mojeID
Usługa mojeID to metoda zdalnego potwierdzenia tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną.
W 2023 roku, średnia dzienna liczba uwierzytelnień z wykorzystaniem mojeID, wyniosła ok. 290 tysięcy.
Uniqa wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia.
Dostarczana przez KIR usługa pozwoli klientom PeP na potwierdzanie danych osobowych przy zawieraniu umów w trybie online.
Ostatnio weryfikację za pomocą mojeID udostępnił inny podmiot z branży leasingowej - fintech LeaseLink.
Oferowana przez KIR usługa będzie wykorzystywana w procesach zawierania umów leasingowych z klientami.
UNICEF Polska wdrożył usługę mojeID, dostarczaną przez KIR. Umożliwi ona darczyńcom elektroniczną zgodę na zlecenie polecenia zapłaty, czyli cykliczne przekazywanie określonej kwoty na rzecz UNICEF.
Obydwie, dostarczane przez KIR usługi, będą wykorzystywane w procesach pośrednictwa, związanych z obrotem nieruchomościami.
Dodatkową zaletą Millennium ID jest funkcja sprawdzenia historii logowania i udostępniania danych weryfikacyjnych od początku korzystania z usługi.
Klienci Alior Banku mogą korzystać ze zdalnego potwierdzania tożsamości, rozwiązania dostarczanego przez KIR, nie tylko w ramach usług komercyjnych, ale od teraz także w usługach publicznych.
Dzięki temu klienci banku korzystający z bankowości elektronicznej, mogą potwierdzać swoją tożsamość i tym samym uzyskać zdalny dostęp do wielu cyfrowych usług.
O tożsamości cyfrowej słyszało aż 70% Polaków. Ponad połowa z badanych miała już okazję ją wykorzystać. Jakie zastosowania cyfrowej tożsamości bankowej klienci uznają zatem za wartościowe?
Do portfolio usług oferowanych przez Authologic dołącza teraz możliwość wdrożenia potwierdzenia tożsamości poprzez mojeID.
mBank rozszerza usługę mojeID o administrację publiczną. Od teraz klienci będą mogli załatwić urzędowe sprawy w banku szybko potwierdzając swoją tożsamość.
Klienci Credit Agricole zyskali możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem mojeID.
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS to pierwszy podmiot z sektora kultury, który wprowadził usługę mojeID. Umożliwia ona załatwianie większej liczby spraw online.
Klienci PKO TFI mogą już zdalnie potwierdzać swoją tożsamość z wykorzystaniem mojeID.
Chodzi między innymi o logowanie do Internetowego Konta Pacjenta, ePUAP, biznes.gov.pl, praca.gov.pl oraz założenie i wykorzystanie Profilu Zaufanego.
Możliwość korzystania z tego typu usług oznacza z perspektywy pacjenta większą wygodę i komfort leczenia, a firmom z branży medycznej pozwala podnieść jakość usług i poziom rentowności.
BNP Paribas umożliwia swoim klientom bezpłatne utworzenie tożsamości elektronicznej, która pozwoli na zdalną identyfikację w ramach usługi mojeID.
Pacjenci LUX MED potwierdzą tożsamość przy użyciu mojeID od KIR. Usługa umożliwia zdalną rejestrację w Portalu Pacjenta i dostęp do dokumentacji medycznej.
Bank Ochrony Środowiska dołącza do dostawców tożsamości dla usługi mojeID. Klienci banku będą mogli w prosty i bezpieczny sposób potwierdzać swoją tożsamość.
Wcześniej usługę potwierdzania tożsamości online od KIR wdrożyły Orange oraz T-Mobile.
Wdrożone rozwiązanie pozwala na zawarcie poprzez portal MojaAviva umów ubezpieczeniowych w trybie online.
mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online.
E-skierowania, recepty czy zwolnienia to już codzienność. Liczba użytkowników Internetowego Konta Pacjenta pod koniec października ub.r. sięgnęła 3,5 mln osób.
Wdrożenie w kolejnych bankach spółdzielczych Grupy BPS planowane jest do końca pierwszego półrocza 2021 roku.
Usługa mojeID pozwala na pełną rejestrację konta i eliminuje konieczność przesyłania przez klienta skanu dowodu osobistego i jego weryfikację.
Funkcjonujący na polskim rynku ubezpieczyciele są w trakcie digitalizacji procesów, ich udoskonalania lub rozwijania.
Dzięki temu wdrożeniu, uzyskanie pełnego dostępu do systemu enel-med online nie będzie już wymagało wizyty w placówce.
Dzięki temu klienci firmy będą mogli wygodnie potwierdzić swoją tożsamość przy rejestracji do portalu obsługi zadłużenia klientów eUltimo.pl.
Klienci banku mogą korzystać z mojeID w ramach usług online oferowanych przez komercyjnych dostawców.
Główne korzyści z digitalizacji w sektorze energetycznym to redukcja kosztów, zwiększona wydajność i bezpieczeństwo. Tożsamość cyfrowa to rewolucyjna zmiana.
Klienci banku mogą w prosty sposób potwierdzić swoją tożsamość i tym samym uzyskać dostęp do usług świadczonych online.
Pacjenci Centrum Medycznego Damiana Holding mogą korzystać z usługi mojeID, prowadzonej przez KIR, która umożliwia zdalną weryfikację tożsamości i zapewnia dostęp do portalu pacjenta bez konieczności osobistej wizyty w placówce.
Totalizator Sportowy wdrożył dla klientów lotto.pl usługę mojeID, która umożliwia zdalne uwierzytelnienie, w tym weryfikację wieku, przy wykorzystaniu bankowości elektronicznej bez konieczności przesyłania obrazu dowodu tożsamości.
Ich klienci mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą danych z bankowości internetowej.
T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID.
Wczoraj o wdrożeniu usługi mojeID poinformowała grupa banków spółdzielczych BPS.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej.
Usługa, której dostawcą jest KIR, funkcjonuje w Spółdzielczej Grupie Bankowej pod nazwą SGB ID.
Zdalna weryfikacja tożsamości w ramach usługi mojeID dostarczanej przez KIR jest już dostępna dla klientów Nationale-Nederlanden.
Klienci mogą potwierdzić swoją tożsamość, rejestrując się w platformie mojePZU. Zyskają szybki i łatwy dostęp m.in. do swojej dokumentacji medycznej w PZU Zdrowie.
Dzięki temu nowi klienci wnioskujący o wydanie karty będą mogli potwierdzić swoją tożsamość podczas składania wniosku online.
mojeID to narzędzie, które umożliwia elektroniczne potwierdzanie tożsamości i dostęp do usług online świadczonych przez Open Life.
Pacjenci Medicover Polska mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości, aby uzyskać dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej.
Tym samym Bank Pekao dołącza do PKO Banku Polskiego i ING Banku Śląskiego, które udostępniły takie rozwiązanie kilka miesięcy temu.
O sukcesie usługi mojeID zadecyduje nie tylko świadomość klientów, ale przede wszystkim liczba firm, które dołączą się do programu.
MojeID to cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości, dzięki któremu nie trzeba będzie zapamiętywać kolejnych loginów i haseł do serwisów internetowych.
PKO BP powiadomiło o uruchomieniu usługi e-Tożsamość, czyli cyfrowego odpowiednika dokumentu tożsamości.



