e-commerce
Od połowy lipca właściciele 17 tys. sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym metody płatności od Klarny.
Usługa będzie dostępna od września, a docelowo będzie rozszerzana na kolejne kraje.
Grupa InPost nabyła za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies – firmie logistycznej operującej na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Funkcjonalność zapewnia kupującym m.in. możliwość szybkiego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail.
Jakub Jasiński, dotychczasowy dyrektor kategorii moda w Allegro, obejmuje stanowisko prezesa zarządu eBilet Polska.
Gdański producent odzieży jest pierwszą polską firmą z branży fashion, która udostępniła w ofercie swoich marek nowy produkt ratalny PayU.
Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro.
Cały lot trwał szybciej niż tradycyjne zamówienie – zostało ono doręczone w niecałe 7 minut.
Wybierając rozwiązanie Banku Pekao klient może rozłożyć płatności do 60 rat oraz skorzystać z nawet trzymiesięcznego okresu karencji.
Lease Now pojawi się na formatce płatniczej imoje. Dodatkowo przycisk Lease Now można osadzić bezpośrednio na karcie wybranych produktów w e-sklepie.
Prawie 60% kupujących online, urodzonych po 1981 roku, przed dokonaniem zakupu wyszukuje produkty w mediach społecznościowych.
Zalando, Media Markt, Sephora, Glovo – za naruszenie praw konsumentów grozi im kara nawet do 10 proc. obrotu.
Raty z zerowym oprocentowaniem to także najczęściej wskazywana (31 proc. odpowiedzi) zaleta tego sposobu płatności.
Aby zapłacić za zakupy, wystarczy podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji na smartfonie.
InPost ma też ponad 5 tys. paczkomatów w Wielkiej Brytanii i ponad 3000 urządzeń we Francji.
Dodatkowo aplikacja Mój DHL pozwala także na obsługę automatów paczkowych, czy zlokalizowanie kuriera na mapie.
Od grudnia zeszłego roku klienci SGB mogli autoryzować transakcje tylko w aplikacji Visa Mobile. Teraz mogą to zrobić także w apce Visa Mobile.
Na wczorajszej konferencji InPost zaprezentował nowe rozwiązanie o nazwie InPost Pay. Jego wdrożenie w 2023 roku miało zadeklarować już 800 sklepów online.
O sprawie napisał Puls Biznesu. Akwizycja ma objąć wszystkie biznesy PayU, z wyjątkiem tych z Indii i Turcji.
Polacy coraz chętniej decydują się na zakupy online, dążąc przy tym do szybkiego i wygodnego procesu płatności.
Aplikacja mobilna jest dokładnym odzwierciedleniem wersji desktopowej, co ma ułatwiać klientom spójne korzystanie z obu platform.
Comarch zapowiedział start swojej platformy już na kolejny miesiąc. Sprzedaż i wystawianie ofert ma być darmowe.
Estoński fintech oferuje płatności odroczone dla koszyków zakupowych do 10 tys .złotych.
Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci będą mogli płacić za pomocą jednego kliknięcia.
Obecnie 77 proc. klientów oczekuje od swoich ulubionych sklepów szytych na miarę rabatów, a co czwarta firma nie nagradza lojalności klientów.
Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush mogą zamówić popularne w sklepach sieci hot-dogi.
W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKP Intercity pasażerowie zyskali możliwość pobrania biletu w formie pliku PDF oraz funkcję dodania podróży do kalendarza.
Opłata serwisowa, za małe zamówienie czy za opakowanie? Zamawiający w Glovo nie wiedzieli, ile wyniesie koszt całości zamówienia.
Użytkownicy znajdą tam m.in. rozwiązania w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz szereg artykułów opartych o ideę zrównoważonego rozwoju.
Nowi i obecni klienci objęci promocją mogą wykupić roczną subskrypcję Allegro Smart o 10 zł taniej aż do 21 maja.
Polscy konsumenci, jako jedyni objęci badaniem wskazują, że problemem powstrzymujących ich przed zakupami online jest długi proces zakupowy.
Moduł zgłaszania usterek na dworcach, wygodniejsza strona startowa, a także prezentacja spodziewanego czasu opóźnień pociągów na całej długości trasy – to elementy, które wprowadziła aktualizacja PKP.appki.
Z raportu wynika, że już ponad połowa seniorów korzysta z mediów społecznościowych (54%) oraz robi zakupy online (51%).
Shoper wprowadza usługę „OpisyAI – Generator opisów produktów z ChatGPT”. Narzędzie ma wesprzeć polskich sprzedawców w działaniach marketingowych.
Jak zadbać o to, by strona ładowała się szybko, a jej wolniejsze elementy sprawiały wrażenie płynności? Wyjaśniamy wspólnie z ekspertami firmy GFT.
Dzięki Choice QR możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą zeskanowania QR kodu.
Zapraszamy na wywiad z Piotrem Szałaśnym, kierownikiem e-commerce w Martes Sport.
Platforma typu marketplace łączy m.in. restauracje i hotele z dostawcami żywności: hurtownikami, lokalnymi rolnikami czy dystrybutorami.
Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.
Ujawniają przedpremierowe dane badania Adyen Retail Report, zakończonego w marcu tego roku.
Umożliwia ona płacenie w wybranych sklepach internetowych za pomocą numeru telefonu. Wpisujemy numer w odpowiednim polu i zatwierdzamy płatność w aplikacji na smartfonie.
W ten sposób rynek ten stał się drugim po Polsce krajem z największą liczbą automatów paczkowych InPost.
To nie koniec nowości. W kolejnych wersjach aplikacji ma pojawić się m.in. Apple Pay, czy lokalizacja pociągu na mapie.
Dzięki temu, w zasięgu ręki jest teraz pełna oferta online, niezależnie od salonu, w którym zamówienie zostanie odebrane.
Nowa metoda umożliwia kupującym online pominięcie etapu wpisywania danych karty i płatność za pomocą kilku kliknięć.
InPost uruchomił sklep internetowy outofthebox.pl w którym klienci mogą nabyć produkty tworzone w większości przy współpracy z polskimi producentami.
Paywerk wprowadza BNPL as a Service , dając możliwość stworzenia własnej metody płatniczej BNPL bankom, instytucjom płatniczym, czy sklepom internetowym.
Najchętniej korzystamy z rodzimego Allegro (89 proc.). Przy wyborze platformy 51 proc. ankietowanych kieruje się atrakcyjnymi cenami.
Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie również liczba przelewów na telefon BLIK. Coraz większą popularnością cieszą się również płatności zbliżeniowe.
Poruszane w tym roku tematy dotyczyć będą m.in. praktycznych możliwości wykorzystania metaverse i blockchain, czy wyzwań we współpracy fintech i e-commerce.