Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
15 września 2023, 14:08
Voicebot na infolinii obsłuży klientów banków spółdzielczych BPS

Pola obsłuży klientów w sprawach związanych z kartami płatniczymi. Dostawcą usługi jest ITCARD.

10 sierpnia 2023, 13:23
GPTBot - nowe narzędzie OpenAI do scrapowania danych

OpenAI uruchamia GPTBota wraz ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości ograniczania dostępu do udostępniania danych.

24 lipca 2023, 15:18
InfoNina w Alior Banku dostępna także na chacie

Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.

19 kwietnia 2023, 13:10
Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT

Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.

9 grudnia 2022, 17:09
Chatbot Santandera odpowiedział na ponad 1 mln pytań klientów

Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.

13 września 2022, 14:11
Chatbot DHL Express odpowie na pytania klientów na WhatsAppie

DHL Express uruchamia wirtualnego asystenta w aplikacji WhatsApp. Potrafi on m.in. odnaleźć przesyłkę, podać jej status oraz wyszukać punkt partnerski firmy.

8 sierpnia 2022, 20:09
Sztuczna inteligencja w rozmowach wideo. Polski startup SmartyMeet

W ramach spółki powstaje asystent AI, który wesprze uczestników videorozmów, a docelowo samodzielnie poprowadzi spotkania sprzedażowe czy będzie pełnić funkcję doradcy klienta podczas zakupów e-commerce.

4 lutego 2022, 13:24
Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots

Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

3 lutego 2022, 10:53
Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze

Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.

12 stycznia 2022, 14:12
TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco

Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.

4 listopada 2021, 16:36
Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity

Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.

20 października 2021, 13:08
mBank uruchamia voicebota na infolinii

Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.

20 września 2021, 12:12
Czatbot HR pomaga pracownikom w PZU

PZU zakończył z powodzeniem testy czatbota w Obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad 5 tysiącami pracowników.

11 sierpnia 2021, 12:34
InfoNina, voicebot Alior Banku, zyskuje nowe umiejętności

Voicebot InfoNina wspomaga klientów Alior Banku już od pół roku, co wpłynęło na usprawnienie obsługi. Aktualnie prawie 10 proc. wszystkich klientów kontaktujących się z Infolinią rozmawia wyłącznie z InfoNiną.

4 sierpnia 2021, 17:01
10 sierpnia wystartuje oferta publiczna akcji Emplocity

Emplocity SA rozpocznie 10 sierpnia ofertę publiczną akcji, podzieloną na dwie transze. Na początek wystartuje ta skierowana do dużych inwestorów.

PARTNERZY:
Loando
Walutomat
Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty