UOKiK
Canal Plus Polska zapłaci ponad 46 mln PLN kary. Jest decyzja UOKiK
Konsultanci spółki wprowadzali klientów w błąd co do celu rozmowy telefonicznej. Faktycznie chodziło o podpisanie równoległej umowy.
Vectra wypłaci rekompensatę konsumentom. Jest decyzja UOKiK
Vectra automatycznie aktywowała i pobierała płatności za usługę „Bezpieczny Internet”. Zgłoszone wcześniej w tej sprawie reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone.
OLX z zarzutami prezesa UOKiK. Opinia opinii nierówna
Zarzuty dotyczą nietransparentnych i wprowadzających w błąd określeń przyjętych w systemie zamieszczania opinii.
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika. Decyzja UOKiK
Prezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Orange Polska.
UOKiK podejmuje działania w sprawie alternatywnych projektów inwestycyjnych
Urząd wyjaśnia czy platformy internetowe iGenius, Dream Trips i Jifu nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów.
Ostatnie podcastyPodcasty