Credit Agricole
Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już jakiś czas temu w trybie pilotażu. Aktualnie bank zakończył testy.
Klienci mogą między innymi ubezpieczyć swój dom lub mieszkanie przez smartfona, bez konieczności wizyty w placówce.
Bank Credit Agricole informuje o cyfryzacji hipoteki. Podpisanie umowy wciąż jednak wymaga wizyty w placówce.
Konto dla Ciebie Junior jest bezpłatne, a dzieci mogą korzystać ze zbliżeniowej karty z wybranym wizerunkiem.
Elementem wystroju placówki jest tężnia solankowa umieszczona w samym centrum lokalu. Oddział mieści się w The Hub Warsaw.
Z nowego serwisu mogą korzystać również firmy, które nie mają konta bankowego w Credit Agricole. Usługa jest dostępna poprzez bankowość elektroniczną.
Wystarczy kilka kliknięć w CA24 Mobile, by wesprzeć finansowo konkretną organizację charytatywną.
Użytkownicy mogą już w niej już m.in. zaktualizować dane z dowodu osobistego, adres zamieszkania czy swoje miejsce urodzenia.
Nowa funkcja – Personal Finance Manager – jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Co tak naprawdę znaczy „stworzyć zupełnie od początku nową aplikację bankową”? Efigence wyjaśnia czym wyróżniać się na tle licznych fintechów i neobanków.
Bank udostępnił promocyjną ofertę kredytu gotówkowego, karty kredytowej i limitu w koncie. Klienci z promocji mogą skorzystać do końca listopada.
Nowe rozwiązanie ma udoskonalić gromadzenie, przetwarzanie i dostarczanie danych do odpowiednich jednostek i systemów banku w czasie rzeczywistym.
Na początek spotkania wideo są dostępne dla nowych klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesie zakładania konta.
Właściciel sieci bankomatów Planet Cash nawiązał współpracę z Credit Agricole. W jej ramach zainstaluje w placówkach banku 433 nowe urządzenia.
Jak wyglądała współpraca z bankiem? Jak przebiegała praca nad aplikacją? Jakie są główne trendy w rozwoju aplikacji mobilnych?
22 czerwca miało miejsce wydarzenie “Flutter Warsaw #17: Flutter in Banking”. Podczas eventu zaprezentowano zrealizowany projekt nowej aplikacji mobilnej “CA24 Mobile – pełna korzyści” od Credit Agricole.
“Flutter Warsaw #17 - Flutter in Banking”, odbędzie się w Brain Embassy Czackiego w Warszawie oraz online. W jego trakcie zaprezentowana zostanie nowa aplikacja "CA24".
Credit Agricole wprowadził nową opcję w swoim serwisie internetowym CA24 eBank. Klienci indywidualni mogą samodzielnie umówić się z doradcą na spotkanie w placówce.
Z dodanych kont można zainicjować przelew lub sprawdzić stan wydatków w innym banku.
Jeszcze w tym roku w apce pojawią się płatności zbliżeniowe BLIK, prośba o przelew dla BLIK P2P, a także opłaty za autostrady i parkingi.
Bank jako jeden z pierwszych na rynku w Polsce, wprowadza dodatkowo SwatchPAY dla wszystkich swoich użytkowników kart Visa - wczoraj podobne wdrożenie przeprowadził też PKO BP.
Konkurs potrwa do 30 kwietnia, a każdy z klientów banku, biorących udział w konkursie, ma szansę zgarnąć smartwatcha FitBit Versa 2.
SoftPos pozwala przyjmować płatności na urządzeniu mobilnym. Aplikacja posiada certyfikaty bezpieczeństwa od Mastercard oraz Visa.
Bank m.in. udostępnił infolinię w języku ukraińskim, a wkrótce w jego oddziałach będzie można skorzystać z usługi zdalnego tłumacza.
Klienci Credit Agricole zyskali możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem mojeID.
Nowy oddział banku mieści się przy al. Wyzwolenia 15. Nie ma w nim stanowisk kasowych, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki.
Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.
Bank poinformował o otwarciu już blisko 30 placówek typu cashless. Nie ma w nich stanowisk obsługi kasowej, są za to dostępne bankomaty i wpłatomaty.