e-commerce


E-commerce to sektor gospodarki skupiony wokół handlu internetowego. Wartość rynku w Polsce wyceniana jest na 50 mld zł. Sektor e-commerce w Polsce to przede wszystkim sklepy internetowe oraz możliwość dokonywania płatności online. Jednym z kluczowych elementów rynku e-commerce jest infrastuktura logistyczna i kurierska, którą tworzą takie firmy jak Poczta Polska, UPS, DHL czy InPost. Ponadto e-commerce to także narzędzia marketingowe dostarczane m.in. przez Google.
18 lipca 2018, 10:25
Nie tylko cena, ale i wygoda. Zwyczaje zakupowe Polaków w Internecie

85 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10 punktów proc. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie”.

10 lipca 2018, 16:58
Czy powinienem założyć specjalne konto do zakupów w sieci?

Popularność zakupów internetowych stale rośnie. Polacy chętnie dokonują transakcji w e-sklepach, oszczędzając przy tym dużo cennego czasu i pieniędzy. Z roku na rok coraz mniej obawiamy się o bezpieczeństwo płatności w Internecie, pomimo tego, że wciąż dochodzi do ataków hakerskich.

20 czerwca 2018, 10:19
Rozwój e-commerce w Polsce. Na co zwracać uwagę?

Rozwój rynku e-commerce nie zwalnia tempa. W Polsce powstaje coraz więcej sklepów internetowych, a co za tym idzie wielu początkujących przedsiębiorców stawia swoje pierwsze kroki właśnie w tej branży.

4 czerwca 2018, 11:08
Zalando startuje w Irlandii i Czechach

Zalando, wiodąca platforma modowa i lifestylowa w Europie, jeszcze tego lata rozpocznie działalność w Czechach i Irlandii. Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się Zalando. Rozszerzenie działalności firmy o Czechy i Irlandię jest jej pierwszą ekspansją od 2013 roku. Dzięki dwóm nowym rynkom Zalando powiększy swój lokalny zasięg, wychodząc z ofertą do 15,4 milionów dodatkowych klientów.

29 maja 2018, 12:51
Polska firma regionalnym liderem e-fashion

W zeszłym roku Europejczycy wydali na ubrania ponad 400 miliardów dolarów, z czego ponad 110 miliardów w sklepach internetowych. W ten sposób e-fashion stał się tym segmentem e-handlu, który generuje największy dochód online w Europie. Co więcej, według prognoz, do 2021 roku będzie on rósł w średnim tempie 13,8% rocznie.

18 maja 2018, 16:51
Warszawiacy kupią w Lidlu i Biedronce przez Internet

Wystarczy wybrać ulubiony przepis kulinarny, aby w ciągu godziny otrzymać wszystkie składniki z Lidla czy Biedronki pod wskazany adres.

10 maja 2018, 10:26
Jak sklepy łączą sprzedaż stacjonarną i internetową?

Konsumenci wielokanałowi, którzy robią zakupy zarówno w sklepach tradycyjnych jak i on-line, wydają ponad dwa razy więcej, niż ci, którzy preferują tylko sklepy tradycyjne.

8 maja 2018, 12:42
Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+

Platforma Shoper odnotowała 76 proc. wzrost obecnych w e-sklepach seniorów, co przełożyło się także na większa liczbę i wartość transakcji. Czy nadciąga właśnie zapowiadany przez ekspertów czas “srebrnych wilków” w e-commerce?

26 kwietnia 2018, 13:07
Z płatności ratalnych korzysta już 14% kupujących w Internecie

Coraz więcej sklepów internetowych daje swoim klientom możliwość opłacenia zakupionych produktów w systemie ratalnym. Ofertę płatności ratalnych wprowadziła także spółka Blue Media, operator Płatności Online BM.

22 marca 2018, 13:04
Jak zwalczyć problem "ostatniej mili"? Rynek e-commerce ma rozwiązanie

W ostatnich latach i miesiącach następuje kolejny krok rewolucji w handlu internetowym, który w ciągu najbliższych 5-10 lat istotnie zmieni sposób, w jaki konsumenci kupują, a handlowcy organizują swoje firmy. Symbolem tego nowego trendu jest fakt, że obrót na chińskiej platformie Alibaba osiągnął w ciągu ostatniego „Dnia Singla” wysokość 7 mld dolarów – więcej niż tego dnia u jakiegokolwiek detalisty na świecie.

2 marca 2018, 10:54
Jak rośnie europejski rynek e-commerce?

Współcześnie dynamiczny rozwój cyfryzacji i nowych technologii kształtuje gospodarki państw. Z każdym rokiem coraz więcej firm i konsumentów wykorzystuje internet do nabywania towarów i usług.

15 grudnia 2017, 09:00
Carrefour PRO – rewolucja w zakupach

Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.

19 września 2017, 11:30
Chcą być konkurencją dla Tesco w Internecie

Wg. Gemiusa bdsklep.pl jest jedynym e-commercem, który w ostatnim roku zanotował tak spektakularny wzrost. Jaki jest klucz do sukcesu polskiej marki, która zaczyna realnie walczyć z branżowym gigantem?

17 sierpnia 2017, 11:47
Nowa platforma sprzedażowa od Empik.com

Po wprowadzeniu nowego formatu sklepu stacjonarnego (Future Store) i całkowitej przebudowie sklepu internetowego, Empik uruchomił marketplace – to zupełnie nowa jakość w polskim biznesie. Od niedawna z doświadczenia oraz zasięgu trzeciego największego sklepu e-commerce w Polsce, mogą korzystać także inni sprzedawcy, powiększając przy tym bazę swoich klientów.

19 lipca 2017, 13:21
Morizon.pl stał się największym serwisem nieruchomościowym w Polsce

Morizon został nowym liderem rynku serwisów ogłoszeń nieruchomości pod względem liczby ogłoszeń. W lipcu na Morizon.pl można było znaleźć 709 tys. ogłoszeń z Polski, dzięki czemu serwis wyprzedził dotychczasowego lidera w tej kategorii – Otodom.pl, który miał 704 tys. ogłoszeń.

26 maja 2017, 14:20
Polacy mogą już zamawiać produkty z niemieckiego eBaya bez ograniczeń

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników, rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx.

25 kwietnia 2017, 10:00
Digital Experience - czyli nowy wymiar doświadczenia użytkownika e-sklepu

User Experience, rozumiane jako ogół wrażeń związanych z interakcją ze sklepem internetowym, przechodzi pewnego rodzaju przeobrażenie. Dziś można mówić o Digital Experience, czyli cyfrowym doświadczeniu, które – jeśli dobrze zaprojektowane i egzekwowane – może przynieść mierzalne wyniki biznesowe oraz zbudować silne relacje z konsumentami.

6 kwietnia 2017, 15:06
Zakupy w Biedronce i Lidlu online - to możliwe dzięki szopi.pl

Zakupy w Biedronce i Lidlu online możliwe są dzięki szopi.pl. Dostawa już od 9,9 zł. Gdzie korporacja nie może, tam fintech pośle. Na razie działa dopiero w Warszawie i Krakowie.

8 lutego 2017, 15:24
Kolejny krok w stronę sklepów bez kas. Tesco uruchamia Scan&Shop

Dyskusja ta trwa jeszcze od XVIII wieku, od kiedy wynaleziono maszynę parową. Jednym z najbardziej „zagrożonych” zawodów są kasjerzy.

PARTNERZY:
Loando
plus500
Walutomat
Cormo
SerwerSMS
Vercom
Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty

Inwestowanie jest ryzykowne i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Podane informacje służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym i nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej.

2025 © fintek.pl / stworzone przez Cormo