e-commerce
Zarzuty dotyczą nietransparentnych i wprowadzających w błąd określeń przyjętych w systemie zamieszczania opinii.
W ofercie znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak i asortyment chemii gospodarczej, kosmetyków, akcesoriów elektronicznych oraz zabawek.
Usługa oferuje takie metody płatności, jak płatności kartą Visa i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Kolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów.
Z czego wynika ten pośpiech? Przede wszystkim konsumenci chcą uniknąć stresu związanego z zakupami last minute, czy skorzystać z wyprzedaży i promocji.
Na platformie VeloMarket.pl można już znaleźć 100 tys. produktów. Wystartowały promocje z okazji Black Week.
To wnioski z przygotowanego przez fintech PayPo raportu Płatności odroczone w Polsce 2023.
Porównywanie cen i wyszukiwanie promocji to główne obszary, w których AI ma usprawniać zakupy internetowe.
Dzięki temu użytkownicy Allegro zyskali dostęp do ponad 2 tys. nowych punktów odbioru w ramach PaczkoPunktów InPost.
LeaseLink i Paynow, dwa fintechy z portfolio mBanku, rozpoczęły współpracę w zakresie finansowania dla klientów firmowych.
Robiąc zakupy w Żabce Nano nie trzeba skanować produktów. Wystarczy wziąć towar z półki i wyjść.
Nowa możliwość sfinansowania zakupów dostępna jest dla wszystkich kupujących przy zakupie produktów o wartości od 100 do 1 500 zł.
To gotowe biblioteki, dzięki którym e-sprzedawcy współpracujący z operatorem mogą przenieść bramkę płatniczą do aplikacji mobilnej.
Żabka Jush, aplikacja do ekspresowych zakupów online z dostawą, świętuje swoje 2 urodziny, w ramach których wiele produktów można znaleźć w promocyjnej cenie.
Nowa aplikacja Pocztex Mobile umożliwia śledzenie przesyłek oraz ich obsługę za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Dziś obie spółki podpisały umowę na wdrożenie nowej funkcjonalności. PKP Intercity sprzedałao ponad 6 mln biletów w kanałach zewnętrznych partnerów.
Tpay opracował aplikację dla Shopify, dzięki której sprzedawcy internetowi mogą zintegrować płatności w swoich e-sklepach.
Firmy podjęły wspólne działania w kwietniu tego roku. Po pilotażowej fazie usługi, liczba zamówień miała urosnąć w szybkim tempie.
Bolt Food uruchomił funkcję planowania zamówień z restauracji oraz zakupów spożywczych ze sklepów Bolt Market.
Płatności odroczone PayPo zostały wprowadzone we wszystkich sklepach internetowych, które wdrożyły u siebie płatności online od Tpay.
Carrefour oraz Glovo uruchomiły możliwość składania zamówień w kolejnych 69 lokalizacjach.
Może w nim wziąć każdy, kto zainstaluje aplikację PayEye, podepnie w niej swoją kartę Visa i dokona płatności za minimum 10 zł w jednym ze sklepów internetowych.
Partnerstwo z AliExpress w Hiszpanii jest kontynuacją sojuszu, który działa już w Polsce i Francji.
Orlen Paczka pozwoli sprzedawcom m.in. spełnić warunki udziału w programie Smart!, a dodatkową korzyścią są bezpłatne odbiory kurierskie ze sklepów.
To serwis e-commerce rozwijany przez spółkę Comarch. Korzyści mają odczuć m.in. konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę.
Nowe rozwiązanie pomaga agentom ubezpieczeniowym w bardziej efektywnej sprzedaży, a także otwiera nowe możliwości w zakresie współpracy z sektorem e-commerce.
Paczki od sprzedawcy odbierze InPost, klientowi dostarczy je We|Do.
Koncern pozyskuje kolejne punkty partnerskie oraz inwestuje we własne automaty paczkowe.
Dynamicznie rośnie też liczba użytkowników aplikacji Modivo – przekraczając 5,8 mln instalacji.
Usługa oferowana przez PragmaGO w ramach bramki płatniczej Comfino obejmuje finansowanie zakupu nawet do 100 tys. zł.
Aplikacja dotychczas była dostępna dla mieszkańców centrum, a od teraz jej kurierzy pojawią się w kolejnych częściach miastach.
Kartę podarunkową CCC x HalfPrice klienci mogą doładować kwotą od 50 do 2 000 złotych. Jest ona ważna 24 miesiące od daty zakupu.
W sklepach e-commerce korzystających z bramki płatniczej Cinkciarz Pay można już opłacać zamówienia w jednym kroku.
Rząd planuje przekazanie usług paczkowych Poczty Polskiej do Orlenu. Tym samym oba biznesy miałyby zostać połączone - donosi Rzeczpospolita.
Według raportu przygotowanego dla Allegro, porównywanie cen i wybór najtańszej oferty to najczęstszy sposób na oszczędzanie dla 65% badanych.
InPost Shop daje użytkownikom Vinted możliwość nadawania i odbioru przesyłek nie tylko w paczkomatach, ale również w punktach PUDO InPost.
Dodatkowo firma pracuje nad wdrożeniem nowych terminali eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe.
Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują ponad 200 tys. produktów. Z darmowej dostawy można skorzystać przy zakupach za 50 złotych.
Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, nawiązuje współpracę z Marketing Investment Group (MIG), graczem rynku mody detalicznej w Polsce. Pierwszym sklepem, który wprowadzi usługę „Zapłać za 30 dni” będzie Sizeer.
Badanie Elavon pokazuje, że Polacy najczęściej nabywają produkty spożywcze i artykuły gospodarstwa domowego w sklepach stacjonarnych. Aż 86 proc. ankietowanych przyznaje, że robi zakupy spożywcze głównie w sklepach, a jedynie 2 proc. korzysta z internetu.
Globalny rynek płatności odroczonych urósł z 105,15 mld USD w 2022 r. do 155,79 mld USD w 2023 r., przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 48,2% - wynika z raportu firmy badawczej Market and Research. Szacuje się do 2027 r. rynek osiągnie wartość 744,06 mld USD.
Firma uruchamia aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą taniej zrobić zakupy z gwarantowaną roczną darmową dostawą i kuponami rabatowymi o równowartości 50 zł do wykorzystania przy kolejnej transakcji.
Klienci mogą teraz zapłacić online kartą Visa używając swojego numeru telefonu - dzięki wdrożeniu rozwiązania Visa Mobile.
Od połowy lipca właściciele 17 tys. sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym metody płatności od Klarny.
Usługa będzie dostępna od września, a docelowo będzie rozszerzana na kolejne kraje.
Grupa InPost nabyła za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies – firmie logistycznej operującej na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Funkcjonalność zapewnia kupującym m.in. możliwość szybkiego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail.
Jakub Jasiński, dotychczasowy dyrektor kategorii moda w Allegro, obejmuje stanowisko prezesa zarządu eBilet Polska.
Gdański producent odzieży jest pierwszą polską firmą z branży fashion, która udostępniła w ofercie swoich marek nowy produkt ratalny PayU.
Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro.

