PayU
Nowa usługa działa od czerwca i cieszy się coraz większą popularnością.
Aby korzystać z nowego rozwiązania, należy dodać kartę płatniczą do aplikacji Visa Mobile lub aktywować ją w aplikacji banku.
Finansowanie dostępne jest dla firm korzystających z bramki płatniczej PayU przez minimum 3 miesiące i spełniających wymogi dotyczące obrotu.
Click to Pay eliminuje potrzebę każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej podczas dokonywania płatności online.
Raty są dostępne przy opłacaniu usług stomatologicznych o wartości od 300 zł do 50 tys. złotych.
Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności.
Jednymi z pierwszych dużych podmiotów e-commerce, w których już działają mikrodonacje, są platformy Pyszne.pl oraz OLX.
Użytkownicy platformy mogą skorzystać z automatycznego rozłożenia płatności przy transakcjach o wartości od 100 do 1 500 złotych.
Na razie partnerstwo między fintechami obejmie polski rynek, w dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie współpracy.
Klienci biznesowi firmy będą mogli oferować swoim klientom wpłaty środków na karty w czasie niemal rzeczywistym.
Nowa możliwość sfinansowania zakupów dostępna jest dla wszystkich kupujących przy zakupie produktów o wartości od 100 do 1 500 zł.
Nowe rozwiązanie jest dostępne dzięki integracji PayU GPO z platformą Mastercard Send.
PayU sprzedało swoją platformę do obsługi płatności internetowych Global Payments Organisation (GPO). Nabywcą jest Rapyd - wywodzący się z Izraela, ale zarejestrowany w Wielkiej Brytanii fintech.
Gdański producent odzieży jest pierwszą polską firmą z branży fashion, która udostępniła w ofercie swoich marek nowy produkt ratalny PayU.
O sprawie napisał Puls Biznesu. Akwizycja ma objąć wszystkie biznesy PayU, z wyjątkiem tych z Indii i Turcji.
Między innymi o tym porozmawialiśmy z Krzysztofem Gawronkiem, szefem działu inżynierii oraz członkiem zarządu PayU S.A.
Będzie kontynuować realizację strategii rozwoju PayU w regionie i nadzorować działalność spółki PayU w Polsce, Czechach i Rumunii.
Serwis OLX poinformował o zmianach w regulaminie, w ramach których na platformie pojawi się nowy operator płatności. Nowy regulamin wejdzie w życie wraz z końcem lutego.
O trendach i usprawnieniach w obszarze płatności Izabela Kozakiewicz rozmawia z Jakubem Seifertem, head of acquiring w PayU.
To kolejne duże partnerstwo PayU na rynku BNPL - wcześniej wdrożono rozwiązania od Twisto.
PayU, operator na rynku płatności online działający na czterech kontynentach, ogłasza udostępnianie płatności push we współpracy z Visa, światowym liderem płatności cyfrowych.
Usługa umożliwia złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera. Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono rozwiązanie.
Smartney i PayU zawarły umowę o współpracy. Klienci sklepów internetowych, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli skorzystać z pożyczki od Smartney.
Rynki szybko rozwijające się, wśród nich Polska, odnotowują wzrost wydatków konsumenckich w internecie – wynika z najnowszego raportu PayU.
Popyt na zakupy internetowe na raty systematycznie rośnie – wynika z danych PayU. W 2020 roku łączna wartość zakupów opłacanych tą metodą płatności wzrosła o 45%.
Coraz większe nasycenie e-commerce w Polsce staje się faktem. Obecnie na 1 tys. mieszkańców przypada średnio 1 sklep internetowy. Jeszcze trzy lata temu było to tylko… 0,5 sklepu.
W ramach partnerstwa ma powstać nowa usługa dla dostawców usług płatniczych - chodzi o system do obsługi płatności kartowych.
Klienci kupujący w sklepach internetowych korzystających z systemu PayU zyskają możliwość darmowego przesunięcia płatności nawet do 45 dni.
Roczna wartość produktów i usług sprzedanych online za granicę przez polskie firmy wynosi 52 mld zł – wynika z ostatnich danych GUS.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie ekspansją międzynarodową wśród przedsiębiorców, PayU poszerza listę oferowanych dotychczas metod płatności w Europie.
Wśród branż, w których trend ten jest najbardziej widoczny, są między innymi elektronika, dobra luksusowe i e-usługi - wynika z danych PayU.
Twisto wspólnie z PayU zaoferuje odroczone płatności w Czechach. Rozwiązanie jest już dostępne w kilku czeskich sklepach internetowych.
PayU podbija Indie. Fintech właśnie przejął wartą 185 mln dolarów indyjską internetową firmę pożyczkową.
Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała o rozszerzeniu zezwoleń dla spółek PayU i Blue Media.
PayU został partnerem kolejnej edycji Wyprzedaży Rocznicowej organizowanej przez AliExpress. Z tej okazji polscy klienci mogą cieszyć się zniżkami nawet do 50%.
Naspers ogłosił, że przeorganizuje się w nową grupę, która obejmie wszystkie międzynarodowe aktywa internetowe południowoafrykańskiego giganta.
Wszyscy sprzedawcy internetowi współpracujący z PayU otrzymali dostęp do Google Pay.
PayU zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wdrożyło płatności Apple Pay. Na początek w ten sposób można zapłacić na stronach Fundacji Siepomaga.
Nowe rozwiązanie PayU Marketplace adresowane jest do platform handlowych oferujących produkty od różnych sprzedawców w Internecie. Kupujący mogą dzięki niemu dodawać produkty od wielu sprzedawców do jednego koszyka i opłacić wszystkie zakupy jednocześnie – jedną transakcją. Dodatkowo PayU bierze na siebie weryfikację poszczególnych sprzedających. Nowa usługa jest przystosowana do wszystkich wymogów, jakie na sklepy online nałożyła w czerwcu dyrektywa PSD2.
Odroczona płatność to nowe fintechowe rozwiązanie, które podbija rynek e-commerce. Spełnienie marzeń fintechów lendingowych to oferowanie kredytu jako metody płatności. Wiele na to wskazuje, że PayU udało się to marzenie spełnić. Jak twierdzą, 80% korzystających z usługi pierwszy raz jest w stanie zamknąć transakcję w czasie do 3 minut.
Aż 42% internautów przyznaje, że zdarzyło im się nie dokończyć zakupu z powodu braku wystarczających środków na koncie. Dla sprzedawców oznacza to miliony porzuconych koszyków rocznie. Odpowiedzią na ten problem jest nowy sposób finansowania zakupów – PayU Płacę później. Kup dziś, zapłać później – nawet w ciągu 30 dni – tak w skrócie działa odroczona płatność od PayU, która wspiera rozwój e-handlu w Polsce.
Już za kilka dni ruszy kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, po raz 26. inspirując Polaków do otwierania serc i pomagania innym. Oprócz tradycyjnych zbiórek z udziałem wolontariuszy, ogromne wsparcie dla Orkiestry zapewniają także Internauci. Transakcje realizowane poprzez aplikacje, strony i aukcje internetowe obsługuje PayU, które już od 16 lat gra razem z WOŚP. W tym roku zebrane środki zostaną przekazane na rzecz wyrównania szans w leczeniu noworodków.
Każdy sklep internetowy posiadający umowę z PayU może już zaproponować swoim klientom nowy, szybki i bezpieczny sposób płatności kartą – Visa Checkout.
Handel transgraniczny (ang. cross-border) jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – progozuje Laurent le Moal, CEO PayU. W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów. PayU wspiera ten trend i polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków, uruchamiając m.in. Multi Currency Pricing – usługę ułatwiającą zakupy w polskich sklepach internetowych klientom płacącym w obcej walucie.
Dzięki dostępowi do systemu Masterpass, kupujący w sklepach współpracujących z PayU mają teraz jeszcze większy wybór sposobów na bezpieczną płatność w Internecie.



