Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
15 września 2023, 14:08
Voicebot na infolinii obsłuży klientów banków spółdzielczych BPS

Pola obsłuży klientów w sprawach związanych z kartami płatniczymi. Dostawcą usługi jest ITCARD.

10 sierpnia 2023, 13:23
GPTBot - nowe narzędzie OpenAI do scrapowania danych

OpenAI uruchamia GPTBota wraz ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości ograniczania dostępu do udostępniania danych.

24 lipca 2023, 15:18
InfoNina w Alior Banku dostępna także na chacie

Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.

19 kwietnia 2023, 13:10
Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT

Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.

9 grudnia 2022, 17:09
Chatbot Santandera odpowiedział na ponad 1 mln pytań klientów

Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.

13 września 2022, 14:11
Chatbot DHL Express odpowie na pytania klientów na WhatsAppie

DHL Express uruchamia wirtualnego asystenta w aplikacji WhatsApp. Potrafi on m.in. odnaleźć przesyłkę, podać jej status oraz wyszukać punkt partnerski firmy.

8 sierpnia 2022, 20:09
Sztuczna inteligencja w rozmowach wideo. Polski startup SmartyMeet

W ramach spółki powstaje asystent AI, który wesprze uczestników videorozmów, a docelowo samodzielnie poprowadzi spotkania sprzedażowe czy będzie pełnić funkcję doradcy klienta podczas zakupów e-commerce.

4 lutego 2022, 13:24
Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots

Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

3 lutego 2022, 10:53
Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze

Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.

12 stycznia 2022, 14:12
TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco

Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.

4 listopada 2021, 16:36
Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity

Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.

20 października 2021, 13:08
mBank uruchamia voicebota na infolinii

Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.

20 września 2021, 12:12
Czatbot HR pomaga pracownikom w PZU

PZU zakończył z powodzeniem testy czatbota w Obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad 5 tysiącami pracowników.

11 sierpnia 2021, 12:34
InfoNina, voicebot Alior Banku, zyskuje nowe umiejętności

Voicebot InfoNina wspomaga klientów Alior Banku już od pół roku, co wpłynęło na usprawnienie obsługi. Aktualnie prawie 10 proc. wszystkich klientów kontaktujących się z Infolinią rozmawia wyłącznie z InfoNiną.

4 sierpnia 2021, 17:01
10 sierpnia wystartuje oferta publiczna akcji Emplocity

Emplocity SA rozpocznie 10 sierpnia ofertę publiczną akcji, podzieloną na dwie transze. Na początek wystartuje ta skierowana do dużych inwestorów.

27 lipca 2021, 15:58
Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity opracowało chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.

22 lipca 2021, 12:58
Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Emplocity wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy pracuje nad stworzeniem innowacyjnego chatbota terapeutycznego.

5 lipca 2021, 11:20
LexBot - sztuczna inteligencja wesprze pracę prawników

Emplocity rozpoczęła wspólnie z kancelarią Lex Secure - świadczącą usługi prawne za pośrednictwem infolinii 24h - realizację projektu stworzenia LexBota.

14 czerwca 2021, 12:19
Polski startup SetiOne wchodzi na rynek Bliskiego Wschodu

Polski startup wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich z funduszem inwestycyjnym Seed Group należącym do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum.

24 maja 2021, 15:33
Chatbot pomoże Nationale-Nederlanden z rekrutacją

Nationale-Nederlanden nawiązał współpracę z Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Będzie on pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu kandydatów.

18 maja 2021, 17:10
Chatbot od SAS pomoże ofiarom oszustwa bankowego

SAS podjął współpracę z Identity Theft Resource Center (ITRC) aby stworzyć wirtualnego asystenta, który będzie pomagać ofiarom oszustw. Chatbot ViViAN pomaga ofiarom oszustwa zgłosić przestępstwo.

10 maja 2021, 13:44
W pandemii liczba połączeń na infolinie wzrosła aż o 80 proc. Pomóc mogą boty

W polskich centrach telefonicznych pracuje nawet 25 tys. konsultantów, a rynek call center w Polsce jest wart ponad miliard złotych.

19 kwietnia 2021, 11:17
Polacy polubili cyfrowe kanały obsługi klienta

86% Polaków wykorzystywało w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdalne kanały do komunikacji z firmami – wynika z badania „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”. Ponad 80% respondentów pozytywnie ocenia taką formę kontaktu.

16 kwietnia 2021, 15:59
75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Asystenci głosowi mogą m.in. przyjąć nasze zgłoszenie, reklamację, a także odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeden bot może obsłużyć ok. 8,5 tys. połączeń miesięcznie.

23 lutego 2021, 13:30
Alior Bank udostępnia voicebota na infolinii

Celem Alior Banku jest uproszczenie kontaktu klienta z infolinią w taki sposób, aby nie musiał on wybierać tematów rozmowy przy użyciu klawiatury telefonu.

15 stycznia 2021, 12:52
Chatboty przydatne w samorządach

Chatbot Compas ma ok. 1 tys. użytkowników miesięcznie. Narzędzie wspiera lokalnych artystów. Chatboty w samorządach będą coraz potrzebniejsze.

15 września 2020, 14:47
Voiceboty Talkie z 3 mln zł od Movens VC i LT Capital

Movens VC zastrzegł sobie przy tym prawo do pierwszeństwa w finansowaniu w kolejnej rundzie, do łącznej kwoty 5 mln zł.

24 czerwca 2020, 16:43
Robot DoNotPay pomaga anulować subskrypcje. Nadchodzi zmierzch prawników?

Boty, które pomagają w kontakcie z firmami celem uzyskania zwrotów np. za bilety lotnicze czy wysyłające wnioski o umorzenie mandatów. Nadchodzą roboprawnicy XXI wieku.

21 stycznia 2020, 12:16
Pracowników CaixaBank wyszkoli sztuczna inteligencja

Hiszpański CaixaBank wdrożył online'owy program szkoleniowy dla pracowników oparty o sztuczną inteligencję – czytamy w serwisie Finextra.

20 stycznia 2020, 17:26
mFinanse wprowadziły pierwszego chatbota w pośrednictwie finansowym

Startup AI ChatForce poinformował, że zaprojektowany przez nich chatbot przeszedł wszystkie testy i oficjalnie dołączył do załogi mFinanse z grupy mBanku.

9 grudnia 2019, 17:20
Ci, którym roboty zabiorą pracę, będą zarabiać więcej - prognoza na 2025 rok

Do 2025 roku znacząco zmniejszy się zapotrzebowanie na przedstawicieli pięciu zawodów: księgowy, kasjer, recepcjonista, telemarketer, pracownik biurowy.

9 grudnia 2019, 13:01
Ruszyła platforma do leasingu online - LeasinGOnline

Platforma LeasinGOnline oraz GObot - pierwszy czatbot do zakupu leasingu online przez Messengera - to rozwiązania, które wprowadziła spółka GO-leasing.

19 listopada 2019, 12:06
4 mln zł od inwestorów dla Tidio - polskiego startupu od chatbotów

Tidio, polski startup, rozwijający live chat wspierany przez chatboty, pozyskał ponad 4 mln złotych od funduszu Inovo Venture Partners, przy wycenie 80 mln zł.

30 kwietnia 2019, 14:00
Roboty wspierają obsługę klienta, ale nie odbiorą pracy konsultantom

Upowszechnianie narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję zmienia charakter pracy i role pracowników działów serwisowych.

14 grudnia 2018, 16:00
Chatbot Milla - innowacja fintech w Banku Millennium

Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.

6 listopada 2018, 17:08
Masz firmę z kiepską obsługą klienta... Który chatbot jest najlepszy?

Fintechy są tego najlepszym dowodem: wirtualni asystenci, emploboty, chatboty i inne rozwiązania XXI wieku to zasługa niczego innego, jak rozwoju technologii.

12 lipca 2018, 14:15
Rynek chatbotów będzie wart ponad 1,3 bln dolarów

Zgodnie z ostatnią predykcją firmy Global Market Insights, światowy rynek wirtualnych konsultantów będzie rósł w błyskawicznym tempie.

6 czerwca 2018, 11:48
21% konsumentów korzysta z chatbotów

Już 21% kosnumentów w Europie skorzystało z usług głosowych lub tekstowych asystentów podczas robienia zakupów online.

13 marca 2018, 09:56
GPW wdraża pierwszego chatbota

Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej.

9 marca 2018, 10:57
Chatbot odpowie na pytania klientów ING

ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.

5 marca 2018, 15:28
175 mld $ oszczędności dzięki chatbotom

Jak wynika z analiz firmy Forrester, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i jak najlepsze doświadczenia z interakcji pomiędzy firmą a odbiorcą, jest priorytetem dla aż 72% globalnych przedsiębiorstw. Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że nieefektywna komunikacja może być powodem utraty klientów.

13 marca 2017, 15:09
Ofensywa chatbotów - neutralne genderowo i dowcipne

Chatoboty takie jak Eno, Eva lub te instalowane na Messengerze prawdopodobnie zrewolucjonizują bankowość konsumencką. Już 20% Europejczyków używa w codziennej komunikacji Messengera. Banki instalują chatboty, bo wiedzą, że to im nie tylko obniży koszty działania działów obsługi klienta, ale pozwoli też na zgromadzenie nowych informacji o swoich klientach.

PARTNERZY:
Loando
plus500
Walutomat
Cormo
Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty

Inwestowanie jest ryzykowne i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Podane informacje służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym i nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej.

2025 © fintek.pl / stworzone przez Cormo