Partner serwisuVisa dla biznesu

PKO BP


PKO BP to największy bank w Polsce posiadający ponad 10 mln klientów. PKO BP oferuje dostęp do rachunku za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz bankowości elektronicznej. Serwis transakcyjny PKO BP należy do najwyżej ocenianych, a aplikacja mobilna PKO BP uznana została za najlepszą na świecie. PKO BP prowadzi rachunki, sprzedaje kredyty gotówkowe i hipoteczne, a także lokaty.
Dobre bankowanie w 2022 roku to wysoko postawiona poprzeczka [Wywiad]
9 maja 2022, 11:47

Zapraszamy na rozmowę z Piotrem Krawczykiem, dyrektorem Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji w PKO Banku Polskim. Rozmowa odbyła się przy okazji Banking & Insurance Forum.

Nowe możliwości inwestowania w IKO i iPKO
29 kwietnia 2022, 09:48

„Inwestycje tematyczne” to nowa, właśnie udostępniona funkcja. Pozwala na inwestowanie według własnych preferencji lub inspirowanie się decyzjami innych inwestorów.

Sekcja „Ustawienia” w serwisie internetowym PKO BP w nowej wersji
25 kwietnia 2022, 11:23

Dotychczasowe funkcje zostały ułożone w serwisie iPKO w bardziej przejrzysty sposób, a całą sekcja zyskała odświeżoną szatę graficzną.

Klienci PKO BP przeprowadzili już ponad 10 mln rozmów z bankowymi voicebotami
21 kwietnia 2022, 15:17

Wszystkie te rozmowy, m.in. na bankowych infoliniach i z Asystentem głosowym IKO, trwały ponad 120 tys. godzin. Najstarszy z voicebotów "pracuje" w banku już ponad 2 lata.

Nowość w aplikacji IKO. Asystent głosowy przeanalizuje płatności u dowolnego sprzedawcy
14 kwietnia 2022, 11:24

Jeśli klient płacił w różnych punktach należących do jednego sprzedawcy, Asystent głosowy w IKO podsumuje te wydatki na poziomie całej sieci (np. kilka stacji paliw tej samej firmy).