Bolt (dawniej Taxify)
Aby złożyć zamówienie należy pobrać aplikację Bolt Food na smartfona, dodać kartę płatniczą lub wybrać płatność BLIK.
Do jej najważniejszych zadań należy rozwijanie oferty podróży służbowych, zamawianych przez aplikację Bolt.
Nowe miejscowości, w których dostępna od teraz będzie aplikacja Bolt, to m.in. Świnoujście, Międzyzdroje, Kołobrzeg, Ustka i Władysławowo.
Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt dostosuje godzinę odbioru w ramach zaplanowanego przejazdu bez dodatkowych kosztów.
Nowy manager będzie odpowiadał za rozwój długofalowej strategii biznesowej oraz dalszą ekspansję usługi dostaw jedzenia nad Wisłą.
Zestaw narzędzi Bolt zostanie wzbogacony o nowe funkcje weryfikacji m.in licznik przejazdów oraz unikalne, czterocyfrowe kody odbioru.
Dzięki temu partnerzy restauracyjni zyskają większą widoczność w wynikach wyszukiwania Google oraz w Mapach Google, co pomoże im dotrzeć do nowych klientów bez dodatkowych kosztów.
Użytkownicy aplikacji, a także klienci Bolt Business będą mogli odtąd bezproblemowo podróżować sprzed terminalu na poziomie Przylotów.
Od jutra użytkownicy Bolt w Warszawie będą mogli zamówić przejazdy w nowej kategorii “Tesla”, dostępnej w aplikacji
Rośnie popyt na wcześniejsze rezerwacje przejazdów.
Firmy mogą dzielić się kosztami lub w pełni pokrywać koszty jednorazowego przejazdu dla swoich pracowników i klientów.
Od 3 kwietnia br. użytkownicy aplikacji Bolt mogą korzystać z floty blisko 5000 samochodów Traficar w 10 aglomeracjach Polski.
Bolt Food uruchomił funkcję planowania zamówień z restauracji oraz zakupów spożywczych ze sklepów Bolt Market.
Aby zamówić przejazd wystarczy wybrać w aplikacji Bolt ikonę samochodu z kalendarzem, zapoznać się z zasadami, a następnie wybrać datę i godzinę na którą chce się zarezerwować przejazd. Następnie trzeba wybrać miejsce odbioru i punkt docelowy.
Jednocześnie estońska firma zapowiada osiągnięcie pełnej rentowności w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Bolt domaga się wprowadzenia jednolitej, cyfrowej licencji na przewóz osób taksówką, tzw. e-licencji.
Firma zapowiada zmiany, które mają poprawić bezpieczeństwo i jakość przejazdów. Wśród nich jest m.in. obowiązkowe oznakowanie aut oraz dokładniejsza weryfikacja kierowców.
Nowi użytkownicy obu platform w ramach promocji mogą zgarnąć 15 zł zniżki na zakupy, a także rabat o maksymalnej wartości 40 zł na przejazdy.
Bolt otwiera nowy, drugi po Estonii co do wielkości hub w Polsce, gdzie łącznie zatrudnia ponad 300 osób. Firma chwali się też ekspansją na kolejne rynki.
Integracja ta automatyzuje m.in. przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.
Dzięki najnowszej rundzie finansowania Bolt przyspieszy swoją ekspansję w 2022 roku i uruchomi setki sklepów Bolt Market w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Nowe rozwiązanie jest wykorzystywane do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów, a także do kontroli zasobów w lokalizacjach Bolt Market w Polsce.
Przejazdy służbowe w aplikacji powróciły do stanu sprzed pandemii. Ponadto w tym roku prawie 2 000 firm rozpoczęło współpracę z Bolt Business.
Mieszkańcy stolicy w aplikacji Bolt Food mogą już zamawiać zakupy spożywcze z ekspresową dostawą.
W kolejnych miesiącach na dziesięciu europejskich rynkach ma pojawić się nowa usługa - Bolt Market, czyli ekspresowa dostawa produktów spożywczych.





