e-commerce
Gigant w branży e-commerce ma już milion pracowników – tak wynika z doniesień Washington Post. W 2020 roku firma zwiększyła zatrudnienie o 400 tys. osób.
Od 23 do 30 listopada klienci każdego dnia kupowali na Allegro prawie 3,5 miliona produktów.
To kolejny duży gracz rynku e-commerce, po między innymi Allegro i CCC, który udostępnił to rozwiązanie na swojej platformie.
Nowy produkt − Podziel na 3 − jest dostępny dla obecnych i nowych klientów. Rozwiązanie działa m.in. na takich platformach jak Allegro, czy AliExpress.
Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy wykonali BLIKIEM ponad 7,3 miliona transakcji o łącznej wartości blisko 2,2 mld zł.
Użytkownicy Kafeterii benefitów pracowniczych MyBenefit za zakupy w sklepach Żabka mogą zapłacić kodem kreskowym, wyświetlanym na ekranie smartfona.
Jak obsługiwać w tej przestrzeni klientów, by budować najlepsze doświadczenia? Jak sprawić, by obsługa klienta w social media nie była zmorą?
Promocja dostępna jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Specjalna oferta obowiązuje do 24 grudnia.
Na razie za paczkę można zapłacić tylko kodem BLIK, ale na początku przyszłego roku w aplikacji mają pojawić się kolejne metody płatności.
W 2019 w ramach rynku e-commerce dokonano transakcji wartych 3,5 biliona dolarów. Przewidywany wolumen obrotu w 2021 roku wynosi 4,9 biliona USD.
Z okazji Black Friday i Cyber Monday, eService przygotował dwie propozycje dla przedsiębiorców poszukujących ofert na terminale płatnicze.
Choć wciąż królują zakupy w internecie, to wyraźnie rośnie popularność przelewów na numer telefonu BLIK.
Black Week na Allegro - 8-dniowy festiwal zakupowy - rozpocznie się w poniedziałek 23 listopada, a skończy w Cyber Monday (30 listopada).
Jak firma ocenia pół roku działalności w tak ciężkich warunkach? Kto pracuje obecnie w warszawskim biurze? Jakie są dalsze plany spółki co do jej rozwoju?
Mobilne biblioteki SDK przeznaczone są dla właścicieli sklepów online chcących zapewnić swoim klientom maksymalnie uproszczony i ustandaryzowany proces płatności.
Usługa dostępna jest obecnie w 3 miastach – na terenie Poznania, Rzeszowa i Warszawy.
Na ten temat porozmawialiśmy z Juliuszem Stawińskim, new business development director w firmie Tpay.
Zakupy ze sklepów IKEA można już zamawiać do paczkomatów. Koszt dostawy wynosi 12 zł, a czas realizacji takiego zamówienia to 1-2 dni robocze.
Amazon nawiązał współpracę z InPostem, dzięki czemu produkty zamawiane za pomocą platformy będzie można odbierać w paczkomatach - podaje nieoficjalnie Puls Biznesu.
Roczna wartość produktów i usług sprzedanych online za granicę przez polskie firmy wynosi 52 mld zł – wynika z ostatnich danych GUS.