TikTok
Rosnąca społeczność wymaga zwiększonych nakładów na przejrzystość działań i ochronę danych osobowych.
Pomoże ona zrozumieć, czemu użytkownikowi udostępniane są konkretne treści.
W proces testowania nowego interfejsu programowania, TikTok zaangażował członków Rady Doradczej ds. Bezpieczeństwa.
Z TikToka korzysta już ponad miliard użytkowników miesięcznie. O ich uwagę walczą profile firmowe, który z nich radzi sobie najlepiej w Polsce?
Oprócz analizy hasztagów czy liczby wyświetleń pozwala też monitorować treść opisów video i komentarzy, czy emocjonalne nacechowanie wypowiedzi na dany temat.
Współpraca z TikTokiem oferuje sklepom możliwość dotarcia do milionów nowych użytkowników.
Platforma zamierza m.in. ulepszyć system rekomendacji, a także wzmocnić politykę związaną z wyzwaniami i niebezpiecznymi zachowaniami.
TikTok przygotował wraz z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę serię aktywności uczących o bezpieczeństwie w sieci.
Model subskrypcyjny ma zapewnić twórcom treści możliwość zarabiania na zamieszczanych przez nich publikacjach.
W Centrum Przejrzystości TikTok informuje jak zapewnia bezpieczeństwo swoim użytkownikom. W nowej wersji zamieszczono kolejne raporty.
Udział w ankiecie wzięło 10 tysięcy nastolatków, rodziców i nauczycieli. Na podstawie wyników badania TikTok wprowadził dodatkowe elementy zabezpieczające.
To efekt działań chińskiego rządu, który zamierza zwiększyć nadzór i kontrolę nad firmami technologicznymi operującymi na rynku finansowym.
TikTok uruchomił polskie Centrum Bezpieczeństwa odświeżając przy tym poprzednią wersję dostępną do tej pory także na innych rynkach.