Sztuczna Inteligencja
Polskie firmy są coraz bardziej przekonane do potencjału i narzędzi sztucznej inteligencji (AI). 30% przedsiębiorstw już wdrożyło technologie AI, a tylko w ciągu minionego roku adaptacja AI w polskich firmach urosła o 36%, osiągając najszybsze tempo wzrostu spośród krajów Unii Europejskiej – wynika z danych zaprezentowanych przez Amazon Web Services (AWS) podczas AWS Cloud Day w Warszawie.
AI może zmniejszyć obciążenie zespołów bezpieczeństwa, ale nie jest w stanie zastąpić ekspertów. Analitycy bezpieczeństwa i inni specjaliści są niezbędni do zrozumienia wyników dostarczanych przez AI, do inicjowania postępu w rozwoju tej technologii oraz przekazywania wiedzy dotyczącej zagrożeń i bezpieczeństwa.
Wśród nowych funkcji asystenta AI od Klarny jest zaawansowane wsparcie w wyszukiwaniu określonych produktów. Użytkownicy Klarna mogą porównywać oferty różnych marek, znaleźć informacje o interesujących ich produktach z rożnych sklepów, a wszystko to w ramach jednego interfejsu czatu.
Top Employers Institute analizuje pięć przełomowych trendów, które zrewolucjonizowały sposób, w jaki pracujemy.
Nowa technologia od Google może działać na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach.