Adyen
Dodatkowo, zgodnie z wynikami badania Adyen, 52 proc. polskich klientów rezygnuje z zakupów, jeśli nie ma dostępu do preferowanej metody płatności.
Polski sektor ubezpieczeniowy stoi przed dużym wyzwaniem – jak zmodernizować operacje i jednocześnie budować lojalność klientów.
Wzrost popularności zanotowały płatności mobilne, zwłaszcza Apple Pay i Google Pay, z których korzystało już 30 proc. Polaków.
Usługa ma pomagać firmom zwiększać konwersję płatności, upraszczać zarządzanie oszustwami oraz obniżać koszty transakcji.
Rozwój współpracy prowadzi do wzmocnienia roli Adyen, jako jednego z partnerów płatniczych Zalando na 15 rynkach europejskich.
Przed dołączeniem do firmy Matouš Michněvič pracował w Mastercard, PwC, czy KPMG. Jego rolą będzie dalszy rozwój Adyen w regionie.
W Polsce subskrybujemy średnio trzy usługi, ale co ciekawe, 34 proc. konsumentów planuje ograniczyć liczbę aktywnych subskrypcji.
Od teraz Adyen będzie dostarczać nowe rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay.
Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 1 na 3 polskie przedsiębiorstwo handlu detalicznego tylko w ciągu zeszłego roku padło ofiarą oszustwa, cyberataku lub wycieku danych.
Współpraca ma pozwolić szwedzkiej spółce połączyć kanały sprzedaży i zaoferować klientom nowe rozwiązania w zakresie płatności online i offline.
SumUp będzie mógł rozwinąć swoją ofertę niemal natychmiastowych rozliczeń oferując je małym firmom w strefie Euro i Wielkiej Brytanii.
W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.
Krajowy sektor handlowy ma odnotować aż 75 proc. wzrost w 2024 r. – wynika z najnowszej edycji corocznego badania Adyen Retail Report.
W komunikacie czytamy, że nowe biuro podkreśla obecność firmy w CEE, którą dodatkowo ugruntowuje regionalny hub w Warszawie.
Obecnie 77 proc. klientów oczekuje od swoich ulubionych sklepów szytych na miarę rabatów, a co czwarta firma nie nagradza lojalności klientów.
Ujawniają przedpremierowe dane badania Adyen Retail Report, zakończonego w marcu tego roku.
Firmy z regionu EMEA zaangażowane w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, mogą zgłaszać się do programu.
Nowa metoda umożliwia kupującym online pominięcie etapu wpisywania danych karty i płatność za pomocą kilku kliknięć.
Usługi płatnicze będą wykorzystywane we wszystkich kanałach sprzedaży Bayernu Monachium, w tym w oficjalnym sklepie, przy członkostwie klubowym i sprzedaży biletów na Allianz Arena.
Ciekawą alternatywą dla restauracji może być chociażby wykorzystanie aplikacji Facebook Messenger do rozliczeń przy stoliku.
Za pośrednictwem integracji z Adyen, platformy i marketpace'y w Europie i Stanach Zjednoczonych mogą zyskać dostęp do nowych rozwiązań - Capital i Accounts.
Fintech Adyen we współpracy z Tink wprowadził na rynek rozwiązanie pay-by-bank. Za jego pomocą klient zapłaci za zakupy przelewem ze swojego banku.
Wraz z ogłoszeniem oferty terminali Adyen zaprezentował wyniki za I półrocze 2022 r. Spółka przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 345,8 mld EUR odnotowując wzrost o 60% r/r.
Analiza danych to klucz dla sprzedawców do poprawy wydajności oraz sprzedaży. Jednakże zaledwie 23% z detalistów stosuje to rozwiązanie w praktyce.
Aż 80 proc. detalistów, którzy połączyli płatności z innymi operacjami, odnotowało w ostatnim roku co najmniej 20 proc. wzrost sprzedaży.
Jeden z największych fintechów na świecie ma za sobą udany rok, co potwierdzają osiągnięte wyniki finansowe. Jakie będą jego kolejne kroki? Rozmowa z Ingo Uytdehaage, CFO Adyen.
Holenderski fintech przetworzył w 2021 r. wolumen transakcji na poziomie 516 mld EUR, co daje wzrost o 70 proc. rok do roku.
Mają one eliminować potrzebę stosowania aplikacji sprzedażowych, skanerów kodów kreskowych i wyświetlaczy skierowanych do klienta.
Eksperci Adyen doradzają, co przedsiębiorcy powinni zaoferować w nadchodzącym roku by wyróżnić się pośród konkurencji.
Adyen uruchomił funkcję Score. Firma jest pierwszą na rynku z rozwiązaniem opartym na uczeniu maszynowym, które sygnalizuje nietypowe działania i monitoruje zgodność działania platformy.
W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku.
Dzięki partnerstwu pracownicy zyskają karty przedpłacone, z których środki będą mogli przeznaczyć na wydatki związane z posiłkami.
BIS Research prognozuje, że do 2028 roku globalny rynek usług mobilnych osiągnie wartość 1,7 biliona dolarów. W jaki sposób firmy dbają o potrzeby oraz wygodę klienta, eliminując przeszkody związane z płatnościami?
W trakcie Fintech Brunch #5 odbył się firechat Jakuba Czerwińskiego, VP CEE Adyen. Rozmowa poświęcona była zmianom, jakie powinno się w wprowadzić w e-commerce po pandemii. Po zakończeniu firechatu mieliśmy okazję przeprowadzić krótki wywiad z naszym gościem.
Adyen, globalna platforma płatnicza, ogłosiła rozszerzenie swoich możliwości akwizycyjnych na Japonię i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Integracja zapewni użytkownikom Less_ nowe funkcjonalności dzięki rozwiązaniu Adyen for Platforms.
Australijski AfterPay zaoferuje usługę odroczonej płatności za pośrednictwem Adyen.
Adyen rozszerza swoją współpracę z Glovo i rozpoczyna wydawanie kart płatniczych dla kurierów Glovo w Europie - także w Polsce.
Postanowiliśmy zapytać Pietera van der Doesa, CEO Adyen, o to jak wyglądały wyniki firmy w Polsce i jak ocenia on wejście na polski rynek.
Eksperci Adyen wskazują na kluczowe obszary wpływu, jaki europejska regulacja PSD2 ma na platformy marketplace.
Eksperci Adyen prognozują, które trendy związane z rynkiem e-commerce i cyfrowych płatności zyskają na znaczeniu i zdominują 2021 rok.
Na początku stycznia 2021 roku zarówno kurs akcji Visa i Mastercard był wyższy niż rok temu, ale rekordy wzrostów pobił PayPal i Adyen.
Użytkownicy Vinted mogą ustalić stały procent ze sprzedaży, który będzie w przyszłości przekazywany na rzecz WHO.
Chodzi o wdrożenie Adyen Network Token Optimization, które pozwoli na zwiększenie wskaźnika autoryzacji i przełoży się na lepsze doświadczenie użytkownika.
Jak firma ocenia pół roku działalności w tak ciężkich warunkach? Kto pracuje obecnie w warszawskim biurze? Jakie są dalsze plany spółki co do jej rozwoju?
Odpowiednie doświadczenie użytkownika stało się jednym z głównych czynników warunkujących wybór produktów dostępnych online - wynika z raportu fintechu Adyen.
Tym razem gościem podcastu Fintek.pl był Jakub Czerwiński, odpowiadający za sprzedaż na rynku Europy Środkowo-Wschodniej w fintechu Adyen.
Gościem pierwszego firechatu podczas Fintech Brunch #4 był Jakub Czerwiński, VP Sales CEE Adyen, czyli przedstawiciel najcenniejszego fintechu w Europie.
Platforma cyfrowej dystrybucji gier GOG.COM, należąca do grupy CD Projekt, wybrała Adyen na globalnego dostawcę płatności.
Chime zdetronizowało Robinhooda i odebrało mu tytuł najcenniejszego amerykańskiego fintechu. Zła passa Robinhooda to skutek serii awarii, groźby kary od SEC i samobójstwa jednego z klientów.



