e-commerce
Implementacja narzędzia odbywa się również po stronie banków, które udostępnią Click to Pay z poziomu aplikacji lub bankowości elektronicznej.
Rozwój współpracy prowadzi do wzmocnienia roli Adyen, jako jednego z partnerów płatniczych Zalando na 15 rynkach europejskich.
Odpowiedzią na tego typu problemy mają być tokenizacja i biometria. Pomoże m.in. rozwijane w Polsce Click to Pay.
Umożliwi to zarówno sklepom internetowym, jak i klientom indywidualnym szybką wysyłkę i dostawy za granicę.
Click to Pay eliminuje potrzebę każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej podczas dokonywania płatności online.
Dzięki zewnętrznym partnerom od maja 2022 do końca września 2024 roku sprzedanych zostało już ponad 16,5 milionów biletów PKP Intercity.
Klienci GLS Poland mogą odbierać i nadawać przesyłki z pierwszej w Polsce współdzielonej sieci automatów paczkowych Orlen.
Aplikacja została wzbogacona o nową funkcjonalność – możliwość przekazania zarządzania paczką innemu użytkownikowi systemu (np. w celu jej odbioru).
Z usługi InPost Pay ma już korzystać 5 mln klientów i ponad 500 sklepów internetowych.
Firma zamierza na razie obserwować sytuację związaną ze zmianami legislacyjnymi i na tej podstawie decydować o kolejnych krokach.
Klienci nie mają informacji, czy zawierają umowę z przedsiębiorcą, czy osobą fizyczną, ani jaki jest podział obowiązków między Temu a sprzedającym.
W komunikacie czytamy, że to przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w UK.
Allegro opublikowało wczoraj komunikat, w którym poinformowało o planowanej zmianie na stanowisku prezesa firmy.
Dzięki temu platformy e-commerce będą miały możliwość korzystania m.in. z takich funkcjonalności, jak płatność podzielona (ang. split payment).
Usługa jest dostępna dla produktów małogabarytowych, a maksymalna odległość dostawy wynosi 8 km od najbliższego sklepu.
Verestro wdraża bramkę płatniczą Paytool. Są w niej dostępne takie metody płatności, jak BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności kartą.
Wejście na węgierski rynek to powiększenie grupy potencjalnych klientów o kolejne 10 milionów.
InPost poinformował użytkowników InPost Pay o zmianach w regulaminie i zakończeniu etapu beta. W usłudze niebawem pojawią się odroczone płatności.
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh.
W ramach promocji nowej usługi AliExpress zachęca zarówno rozwijające się, jak i ugruntowane polskie firmy do dołączenia do swojej globalnej sieci.
Kurier będzie miał obowiązek sprawdzenia wieku, trzeźwości i tożsamości klienta. Nie będzie opcji dostawy do automatu paczkowego.
Karta umożliwi skorzystanie z usługi Allegro Pay również poza platformą Allegro. Na początek jest ona dostępna dla wybranych użytkowników.
Od teraz Adyen będzie dostarczać nowe rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay.
Ma to być pierwsze tego typu partnerstwo na naszym rynku e-commerce, które umożliwia płatność za najem krótkoterminowy w opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”.
Docelowo na koniec roku usługa dostępna będzie dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych banku.
Tpay wdraża Click to Pay - nowy standard płatności kartą w internecie. Pierwsi sprzedawcy testują nowe rozwiązanie z użyciem kart Mastercard.
Pozyskane punkty będzie można potem wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji InPost Mobile.
Na początek usługa będzie testowana w Madrycie i Oslo, a pilotaż potrwa do końca bieżącego roku. Kolejny krok to globalne wdrożenie.
Usługa była dostępna dla użytkowników aplikacji Pyszne.pl od piątku 23 sierpnia i przez cały weekend 24 i 25 sierpnia.
Od września firmy korzystające z tej bramki płatniczej będą mogły udostępnić płatności odroczone. Będzie to możliwe dzięki współpracy z PayPo.
Mimo coraz większej liczby klientów sklepów internetowych wzrasta też kwota zadłużenia, które w bazie danych KRD wynosi 131 mln zł.
mBank informuje o rozszerzeniu pilotażu. Poszerzona została też lista produktów oferowanych przez markę Morele w ramach tej usługi.
Fintech Stripe wprowadził funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej.
Usługa będzie dostępna w bramce Tpay obok płatności Twisto, PayPo i BLIK Płacę Później, które są dedykowane konsumentom indywidualnym.
Dzięki nowości system zapamiętuje płacącego, który po wyrażeniu zgody musi wpisać kod BLIK tylko przy pierwszej transakcji.
W tym kraju InPost działa pod marką Mondial Relay. To drugi największy europejski rynek dla firmy Rafała Brzoski, zaraz po Polsce.
Turecki fintech Param kupił 100% udziałów Twisto od wcześniejszego właściciela – australijskiej firmy Zip w sierpniu zeszłego roku roku.
Użytkownicy Allegro, którzy w lipcu dołączą do Uber Eats, otrzymają rabaty na 4 kolejne zamówienia, każde ze zniżką 25 zł, a także 20 Monet Allegro.
Przedsiębiorcy robiący zakupy w e-sklepac Saly będą mogli skorzystać z finansowania w formule embedded lending.
Spółka udostępni innymi firmom kurierskim skrytki w automatach. Pierwszym partnerem współpracującym z Orlenem będzie GLS Poland.
Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay.
Automaty w Czechach będą oferowały także ważną dla czeskiego konsumenta opcję płatności przy odbiorze za pomocą terminala płatniczego.
Płatność i dostawa ma być realizowana za pomocą jednego przycisku - dostępnego na karcie produktu i w koszyku.
Fintech Cinkciarz.pl wprowadził opcję „Ponów płatność” w swojej bramce płatniczej Cinkciarz Pay, stworzonej z myślą o cross border e-commerce.
KE opracowuje plany nałożenia ceł na tanie towary kupowane od chińskich sprzedawców internetowych, w tym Temu, Shein, czy AliExpress.
W aplikacji DPD Mobile można już nadać przesyłkę międzynarodową do wybranych krajów w Europie w ramach sieci DPD Pickup w cenie 30 zł brutto.
Firma planuje wykorzystać fundusze do rozszerzenia biznesu w Europie - celem jest start w 10 kolejnych miastach w ciągu najbliższych sześciu lat.
Niezależnie od tego, który partner logistyczny transportuje przesyłkę, to Allegro jest w pełni odpowiedzialne za cały proces.
Do programu PlentiPartners przystąpiło dotychczas ponad 120 przedsiębiorców, którzy wpłacili łącznie ponad 10 mln złotych.
Analiza danych z When U Buy wskazuje na rosnącą rolę nowoczesnych, wygodnych metod płatniczych oraz różnice w preferencjach płatniczych.