e-commerce
Usługa oferowana przez PragmaGO w ramach bramki płatniczej Comfino obejmuje finansowanie zakupu nawet do 100 tys. zł.
Aplikacja dotychczas była dostępna dla mieszkańców centrum, a od teraz jej kurierzy pojawią się w kolejnych częściach miastach.
Kartę podarunkową CCC x HalfPrice klienci mogą doładować kwotą od 50 do 2 000 złotych. Jest ona ważna 24 miesiące od daty zakupu.
W sklepach e-commerce korzystających z bramki płatniczej Cinkciarz Pay można już opłacać zamówienia w jednym kroku.
Rząd planuje przekazanie usług paczkowych Poczty Polskiej do Orlenu. Tym samym oba biznesy miałyby zostać połączone - donosi Rzeczpospolita.
Według raportu przygotowanego dla Allegro, porównywanie cen i wybór najtańszej oferty to najczęstszy sposób na oszczędzanie dla 65% badanych.
InPost Shop daje użytkownikom Vinted możliwość nadawania i odbioru przesyłek nie tylko w paczkomatach, ale również w punktach PUDO InPost.
Dodatkowo firma pracuje nad wdrożeniem nowych terminali eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe.
Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują ponad 200 tys. produktów. Z darmowej dostawy można skorzystać przy zakupach za 50 złotych.
Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, nawiązuje współpracę z Marketing Investment Group (MIG), graczem rynku mody detalicznej w Polsce. Pierwszym sklepem, który wprowadzi usługę „Zapłać za 30 dni” będzie Sizeer.
Badanie Elavon pokazuje, że Polacy najczęściej nabywają produkty spożywcze i artykuły gospodarstwa domowego w sklepach stacjonarnych. Aż 86 proc. ankietowanych przyznaje, że robi zakupy spożywcze głównie w sklepach, a jedynie 2 proc. korzysta z internetu.
Globalny rynek płatności odroczonych urósł z 105,15 mld USD w 2022 r. do 155,79 mld USD w 2023 r., przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 48,2% - wynika z raportu firmy badawczej Market and Research. Szacuje się do 2027 r. rynek osiągnie wartość 744,06 mld USD.
Firma uruchamia aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą taniej zrobić zakupy z gwarantowaną roczną darmową dostawą i kuponami rabatowymi o równowartości 50 zł do wykorzystania przy kolejnej transakcji.
Klienci mogą teraz zapłacić online kartą Visa używając swojego numeru telefonu - dzięki wdrożeniu rozwiązania Visa Mobile.
Od połowy lipca właściciele 17 tys. sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym metody płatności od Klarny.
Usługa będzie dostępna od września, a docelowo będzie rozszerzana na kolejne kraje.
Grupa InPost nabyła za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies – firmie logistycznej operującej na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Funkcjonalność zapewnia kupującym m.in. możliwość szybkiego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail.
Jakub Jasiński, dotychczasowy dyrektor kategorii moda w Allegro, obejmuje stanowisko prezesa zarządu eBilet Polska.
Gdański producent odzieży jest pierwszą polską firmą z branży fashion, która udostępniła w ofercie swoich marek nowy produkt ratalny PayU.
Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro.
Cały lot trwał szybciej niż tradycyjne zamówienie – zostało ono doręczone w niecałe 7 minut.
Wybierając rozwiązanie Banku Pekao klient może rozłożyć płatności do 60 rat oraz skorzystać z nawet trzymiesięcznego okresu karencji.
Lease Now pojawi się na formatce płatniczej imoje. Dodatkowo przycisk Lease Now można osadzić bezpośrednio na karcie wybranych produktów w e-sklepie.
Prawie 60% kupujących online, urodzonych po 1981 roku, przed dokonaniem zakupu wyszukuje produkty w mediach społecznościowych.
Zalando, Media Markt, Sephora, Glovo – za naruszenie praw konsumentów grozi im kara nawet do 10 proc. obrotu.
Raty z zerowym oprocentowaniem to także najczęściej wskazywana (31 proc. odpowiedzi) zaleta tego sposobu płatności.
Aby zapłacić za zakupy, wystarczy podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji na smartfonie.
InPost ma też ponad 5 tys. paczkomatów w Wielkiej Brytanii i ponad 3000 urządzeń we Francji.
Dodatkowo aplikacja Mój DHL pozwala także na obsługę automatów paczkowych, czy zlokalizowanie kuriera na mapie.
Od grudnia zeszłego roku klienci SGB mogli autoryzować transakcje tylko w aplikacji Visa Mobile. Teraz mogą to zrobić także w apce Visa Mobile.
Na wczorajszej konferencji InPost zaprezentował nowe rozwiązanie o nazwie InPost Pay. Jego wdrożenie w 2023 roku miało zadeklarować już 800 sklepów online.
O sprawie napisał Puls Biznesu. Akwizycja ma objąć wszystkie biznesy PayU, z wyjątkiem tych z Indii i Turcji.
Polacy coraz chętniej decydują się na zakupy online, dążąc przy tym do szybkiego i wygodnego procesu płatności.
Aplikacja mobilna jest dokładnym odzwierciedleniem wersji desktopowej, co ma ułatwiać klientom spójne korzystanie z obu platform.
Comarch zapowiedział start swojej platformy już na kolejny miesiąc. Sprzedaż i wystawianie ofert ma być darmowe.
Estoński fintech oferuje płatności odroczone dla koszyków zakupowych do 10 tys .złotych.
Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci będą mogli płacić za pomocą jednego kliknięcia.
Obecnie 77 proc. klientów oczekuje od swoich ulubionych sklepów szytych na miarę rabatów, a co czwarta firma nie nagradza lojalności klientów.
Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush mogą zamówić popularne w sklepach sieci hot-dogi.
W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKP Intercity pasażerowie zyskali możliwość pobrania biletu w formie pliku PDF oraz funkcję dodania podróży do kalendarza.
Opłata serwisowa, za małe zamówienie czy za opakowanie? Zamawiający w Glovo nie wiedzieli, ile wyniesie koszt całości zamówienia.
Użytkownicy znajdą tam m.in. rozwiązania w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz szereg artykułów opartych o ideę zrównoważonego rozwoju.
Nowi i obecni klienci objęci promocją mogą wykupić roczną subskrypcję Allegro Smart o 10 zł taniej aż do 21 maja.
Polscy konsumenci, jako jedyni objęci badaniem wskazują, że problemem powstrzymujących ich przed zakupami online jest długi proces zakupowy.
Moduł zgłaszania usterek na dworcach, wygodniejsza strona startowa, a także prezentacja spodziewanego czasu opóźnień pociągów na całej długości trasy – to elementy, które wprowadziła aktualizacja PKP.appki.
Z raportu wynika, że już ponad połowa seniorów korzysta z mediów społecznościowych (54%) oraz robi zakupy online (51%).
Shoper wprowadza usługę „OpisyAI – Generator opisów produktów z ChatGPT”. Narzędzie ma wesprzeć polskich sprzedawców w działaniach marketingowych.
Jak zadbać o to, by strona ładowała się szybko, a jej wolniejsze elementy sprawiały wrażenie płynności? Wyjaśniamy wspólnie z ekspertami firmy GFT.
Dzięki Choice QR możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą zeskanowania QR kodu.