PKO BP
PKO BP rozpoczął pracę nad nowymi modelami językowymi, które pomogą trafniej rozpoznawać intencje klientów.
To rozwiązanie, dzięki któremu klienci automatycznie zapłacą BLIKIEM za subskrypcje, abonamenty czy rachunki albo opłaty.
Bank poszukuje rozwiązań związanych z transformacją energetyczną, dekarbonizacją, edukacją w zakresie ESG oraz rozwijaniem elektromobilności.
Klienci zyskali też dostęp do spersonalizowanej zakładki „Oferta”. Dodatkowo udostępniona została lista lokat w bardziej przejrzystym układzie.
W komunikacie czytamy, że bank odświeża także profil „Finanse dziecka dla rodziców w serwisie iPKO.
W przyszłości bank da klientom możliwość wyboru: czy chcą korzystać tylko z kart w wersji cyfrowej, czy z obu ich wersji - cyfrowej i fizycznej.
W przyszłości klient będzie mógł sprawdzić położenie sklepu na mapie - bank jako pierwszy na polskim rynku pracuje nad udostępnieniem takiej funkcji.
Na początek z tej możliwości będą mogli skorzystać single planujący zakup nieruchomości z rynku wtórnego lub remont.
Z kolei Asystent głosowy IKO ma już 4 mln użytkowników, którzy rozmawiali z nim ponad 16 mln razy.
Klucz bezpieczeństwa lub klucz sprzętowy – to nieduże urządzenie z wejściem USB, które wyglądem przypomina pendrive.
Od piątkowego popołudnia klienci PKO BP mogą też w serwisie internetowym iPKO wpłacać na konto Fundacji PKO pieniądze na pomoc dla powodzian.
W aplikacji IKO wchodzi szybka i bezpieczna płatność za parking bezpośrednio z auta.
W komunikacie czytamy, że PKO BP wprowadza taką funkcję jako pierwszy na polskim rynku wśród kantorów bankowych.
PKO Finat to spółka z Grupy PKO BP świadcząca usługi firmom z sektora finansowego – usługi agenta transferowego, księgowości funduszy i spółek.
Bank poszukuje rozwiązań, które pozwolą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów lub będą wspierały transformację cyfrową organizacji.
Przestępcy podszywają się pod bank, wysyłając załączniki, które rzekomo mają zawierać wyciąg transakcji za dany okres.
Klienci PKO BP mogą teraz płacić za parkowanie na ekranie samochodu z funkcją Android Auto.
Oprócz konta w skład pakietu wchodzi także karta wielowalutowa i kantor internetowy.
Machine learning wykorzystywany jest także do monitorowania portfeli kredytowych i terminowości spłat zobowiązań.
Nowość w ofercie PKO BP. Wcześniej podobną usługę w swojej aplikacji zaoferował Bank Millennium.
PKO BP rozpoczął współpracę z hiszpańskim startupem WeGrant i pilotażowo udostępnił wyszukiwarkę funduszy unijnych dla klientów biznesowych.
Firmowe karty wyświetlane są teraz w IKO w ten sam sposób jak karty klientów indywidualnych. W aplikacji widoczny jest m.in. historia operacji.
Klienci firmowi, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, mogą złożyć wniosek i podpisać umowę o kartę kredytową w aplikacji IKO od PKO BP.
Przyznany limit zależy od zdolności kredytowej danego klienta. Klienci mają możliwość odraczania spłat transakcji na 30 dni.
Z Asystenta głosowego w aplikacji IKO skorzystało już 3,2 mln użytkowników. Od momentu uruchomienia usługi przeprowadził 11 mln rozmów.
Chroni ono konto przed cyberprzestępcami m.in. dzięki sprawdzaniu wybranych cech zachowania użytkownika w serwisie bankowym.
Sztuczna inteligencja dobiera treści analizując historię aktywności klienta i automatycznie skaluje się do wielkości ruchu na stronie.
Powołania do zarządu nastąpiły na nową, wspólną, trzyletnią kadencję rozpoczynającą się z dniem 26 marca 2024 roku.
Od momentu uruchomienia aplikacji użytkownicy w sumie logowali się do niej 9,3 mld razy i zrobili 2,8 mld transakcji na łączną kwotę 778 mld złotych.
Visa wspólnie z PKO BP zaprasza duże firmy do udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024.
Poruszanie się po kantorze wymaga mniej kliknięć. Usprawniono też samą wymianę walut, a polecenia i opisy mają być napisane prostym językiem.
Midera przez osiem lat pełnił funkcję prezesa i wiceprezesa zarządu Banku Pocztowego. Wcześniej związany był z mBankiem.
Klienci mogą teraz zlecać przelewy bezpośrednio w swoim systemie Comarch ERP Optima, bez logowania do serwisu iPKO biznes.
W niedalekiej przyszłości karta cyfrowa i zmienny kod CVC/CVV będą też dostępne dla posiadaczy kart debetowych.
W IKO klienci mogą skorzystać z trybu dyskretnego, czyli ukryć stan konta na ekranie głównym oraz przy zakupie biletów komunikacyjnych.
Rozwiązanie pozwala na integrację usług od różnych dostawców i oferowanie ich klientom w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO.
PKO BP zakończył przyjmowanie zgłoszeń w konkursie na prezesa i wiceprezesów. Na oba te stanowiska miało zgłosić się aż dwustu kandydatów.
PKO Bank Polski ogłosił wczoraj w komunikacie, że rada nadzorcza banku odwołała przedstawicieli dotychczasowego zarządu.
Jednym z głównych kandydatów na nowego sternika PKO BP ma być Cezary Stypułkowski, obecny prezes mBanku.
Prawie 9 na 10 z tych transakcji w 2023 roku miało miejsce w aplikacji mobilnej IKO.
Nadzwyczajne walne zgromadzenie PKO Banku Polskiego odwołało ośmiu z dziesięciu dotychczasowych członków rady nadzorczej.
Najbardziej znanym nazwiskiem z perspektywy sektora FinTech wydaje się Szymon Midera, wcześniej związany z Bankiem Pocztowym, czy mBankiem.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że może dojść do dużego transferu na polskim rynku bankowym.
Teraz IKO podpowie użytkownikowi, w której strefie parkowania się znajduje. Na początek w 10 wybranych miastach.
Od uruchomienia aplikacji w marcu 2013 roku użytkownicy zalogowali się do niej już ponad 8 mld razy i zrealizowali 2,5 mld transakcji.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PKO BP, 16% małych i średnich firm na polskim rynku korzysta już ze sztucznej inteligencji.
W ciągu 12 miesięcy klienci wykonali 1,5 mln transakcji na kwotę 209 mln zł. Minimalna kwota zakupu przy tego typu płatności to 50 zł.
Bank we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji, będzie brał udział w przygotowaniu i pilotażu użycia europejskiej tożsamości cyfrowej do zdalnego otwarcia konta bankowego.
Klienci firmowi PKO Banku Polskiego w najnowszej wersji aplikacji iPKO biznes mogą teraz zlecić dwa rodzaje przelewów.
Na ekranie zakupu tuż przed zakończeniem zlecenia prezentowane są spersonalizowane informacje o kosztach.