Twisto
Od początku listopada fintech Twisto wydłuża czas, w którym klienci mogą zapłacić za swoje zakupy.
Twisto wprowadziło usługę, dzięki której można opłacać rachunki bezpośrednio ze swojego konta bankowego, poza systemami kartowymi.
Twisto prezentuje nowy zarząd i wkracza w kolejny etap rozwoju z nowym właścicielem – Param. Ze spółką żegna się jej założyciel, czyli Michal Smida.
Model biznesowy Twisto pozostaje bez zmian – Michal Smida nadal będzie pełnił funkcję CEO.
Adam Miziołek poinformował o odejściu z fintechu Twisto, w którym pracował przez ponad 3 lata jako country manager na polski rynek.
Fintech Twisto rozesłał informacje do klientów, z których wynika, że doszło do naruszenia ochrony danych osobowych.
Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Teraz rozwiązanie jest dostępne także dla niezarejestrowanych klientów.
W sklepach internetowych, które wdrożyły u siebie płatności online od Tpay, płatności odroczone Twisto wprowadzane będą etapowo, aktualnie trwają testy.
Martes Sport, Black Red White i Media Expert to zwycięzcy czwartej edycji raportu Koszyk Roku - ogólnopolskiego badania branży e-commerce.
Przedsiębiorcy mogą liczyć na 1,2% prowizję oraz wsparcie przy implementacji całej technologii. Do zgarnięcia jest także 30 darmowych dni na start.
Dzięki wdrożeniu Twisto, klienci C&A kupujący online mogą odroczyć zapłatę za zakupy do 30 dni.
Kampania promocyjna jest realizowana w Polsce i Czechach i potrwa do 23 grudnia 2021 roku.
Czy spółka przejdzie rebranding? Jakie nowe produkty pojawią się w ofercie? Kiedy firma zacznie zarabiać? Rozmowa z Renatą Salatą, CCO Twisto.
To pierwsza platforma oferująca dostawy jedzenia, która zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania BNPL.
Sieć Hebe nawiązała współpracę z Twisto. Klienci robiący zakupy online zyskali możliwość odroczenia płatności oraz rozłożenia jej na raty.
Twisto oferuje kupującym płatności odroczone w sklepach internetowych, rozłożenie należności na raty i płatności w sklepach stacjonarnych wirtualną lub fizyczną kartą Twisto.
Karta dostępna jest dla zarejestrowanych klientów, którzy otrzymają limit ratalny. Jego średnia wartość to obecnie 6,8 tys. złotych.
W historii transakcji klienci znajdą dane sklepu, jego logo i miejsce, w którym został dokonany zakup.
Twisto, fintech oferujący płatności odroczone, wydłuża termin zapłaty za zakupy w sklepach internetowych z 21 do 30 dni.
Fintech Twisto wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty.
W poniedziałek australijski gigant BNPL ogłosił, że obejmie wszystkie udziały w fintechu Twisto. Wartość transakcji wynosi blisko 100 mln EUR. Co to oznacza dla jednego z liderów BNPL na polskim rynku? Czy Twisto zmieni nazwę na ZIP? Zapraszamy na wywiad z Renatą Salatą, CCO w Twisto.
Zip zainwestował w Twisto na początku bieżącego roku. Teraz spółka kupi pozostałe 90% udziałów czeskiego fintechu za blisko 100 mln EUR. Zakończenie akwizycji planowane jest na IV kwartał 2021 roku.
Rozwiązania Twisto są już dostępne na platformie ComperiaRaty. Na przełomie maja i czerwca zostaną wdrożone także w e-sklepach współpracujących z Comperią.
Twisto dostępne w 10 tys. nowych e-sklepów. Z płatności odroczonych mogą korzystać klienci m.in. Pizza Hut.
New Balance - marka obuwia sportowego udostępniła swoim klientom płatności odroczone od Twisto za pośrednictwem bramki płatniczej PayU.
Z płatności odroczonych najchętniej korzystają osoby lepiej zarabiające.
Promocja potrwa do 30 kwietnia i jest dostępna dla nowych i obecnych użytkowników.
Agnieszka Jabłońska-Twaróg stanęła na czele międzynarodowego zespołu i odpowiada za brand, social media, działania z influencerami oraz PR Twisto w Polsce i w Czechach.
Klienci kupujący w sklepach internetowych korzystających z systemu PayU zyskają możliwość darmowego przesunięcia płatności nawet do 45 dni.
Wśród nowych inwestorów jest m.in. ZIP, fintech z Australii, który oferuje odroczone płatności na rynkach australijskim, nowozelandzkim, brytyjskim i amerykańskim.
Rozwiązanie będzie dostępne dla kupujących online oraz w sklepach stacjonarnych. Aby podzielić płatność na 3 raty za 0 zł wystarczy posiadać aplikację Twisto.
Nowy produkt − Podziel na 3 − jest dostępny dla obecnych i nowych klientów. Rozwiązanie działa m.in. na takich platformach jak Allegro, czy AliExpress.
Pieniądze zostaną w całości przeznaczone na rozwój internetowych płatności odroczonych bez rejestracji - Twisto Pay - na naszym rynku.
Średni limit od Twisto dla zarejestrowanego użytkownika wzrósł z 1500 do 2900 zł. Propozycję podniesienia limitu dostała niemal połowa klientów.
Z badania Koszyk Roku 2020, organizowanego przez Twisto wynika, że płatności odroczone są dostępne w 30 proc. największych sklepów internetowych w Polsce.
Gościem podcastu Fintek.pl był Adam Miziołek, country manager Twisto. Porozmawialiśmy m.in. o rozwoju fintechu w Polsce, a także o rynku odroczonych płatności.
Agendę Fintech Brunch #4 otworzył Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. Po prelekcji przeprowadziliśmy krótką rozmowę.
Użytkownicy iOS stanowią aż jedną trzecią klientów Twisto w Polsce. Rozwiązanie będzie jednak dostępne tylko dla klientów płatnego planu Space.
Co ważne wszyscy klienci zostali domyślnie przypisani do płatnej taryfy Space, a czas na przejście do darmowego Online mamy tylko do 30 września bieżącego roku.
Już niedługo w serwisie Moje Usługi od ING Banku Śląskiego pojawi się możliwość opłacania rachunków za pomocą odroczonych płatności Twisto.
Na początek firma poszukuje pracowników z obszaru zarządzania marką, którzy znają specyfikę rumuńskiego rynku.
Tydzień po debiucie karty połączonej z aplikacją, w Twisto zarejestrowało się ponad 12 tys. osób. Na zakończenie rejestracji czeka 25 tys. kolejnych.
Czeski fintech już w tym roku zadebiutuje w Polsce z kartą wielowalutową połączoną z aplikacją do codziennych płatności.
Już w październiku Twisto udostępni w Polsce aplikację wraz z wielowalutową kartą płatniczą. Dla pierwszych 3 tys. użytkowników fintech przygotował nagrody.
Krzysztof Blinowski nie jest już country managerem Twisto w Polsce. Teraz będzie odpowiadał za ekspansję zagraniczną czeskiego fintechu.
W ciągu 11 miesięcy działalności w Polsce firma zawarła umowy z ponad 400 sklepami internetowymi.
W ciągu 5 lat fintech chce pozyskać w Polsce 500 tys. użytkowników oraz zdobyć pozycję wiodącej aplikacji do codziennych płatności w naszej części Europy.



