Digital Identity
Cały świat zaczyna bardziej polegać na interakcjach w internecie. Na przedsiębiorstwa wywierana jest coraz większa presja, aby zapewniały zdalny dostęp do swoich usług cyfrowych w bezpieczny sposób, a jednocześnie nie szły na kompromisy, jeśli chodzi o doświadczenie klienta. Z tego względu, dla organizacji jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, by powiązać prawdziwą tożsamość osoby z jej tożsamością na kontach cyfrowych, a tym samym zapewnić pełną zgodność z obowiązującymi regulacjami i płynne wdrażanie oraz uniemożliwić oszustom prowadzenie działalności przestępczej. Tożsamość cyfrowa przestała być wygodnym dodatkiem, a stała się wymogiem, który zachęca do transformacji w biznesie i zwiększania udziału dostępu cyfrowego.
Polski Związek Piłki Nożnej wdraża podpis elektroniczny Autenti
E-podpis jest już używany przez PZPN do wewnętrznego obiegu dokumentów w centrali oraz w kontaktach m.in. z klubami piłkarskimi.
Signius wprowadza podpisy kwalifikowane w modelu subskrypcyjnym
Użytkownicy platformy mają do wyboru trzy pakiety podpisów kwalifikowanych w opcji z miesięczną subskrypcją: na 10, 50 i 100 podpisów.
W Pekao można otworzyć konto z wykorzystaniem aplikacji mObywatel
Bank umożliwia potwierdzenie tożsamości za pomocą mObywatel. Opcja ta jest dostępna przy zakładaniu konta poprzez aplikację PeoPay.
Karina Skrzypczak-Siemieniuk przechodzi do Autenti
Jako nowa Business Development Manager zajmie się realizacją strategii sprzedażowej w obszarze wdrażania dedykowanych rozwiązań paperless dla firm z segmentu Enterprise.
Komputronik korzysta z mSzafir
Elektroniczny podpis mSzafir będzie podstawowym rozwiązaniem dla agentów sklepów stacjonarnych Komputronik.
PARTNERZY:
Ostatnie podcastyPodcasty