e-commerce
Sklepy korzystające z bramki płatniczej Tpay mogą już oferować Płatności powtarzalne BLIK, czyli płatności cykliczne.
Nowoczesne, różnorodne systemy płatności, a także możliwość zwrotu gotówki za zakupy online są dla polskich konsumentów istotnym czynnikiem.
Od 1 stycznia 2025 r. Fundacja dofinansuje uruchomienie e-płatności oraz sfinansuje obsługę transakcji dokonanych kartami Visa i Mastercard.
Pierwsza część raportu poświęcona jest portretowi e-konsumenta – zawiera analizę demograficzną wraz z badaniem preferencji urządzeń zakupowych.
Decyzja ta wskazuje, że TikTok przyspiesza wdrażanie rozwiązania na rynkach europejskich w obliczu potencjalnego zakazu działalności w USA.
Amazon rozpoczyna testy usług q-commerce w Indiach. Amerykański gigant dostarczy artykuły spożywcze i inne produkty w 15 minut lub krócej.
Mają one zapewniać zwiększone bezpieczeństwo zakupów w sieci, szczególnie w przypadkach, gdy nie do końca możemy zweryfikować sprzedawcę.
Dodatkowo wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć i wirtualne przymierzalnie, zyskują coraz większą popularność wśród polskich konsumentów.
mBank zapowiedział także udostępnienie własnego rozwiązania odroczonych płatności - od stycznia przyszłego roku.
Większość transakcji BLIKIEM odbywa się w sklepach online, ale rosnącą popularnością cieszą się również transakcje w placówkach stacjonarnych.
Urząd zwraca uwagę, że tego typu usługi to kredyt i mogą one prowadzić do nadmiernego zadłużenia oraz wpłynąć na zdolność kredytową.
Finansowanie dostępne jest dla firm korzystających z bramki płatniczej PayU przez minimum 3 miesiące i spełniających wymogi dotyczące obrotu.
Od rozpoczęcia współpracy YouLend, za pośrednictwem Tpay, udzielił już finansowania na kwotę kilku milionów złotych.
Funkcjonalność jest dostępna dla produktów już opłaconych, o łącznej wadze nieprzekraczającej 15 kg i o wartości do 500 PLN.
Implementacja narzędzia odbywa się również po stronie banków, które udostępnią Click to Pay z poziomu aplikacji lub bankowości elektronicznej.
Rozwój współpracy prowadzi do wzmocnienia roli Adyen, jako jednego z partnerów płatniczych Zalando na 15 rynkach europejskich.
Odpowiedzią na tego typu problemy mają być tokenizacja i biometria. Pomoże m.in. rozwijane w Polsce Click to Pay.
Umożliwi to zarówno sklepom internetowym, jak i klientom indywidualnym szybką wysyłkę i dostawy za granicę.
Click to Pay eliminuje potrzebę każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej podczas dokonywania płatności online.
Dzięki zewnętrznym partnerom od maja 2022 do końca września 2024 roku sprzedanych zostało już ponad 16,5 milionów biletów PKP Intercity.
Klienci GLS Poland mogą odbierać i nadawać przesyłki z pierwszej w Polsce współdzielonej sieci automatów paczkowych Orlen.
Aplikacja została wzbogacona o nową funkcjonalność – możliwość przekazania zarządzania paczką innemu użytkownikowi systemu (np. w celu jej odbioru).
Z usługi InPost Pay ma już korzystać 5 mln klientów i ponad 500 sklepów internetowych.
Firma zamierza na razie obserwować sytuację związaną ze zmianami legislacyjnymi i na tej podstawie decydować o kolejnych krokach.
Klienci nie mają informacji, czy zawierają umowę z przedsiębiorcą, czy osobą fizyczną, ani jaki jest podział obowiązków między Temu a sprzedającym.
W komunikacie czytamy, że to przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w UK.
Allegro opublikowało wczoraj komunikat, w którym poinformowało o planowanej zmianie na stanowisku prezesa firmy.
Dzięki temu platformy e-commerce będą miały możliwość korzystania m.in. z takich funkcjonalności, jak płatność podzielona (ang. split payment).
Usługa jest dostępna dla produktów małogabarytowych, a maksymalna odległość dostawy wynosi 8 km od najbliższego sklepu.
Verestro wdraża bramkę płatniczą Paytool. Są w niej dostępne takie metody płatności, jak BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności kartą.
Wejście na węgierski rynek to powiększenie grupy potencjalnych klientów o kolejne 10 milionów.
InPost poinformował użytkowników InPost Pay o zmianach w regulaminie i zakończeniu etapu beta. W usłudze niebawem pojawią się odroczone płatności.
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh.
W ramach promocji nowej usługi AliExpress zachęca zarówno rozwijające się, jak i ugruntowane polskie firmy do dołączenia do swojej globalnej sieci.
Kurier będzie miał obowiązek sprawdzenia wieku, trzeźwości i tożsamości klienta. Nie będzie opcji dostawy do automatu paczkowego.
Karta umożliwi skorzystanie z usługi Allegro Pay również poza platformą Allegro. Na początek jest ona dostępna dla wybranych użytkowników.
Od teraz Adyen będzie dostarczać nowe rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay.
Ma to być pierwsze tego typu partnerstwo na naszym rynku e-commerce, które umożliwia płatność za najem krótkoterminowy w opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”.
Docelowo na koniec roku usługa dostępna będzie dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych banku.
Tpay wdraża Click to Pay - nowy standard płatności kartą w internecie. Pierwsi sprzedawcy testują nowe rozwiązanie z użyciem kart Mastercard.
Pozyskane punkty będzie można potem wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji InPost Mobile.
Na początek usługa będzie testowana w Madrycie i Oslo, a pilotaż potrwa do końca bieżącego roku. Kolejny krok to globalne wdrożenie.
Usługa była dostępna dla użytkowników aplikacji Pyszne.pl od piątku 23 sierpnia i przez cały weekend 24 i 25 sierpnia.
Od września firmy korzystające z tej bramki płatniczej będą mogły udostępnić płatności odroczone. Będzie to możliwe dzięki współpracy z PayPo.
Mimo coraz większej liczby klientów sklepów internetowych wzrasta też kwota zadłużenia, które w bazie danych KRD wynosi 131 mln zł.
mBank informuje o rozszerzeniu pilotażu. Poszerzona została też lista produktów oferowanych przez markę Morele w ramach tej usługi.
Fintech Stripe wprowadził funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej.
Usługa będzie dostępna w bramce Tpay obok płatności Twisto, PayPo i BLIK Płacę Później, które są dedykowane konsumentom indywidualnym.
Dzięki nowości system zapamiętuje płacącego, który po wyrażeniu zgody musi wpisać kod BLIK tylko przy pierwszej transakcji.
W tym kraju InPost działa pod marką Mondial Relay. To drugi największy europejski rynek dla firmy Rafała Brzoski, zaraz po Polsce.