e-commerce
Zapraszamy na wywiad z Piotrem Szałaśnym, kierownikiem e-commerce w Martes Sport.
Platforma typu marketplace łączy m.in. restauracje i hotele z dostawcami żywności: hurtownikami, lokalnymi rolnikami czy dystrybutorami.
Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.
Ujawniają przedpremierowe dane badania Adyen Retail Report, zakończonego w marcu tego roku.
Umożliwia ona płacenie w wybranych sklepach internetowych za pomocą numeru telefonu. Wpisujemy numer w odpowiednim polu i zatwierdzamy płatność w aplikacji na smartfonie.
W ten sposób rynek ten stał się drugim po Polsce krajem z największą liczbą automatów paczkowych InPost.
To nie koniec nowości. W kolejnych wersjach aplikacji ma pojawić się m.in. Apple Pay, czy lokalizacja pociągu na mapie.
Dzięki temu, w zasięgu ręki jest teraz pełna oferta online, niezależnie od salonu, w którym zamówienie zostanie odebrane.
Nowa metoda umożliwia kupującym online pominięcie etapu wpisywania danych karty i płatność za pomocą kilku kliknięć.
InPost uruchomił sklep internetowy outofthebox.pl w którym klienci mogą nabyć produkty tworzone w większości przy współpracy z polskimi producentami.
Paywerk wprowadza BNPL as a Service , dając możliwość stworzenia własnej metody płatniczej BNPL bankom, instytucjom płatniczym, czy sklepom internetowym.
Najchętniej korzystamy z rodzimego Allegro (89 proc.). Przy wyborze platformy 51 proc. ankietowanych kieruje się atrakcyjnymi cenami.
Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie również liczba przelewów na telefon BLIK. Coraz większą popularnością cieszą się również płatności zbliżeniowe.
Poruszane w tym roku tematy dotyczyć będą m.in. praktycznych możliwości wykorzystania metaverse i blockchain, czy wyzwań we współpracy fintech i e-commerce.
Zapłacą w ten sposób także osoby kupujące polisy ubezpieczeniowe na Compero.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży Comperia Agent.
Dostawcą usługi jest PayTel. To kolejne wspólne wdrożenie obu firm. Wcześniej wprowadziły one na rynek SoftPosa o nazwie Nest POS.
Sklepy internetowe korzystające z Shoper, platformy e-commerce w modelu subskrypcyjnym, mogą już oferować swoim klientom leasing online od ING Lease.
Startup UpMenu oferuje system do zamawiania jedzenia online. Teraz nawiązuje partnerstwo z siecią kurierską Stuart.
W 2022 roku Kupuje.Live obsłużyło pół miliona zamówień, a teraz rusza po drugą rundę finansowania na rozwój technologii i zagraniczną ekspansję.
Między innymi o tym porozmawialiśmy z Krzysztofem Gawronkiem, szefem działu inżynierii oraz członkiem zarządu PayU S.A.
W polskim prawie pojawia się coraz więcej regulacji, które mają usystematyzować przepisy związane ze sklepami internetowymi i sprzedażą online.
Firma oferująca prezenty w postaci przeżyć właśnie nawiązała współpracę z Woltem, co może przydać się w okresie świątecznym.
Rozwiązanie pojawiło się kilka dni temu. Sprzedający mogą samodzielnie, w panelu konta aplikować nawet o 150 tys. złotych. Partnerem Allegro w tym przedsięwzięciu jest PragmaGO.
Operatorzy platform cyfrowych będą zobowiązani między innymi do prowadzenia wykazu sprzedawców oraz rejestrowanych transakcji.
Do Recommerce zalicza się wypożyczanie, wielokrotne uzupełnianie, naprawę, odsprzedaż i zwrot zużytych towarów oraz redystrybucję.
W sklepie internetowym Carrefour ruszyła właśnie możliwość zamówienia dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów.
InPost Fresh poszerza bazę dostępnych produktów. Od początku października klienci z całej Polski mogą wybierać spośród ponad 70 tys. ofert różnych dostawców.
Obsługę przesyłek kurierskich na terminalach Polskich ePłatności (PeP) umożliwia aplikacja Moja Paczka.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, kupujący mogą już płacić za zakupy korzystając z oferty ratalnej Banku Pekao.
Sezon promocji i masowych zakupów może oznaczać falę zwrotów i kolejne obciążenia dla firm. Jedna czwarta klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online.
Aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC, wyprzedzając sklep internetowy czy e-kioski.
Platforma Ceneo.pl nowe rozwiązanie wprowadziła we współpracy z operatorem płatności PayU.
W ramach tej funkcjonalności Lite e-Commerce gwarantuje, że zakupy trafią do klientów przed 08:00 rano. Ma to być kolejny znaczący krok w rozwoju startupu.
Empik zapytał klientów o plany dotyczące tzw. Czarnego Tygodnia. Ankietowani najczęściej myślą o zakupie książek (80%), planszówek (35%) oraz zabawek (33%).
Wzrost cen towarów i usług skłania Polaków do analizy domowych budżetów. Nastroje zakupowe e-konsumentów przybliża najnowsze badanie PayU.
Jednym z dostępnych dla przedsiębiorców rozwiązań są lokalne rachunki walutowe w krajach, w których prowadzona jest sprzedaż.
Od 21 listopada, przez tydzień, do 28 listopada produkty z wybranych kategorii mają być tańsze nawet o 50%.
Okazyjne zakupy z okazji Black Friday lub Cyber Monday planuje niemal 70% Polaków - wynika z Revolut Money Report. Czy listopadowe promocje będą uczciwe?
Do grona partnerów InPostu dołączyło Zalando. Klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy w paczkomatach, a także korzystać z dostaw realizowanych przez kurierów.
Płatności odroczone to stosunkowo nowe rozwiązanie, które zyskuje coraz bardziej na znaczeniu w e-commerce. Wyjaśniamy, jak i dlaczego warto je wdrożyć w swoim e-sklepie.
DHL uruchomi sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Docelowo spółka chce postawić nawet kilka tysięcy tego typu urządzeń.
Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw - zamówienia będą dostarczane przez noc. Tym samym znacząca powiększa się teren działania usługi.
Comperia.pl i Shoper nawiązały współpracę. Dzięki wdrożeniu Comfino, sklepy internetowe mogą zaoferować klientom płatności odroczone oraz raty.
Shopee rozpoczęło kolejną kampanię sprzedażową. W jej ramach na użytkowników platformy czekają vouchery, cashback w postaci Monet Shopee do 111% wartości zakupu oraz loteria.
Uruchomienie płatności online w e-sklepie wiąże się z koniecznością przejścia weryfikacji u operatora. Wyjaśniamy, jak przebiega ten proces i dlaczego jest niezbędny.
Jak sprzedawcy przygotowują się do zwiększonego ruchu? Jakie akcje promocyjne mają w planach? Shoper zapytał o to właścicieli sklepów pracujących na jego platformie.
Strefa dostawy zakupów delio rozszerza się o kolejne dwa polskie miasta. W planach startupu z grupy Żabka, który stoi za tym projektem jest dalsza ekspansja.
Wspólnie z Tpay, prezentujemy kilka wskazówek, które ułatwią podjęcie decyzji o wyborze operatora płatności.
Nowi użytkownicy obu platform w ramach promocji mogą zgarnąć 15 zł zniżki na zakupy, a także rabat o maksymalnej wartości 40 zł na przejazdy.
Fintech PayPo zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji do aplikacji. Za jej pomocą można już m.in. korzystać z płatności odroczonych w wybranych sklepach stacjonarnych.