e-commerce
Popyt na zakupy internetowe na raty systematycznie rośnie – wynika z danych PayU. W 2020 roku łączna wartość zakupów opłacanych tą metodą płatności wzrosła o 45%.
InPost wraz z IdoSell, dostawcą platformy do prowadzenia dużych sklepów internetowych, wprowadza od 1 kwietnia usługę Smile.
Z danych Głównego Urzędu Statycznego wynika, że udział e-commerce w sprzedaży detalicznej spadł z 9,8% w styczniu do 8,6%. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku udział ten wynosił nieco ponad 5%.
Carsmile szykuje rewolucję w samochodach dostawczych. Chce stworzyć pierwszy na świecie salon, w którym kilkoma kliknięciami zamówisz foodtrucka, lawetę, a nawet koniowóz.
Zalando podało prognozę na 2021 rok. Napisać, że jest świetna to nic nie napisać - gigant e-commerce w Niemczech i Europie spodziewa się wzrostu przychodów na poziomie od 24% do 29%, a wolumenu sprzedaży (GMV) na poziomie od 27% do 32%.