mojeID
Usługa mojeID to metoda zdalnego potwierdzenia tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną.
W 2023 roku, średnia dzienna liczba uwierzytelnień z wykorzystaniem mojeID, wyniosła ok. 290 tysięcy.
Uniqa wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia.
Dostarczana przez KIR usługa pozwoli klientom PeP na potwierdzanie danych osobowych przy zawieraniu umów w trybie online.
Ostatnio weryfikację za pomocą mojeID udostępnił inny podmiot z branży leasingowej - fintech LeaseLink.
Oferowana przez KIR usługa będzie wykorzystywana w procesach zawierania umów leasingowych z klientami.
UNICEF Polska wdrożył usługę mojeID, dostarczaną przez KIR. Umożliwi ona darczyńcom elektroniczną zgodę na zlecenie polecenia zapłaty, czyli cykliczne przekazywanie określonej kwoty na rzecz UNICEF.
Obydwie, dostarczane przez KIR usługi, będą wykorzystywane w procesach pośrednictwa, związanych z obrotem nieruchomościami.
Dodatkową zaletą Millennium ID jest funkcja sprawdzenia historii logowania i udostępniania danych weryfikacyjnych od początku korzystania z usługi.
Klienci Alior Banku mogą korzystać ze zdalnego potwierdzania tożsamości, rozwiązania dostarczanego przez KIR, nie tylko w ramach usług komercyjnych, ale od teraz także w usługach publicznych.
Dzięki temu klienci banku korzystający z bankowości elektronicznej, mogą potwierdzać swoją tożsamość i tym samym uzyskać zdalny dostęp do wielu cyfrowych usług.
O tożsamości cyfrowej słyszało aż 70% Polaków. Ponad połowa z badanych miała już okazję ją wykorzystać. Jakie zastosowania cyfrowej tożsamości bankowej klienci uznają zatem za wartościowe?
Do portfolio usług oferowanych przez Authologic dołącza teraz możliwość wdrożenia potwierdzenia tożsamości poprzez mojeID.
mBank rozszerza usługę mojeID o administrację publiczną. Od teraz klienci będą mogli załatwić urzędowe sprawy w banku szybko potwierdzając swoją tożsamość.
Klienci Credit Agricole zyskali możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem mojeID.
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS to pierwszy podmiot z sektora kultury, który wprowadził usługę mojeID. Umożliwia ona załatwianie większej liczby spraw online.
Klienci PKO TFI mogą już zdalnie potwierdzać swoją tożsamość z wykorzystaniem mojeID.
Chodzi między innymi o logowanie do Internetowego Konta Pacjenta, ePUAP, biznes.gov.pl, praca.gov.pl oraz założenie i wykorzystanie Profilu Zaufanego.