Adyen
Rozwój współpracy prowadzi do wzmocnienia roli Adyen, jako jednego z partnerów płatniczych Zalando na 15 rynkach europejskich.
Przed dołączeniem do firmy Matouš Michněvič pracował w Mastercard, PwC, czy KPMG. Jego rolą będzie dalszy rozwój Adyen w regionie.
W Polsce subskrybujemy średnio trzy usługi, ale co ciekawe, 34 proc. konsumentów planuje ograniczyć liczbę aktywnych subskrypcji.
Od teraz Adyen będzie dostarczać nowe rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay.
Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 1 na 3 polskie przedsiębiorstwo handlu detalicznego tylko w ciągu zeszłego roku padło ofiarą oszustwa, cyberataku lub wycieku danych.
Współpraca ma pozwolić szwedzkiej spółce połączyć kanały sprzedaży i zaoferować klientom nowe rozwiązania w zakresie płatności online i offline.
SumUp będzie mógł rozwinąć swoją ofertę niemal natychmiastowych rozliczeń oferując je małym firmom w strefie Euro i Wielkiej Brytanii.
W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.
Krajowy sektor handlowy ma odnotować aż 75 proc. wzrost w 2024 r. – wynika z najnowszej edycji corocznego badania Adyen Retail Report.
W komunikacie czytamy, że nowe biuro podkreśla obecność firmy w CEE, którą dodatkowo ugruntowuje regionalny hub w Warszawie.
Obecnie 77 proc. klientów oczekuje od swoich ulubionych sklepów szytych na miarę rabatów, a co czwarta firma nie nagradza lojalności klientów.
Ujawniają przedpremierowe dane badania Adyen Retail Report, zakończonego w marcu tego roku.
Firmy z regionu EMEA zaangażowane w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, mogą zgłaszać się do programu.
Nowa metoda umożliwia kupującym online pominięcie etapu wpisywania danych karty i płatność za pomocą kilku kliknięć.
Usługi płatnicze będą wykorzystywane we wszystkich kanałach sprzedaży Bayernu Monachium, w tym w oficjalnym sklepie, przy członkostwie klubowym i sprzedaży biletów na Allianz Arena.
Ciekawą alternatywą dla restauracji może być chociażby wykorzystanie aplikacji Facebook Messenger do rozliczeń przy stoliku.
Za pośrednictwem integracji z Adyen, platformy i marketpace'y w Europie i Stanach Zjednoczonych mogą zyskać dostęp do nowych rozwiązań - Capital i Accounts.
Fintech Adyen we współpracy z Tink wprowadził na rynek rozwiązanie pay-by-bank. Za jego pomocą klient zapłaci za zakupy przelewem ze swojego banku.
Wraz z ogłoszeniem oferty terminali Adyen zaprezentował wyniki za I półrocze 2022 r. Spółka przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 345,8 mld EUR odnotowując wzrost o 60% r/r.
Analiza danych to klucz dla sprzedawców do poprawy wydajności oraz sprzedaży. Jednakże zaledwie 23% z detalistów stosuje to rozwiązanie w praktyce.
Aż 80 proc. detalistów, którzy połączyli płatności z innymi operacjami, odnotowało w ostatnim roku co najmniej 20 proc. wzrost sprzedaży.
Jeden z największych fintechów na świecie ma za sobą udany rok, co potwierdzają osiągnięte wyniki finansowe. Jakie będą jego kolejne kroki? Rozmowa z Ingo Uytdehaage, CFO Adyen.
Holenderski fintech przetworzył w 2021 r. wolumen transakcji na poziomie 516 mld EUR, co daje wzrost o 70 proc. rok do roku.
Mają one eliminować potrzebę stosowania aplikacji sprzedażowych, skanerów kodów kreskowych i wyświetlaczy skierowanych do klienta.
Eksperci Adyen doradzają, co przedsiębiorcy powinni zaoferować w nadchodzącym roku by wyróżnić się pośród konkurencji.
Adyen uruchomił funkcję Score. Firma jest pierwszą na rynku z rozwiązaniem opartym na uczeniu maszynowym, które sygnalizuje nietypowe działania i monitoruje zgodność działania platformy.
W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku.
Dzięki partnerstwu pracownicy zyskają karty przedpłacone, z których środki będą mogli przeznaczyć na wydatki związane z posiłkami.