła już ok. 6,5 mln rozmów z klientami.
Stoimy przed kolejną rewolucją. Będzie oparta o dane i sztuczną inteligencję [WYWIAD]
Rozmowa z Łukaszem Nienartowiczem, który był jednym z prelegentów podczas 22. Banking & 18. Insurance Forum.
Ostatnie podcastyPodcasty