e-commerce
Comarch zapowiedział start swojej platformy już na kolejny miesiąc. Sprzedaż i wystawianie ofert ma być darmowe.
Estoński fintech oferuje płatności odroczone dla koszyków zakupowych do 10 tys .złotych.
Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci będą mogli płacić za pomocą jednego kliknięcia.
Obecnie 77 proc. klientów oczekuje od swoich ulubionych sklepów szytych na miarę rabatów, a co czwarta firma nie nagradza lojalności klientów.
Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush mogą zamówić popularne w sklepach sieci hot-dogi.
W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKP Intercity pasażerowie zyskali możliwość pobrania biletu w formie pliku PDF oraz funkcję dodania podróży do kalendarza.
Opłata serwisowa, za małe zamówienie czy za opakowanie? Zamawiający w Glovo nie wiedzieli, ile wyniesie koszt całości zamówienia.
Użytkownicy znajdą tam m.in. rozwiązania w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz szereg artykułów opartych o ideę zrównoważonego rozwoju.
Nowi i obecni klienci objęci promocją mogą wykupić roczną subskrypcję Allegro Smart o 10 zł taniej aż do 21 maja.
Polscy konsumenci, jako jedyni objęci badaniem wskazują, że problemem powstrzymujących ich przed zakupami online jest długi proces zakupowy.
Moduł zgłaszania usterek na dworcach, wygodniejsza strona startowa, a także prezentacja spodziewanego czasu opóźnień pociągów na całej długości trasy – to elementy, które wprowadziła aktualizacja PKP.appki.
Z raportu wynika, że już ponad połowa seniorów korzysta z mediów społecznościowych (54%) oraz robi zakupy online (51%).
Shoper wprowadza usługę „OpisyAI – Generator opisów produktów z ChatGPT”. Narzędzie ma wesprzeć polskich sprzedawców w działaniach marketingowych.
Jak zadbać o to, by strona ładowała się szybko, a jej wolniejsze elementy sprawiały wrażenie płynności? Wyjaśniamy wspólnie z ekspertami firmy GFT.
Dzięki Choice QR możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą zeskanowania QR kodu.
Zapraszamy na wywiad z Piotrem Szałaśnym, kierownikiem e-commerce w Martes Sport.
Platforma typu marketplace łączy m.in. restauracje i hotele z dostawcami żywności: hurtownikami, lokalnymi rolnikami czy dystrybutorami.
Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.
Ujawniają przedpremierowe dane badania Adyen Retail Report, zakończonego w marcu tego roku.
Umożliwia ona płacenie w wybranych sklepach internetowych za pomocą numeru telefonu. Wpisujemy numer w odpowiednim polu i zatwierdzamy płatność w aplikacji na smartfonie.
W ten sposób rynek ten stał się drugim po Polsce krajem z największą liczbą automatów paczkowych InPost.
To nie koniec nowości. W kolejnych wersjach aplikacji ma pojawić się m.in. Apple Pay, czy lokalizacja pociągu na mapie.
Dzięki temu, w zasięgu ręki jest teraz pełna oferta online, niezależnie od salonu, w którym zamówienie zostanie odebrane.
Nowa metoda umożliwia kupującym online pominięcie etapu wpisywania danych karty i płatność za pomocą kilku kliknięć.
InPost uruchomił sklep internetowy outofthebox.pl w którym klienci mogą nabyć produkty tworzone w większości przy współpracy z polskimi producentami.
Paywerk wprowadza BNPL as a Service , dając możliwość stworzenia własnej metody płatniczej BNPL bankom, instytucjom płatniczym, czy sklepom internetowym.
Najchętniej korzystamy z rodzimego Allegro (89 proc.). Przy wyborze platformy 51 proc. ankietowanych kieruje się atrakcyjnymi cenami.
Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie również liczba przelewów na telefon BLIK. Coraz większą popularnością cieszą się również płatności zbliżeniowe.
Poruszane w tym roku tematy dotyczyć będą m.in. praktycznych możliwości wykorzystania metaverse i blockchain, czy wyzwań we współpracy fintech i e-commerce.
Zapłacą w ten sposób także osoby kupujące polisy ubezpieczeniowe na Compero.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży Comperia Agent.
Dostawcą usługi jest PayTel. To kolejne wspólne wdrożenie obu firm. Wcześniej wprowadziły one na rynek SoftPosa o nazwie Nest POS.
Sklepy internetowe korzystające z Shoper, platformy e-commerce w modelu subskrypcyjnym, mogą już oferować swoim klientom leasing online od ING Lease.
Startup UpMenu oferuje system do zamawiania jedzenia online. Teraz nawiązuje partnerstwo z siecią kurierską Stuart.
W 2022 roku Kupuje.Live obsłużyło pół miliona zamówień, a teraz rusza po drugą rundę finansowania na rozwój technologii i zagraniczną ekspansję.
Między innymi o tym porozmawialiśmy z Krzysztofem Gawronkiem, szefem działu inżynierii oraz członkiem zarządu PayU S.A.
W polskim prawie pojawia się coraz więcej regulacji, które mają usystematyzować przepisy związane ze sklepami internetowymi i sprzedażą online.
Firma oferująca prezenty w postaci przeżyć właśnie nawiązała współpracę z Woltem, co może przydać się w okresie świątecznym.
Rozwiązanie pojawiło się kilka dni temu. Sprzedający mogą samodzielnie, w panelu konta aplikować nawet o 150 tys. złotych. Partnerem Allegro w tym przedsięwzięciu jest PragmaGO.
Operatorzy platform cyfrowych będą zobowiązani między innymi do prowadzenia wykazu sprzedawców oraz rejestrowanych transakcji.
Do Recommerce zalicza się wypożyczanie, wielokrotne uzupełnianie, naprawę, odsprzedaż i zwrot zużytych towarów oraz redystrybucję.
W sklepie internetowym Carrefour ruszyła właśnie możliwość zamówienia dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów.
InPost Fresh poszerza bazę dostępnych produktów. Od początku października klienci z całej Polski mogą wybierać spośród ponad 70 tys. ofert różnych dostawców.
Obsługę przesyłek kurierskich na terminalach Polskich ePłatności (PeP) umożliwia aplikacja Moja Paczka.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, kupujący mogą już płacić za zakupy korzystając z oferty ratalnej Banku Pekao.
Sezon promocji i masowych zakupów może oznaczać falę zwrotów i kolejne obciążenia dla firm. Jedna czwarta klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online.
Aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC, wyprzedzając sklep internetowy czy e-kioski.
Platforma Ceneo.pl nowe rozwiązanie wprowadziła we współpracy z operatorem płatności PayU.
W ramach tej funkcjonalności Lite e-Commerce gwarantuje, że zakupy trafią do klientów przed 08:00 rano. Ma to być kolejny znaczący krok w rozwoju startupu.
Empik zapytał klientów o plany dotyczące tzw. Czarnego Tygodnia. Ankietowani najczęściej myślą o zakupie książek (80%), planszówek (35%) oraz zabawek (33%).
Wzrost cen towarów i usług skłania Polaków do analizy domowych budżetów. Nastroje zakupowe e-konsumentów przybliża najnowsze badanie PayU.

