e-commerce
Zapłacą w ten sposób także osoby kupujące polisy ubezpieczeniowe na Compero.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży Comperia Agent.
Dostawcą usługi jest PayTel. To kolejne wspólne wdrożenie obu firm. Wcześniej wprowadziły one na rynek SoftPosa o nazwie Nest POS.
Sklepy internetowe korzystające z Shoper, platformy e-commerce w modelu subskrypcyjnym, mogą już oferować swoim klientom leasing online od ING Lease.
Startup UpMenu oferuje system do zamawiania jedzenia online. Teraz nawiązuje partnerstwo z siecią kurierską Stuart.
W 2022 roku Kupuje.Live obsłużyło pół miliona zamówień, a teraz rusza po drugą rundę finansowania na rozwój technologii i zagraniczną ekspansję.
Między innymi o tym porozmawialiśmy z Krzysztofem Gawronkiem, szefem działu inżynierii oraz członkiem zarządu PayU S.A.
W polskim prawie pojawia się coraz więcej regulacji, które mają usystematyzować przepisy związane ze sklepami internetowymi i sprzedażą online.
Firma oferująca prezenty w postaci przeżyć właśnie nawiązała współpracę z Woltem, co może przydać się w okresie świątecznym.
Rozwiązanie pojawiło się kilka dni temu. Sprzedający mogą samodzielnie, w panelu konta aplikować nawet o 150 tys. złotych. Partnerem Allegro w tym przedsięwzięciu jest PragmaGO.
Operatorzy platform cyfrowych będą zobowiązani między innymi do prowadzenia wykazu sprzedawców oraz rejestrowanych transakcji.
Do Recommerce zalicza się wypożyczanie, wielokrotne uzupełnianie, naprawę, odsprzedaż i zwrot zużytych towarów oraz redystrybucję.
W sklepie internetowym Carrefour ruszyła właśnie możliwość zamówienia dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów.
InPost Fresh poszerza bazę dostępnych produktów. Od początku października klienci z całej Polski mogą wybierać spośród ponad 70 tys. ofert różnych dostawców.
Obsługę przesyłek kurierskich na terminalach Polskich ePłatności (PeP) umożliwia aplikacja Moja Paczka.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, kupujący mogą już płacić za zakupy korzystając z oferty ratalnej Banku Pekao.
Sezon promocji i masowych zakupów może oznaczać falę zwrotów i kolejne obciążenia dla firm. Jedna czwarta klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online.
Aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC, wyprzedzając sklep internetowy czy e-kioski.
Platforma Ceneo.pl nowe rozwiązanie wprowadziła we współpracy z operatorem płatności PayU.
W ramach tej funkcjonalności Lite e-Commerce gwarantuje, że zakupy trafią do klientów przed 08:00 rano. Ma to być kolejny znaczący krok w rozwoju startupu.
Empik zapytał klientów o plany dotyczące tzw. Czarnego Tygodnia. Ankietowani najczęściej myślą o zakupie książek (80%), planszówek (35%) oraz zabawek (33%).
Wzrost cen towarów i usług skłania Polaków do analizy domowych budżetów. Nastroje zakupowe e-konsumentów przybliża najnowsze badanie PayU.
Jednym z dostępnych dla przedsiębiorców rozwiązań są lokalne rachunki walutowe w krajach, w których prowadzona jest sprzedaż.
Od 21 listopada, przez tydzień, do 28 listopada produkty z wybranych kategorii mają być tańsze nawet o 50%.
Okazyjne zakupy z okazji Black Friday lub Cyber Monday planuje niemal 70% Polaków - wynika z Revolut Money Report. Czy listopadowe promocje będą uczciwe?
Do grona partnerów InPostu dołączyło Zalando. Klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy w paczkomatach, a także korzystać z dostaw realizowanych przez kurierów.
Płatności odroczone to stosunkowo nowe rozwiązanie, które zyskuje coraz bardziej na znaczeniu w e-commerce. Wyjaśniamy, jak i dlaczego warto je wdrożyć w swoim e-sklepie.
DHL uruchomi sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Docelowo spółka chce postawić nawet kilka tysięcy tego typu urządzeń.
Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw - zamówienia będą dostarczane przez noc. Tym samym znacząca powiększa się teren działania usługi.
Comperia.pl i Shoper nawiązały współpracę. Dzięki wdrożeniu Comfino, sklepy internetowe mogą zaoferować klientom płatności odroczone oraz raty.
Shopee rozpoczęło kolejną kampanię sprzedażową. W jej ramach na użytkowników platformy czekają vouchery, cashback w postaci Monet Shopee do 111% wartości zakupu oraz loteria.
Uruchomienie płatności online w e-sklepie wiąże się z koniecznością przejścia weryfikacji u operatora. Wyjaśniamy, jak przebiega ten proces i dlaczego jest niezbędny.
Jak sprzedawcy przygotowują się do zwiększonego ruchu? Jakie akcje promocyjne mają w planach? Shoper zapytał o to właścicieli sklepów pracujących na jego platformie.
Strefa dostawy zakupów delio rozszerza się o kolejne dwa polskie miasta. W planach startupu z grupy Żabka, który stoi za tym projektem jest dalsza ekspansja.
Wspólnie z Tpay, prezentujemy kilka wskazówek, które ułatwią podjęcie decyzji o wyborze operatora płatności.
Nowi użytkownicy obu platform w ramach promocji mogą zgarnąć 15 zł zniżki na zakupy, a także rabat o maksymalnej wartości 40 zł na przejazdy.
Fintech PayPo zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji do aplikacji. Za jej pomocą można już m.in. korzystać z płatności odroczonych w wybranych sklepach stacjonarnych.
Cross-channel Bootcamp to jednodniowe, darmowe szkolenie online, które przybliża tematykę cross-channel marketingu.
Nowa aplikacja dostępna jest zarówno na telefony z systemem Android, jak i iOS. Jej użytkownicy za zrobione zakupy mogą zapłacić kartą lub BLIKIEM.
Nawet 65 proc. konsumentów z niepełnosprawnością porzuca koszyk zakupowy z powodu słabej dostępności sklepu internetowego.
Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, zyskuje na znaczeniu. W roli klientów korzysta z niego już 36% polskich konsumentów.
Aplikacja zakupowa Żabka Jush została partnerem programów realizowanych przez Meczyki.pl. Współpraca potrwa do końca mundialu w Katarze.
Shoper nawiązał partnerstwo z Brutto. Dzięki temu właściciele sklepów prowadzonych na platformie mogą ubiegać się o dodatkowe środki z poziomu panelu obsługi.
Jak wynika z badania PayU, 78 proc. kupujących online przyznaje, że czuje się bezpieczniej, gdy rozpoznaje podmiot, który przetwarza płatności w e-sklepie.
Francuska firma oferuje dostawy kurierskie już w sześciu polskich miastach. W najbliższych planach ma nawiązanie współpracy m.in. z siecią drogerii oraz aptek.
Stolica Małopolski to pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa dostawy zakupów z supermarketu online delio.
Klarna i About You ogłosiły rozszerzenie współpracy na 5 kolejnych rynków, w tym Polskę. Kupujący na platformie mogą już korzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”.
Program ten kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy są zainteresowani pogłębieniem wiedzy o e-commerce. Rekrutacja potrwa do 28 września.
Według raportu McKinsey & Company, polska gospodarka cyfrowa może być warta prawie 123 miliardy euro w 2030 roku, stanowiąc 9% prognozowanego PKB.
Jak przygotować swój sklep internetowy na nowe obowiązki? Czy czeka nas wydłużenie procesu zakupowego? Zmiany w przepisach przybliża radca prawny Wojciech Wawrzak.
Rozwiązanie pozwala płacić jednym kliknięciem w internecie i zarabiać cashback za zakupy. Transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca.