Santander
Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego. W związku z tym nie dało się wykonywać przelewów.
Tak wynika z badania Santander Consumer Bank „Polacy na e-zakupach 2021”. Dzięki rewolucji cyfrowej smartfony stały się już integralną częścią e-commerce.
Nagrodzone zostaną innowacyjne rozwiązania, które wspierają bankowość inkluzywną i pomagają wyrównać szanse w dostępie do świata finansów.
Aplikacja Santander mobile otrzymała moduł, która ma ułatwić planowanie finansów osobistych. Do tej pory z usługi Moje cele skorzystało ponad 100 tys. klientów banku.
Więcej wydajemy w księgarniach. Wydatki w sklepach stacjonarnych i online z roku na rok wzrastają – na przełomie lipca i sierpnia 2021 roku Polacy wykonali w nich ponad 30% więcej transakcji kartami niż przed rokiem.
W Santander Bank Polska można otworzyć Konto Select, Konto Firmowe Godne Polecenia oraz Konto24 Walutowe prowadzone w EUR, USD lub GBP z potwierdzeniem tożsamości za pomocą zdjęć.
Santander udostępnił sprzedawcom w Wielkiej Brytanii CashFlow Manager. Aplikacja umożliwia przyjmowanie płatności przy pomocy kodów QR i zarządzanie kontami z różnych banków w jednym miejscu.
Dla osób, które wyjadą na letni wypoczynek w sierpniu i wrześniu Santander Bank Polska przygotował specjalne oferty. Są to między innymi zwroty za dwa przejazdy autostradą A1 lub A4 z Autopay w aplikacji Santander mobile.
Załatwiając formalności w banku połowa Polaków najczęściej korzysta z bankowości internetowej. Co siódmy 18-29 latek i w tym celu sięga już po aplikację mobilną.
W lipcu liczba klientów logujących się do bankowości mobilnej Santander Bank Polska przekroczyła 2 miliony, z tego ponad ok. 800 tysięcy skorzystało wyłącznie z tej metody dostępu do banku.






